Kalsarikänniketju

  • 5 208 580
  • 66 643

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
On kivaa juoda kaljaa ja katella maxilta matseja. Ja kännissä on kivaa muutenkin, mut menee tää näin yksinäänkin varsin moitteettomasti. Onneks kello on sen verran etten voi enää väkisin tunkea itseäni paikalliseen :) Mut täällä missä mä oon, ei tule pilkkua, ei ole pokeja, eikä ole kukaan kertomassa että paljonko saa janoinen heppu juoda. Arvostan tätä juottolaa, jumalauta!
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Täällähän minä. Vaikka kyl hyö ovat jo miut profiloineet, selvähän se. Jos eivät ole, niin eivät osaa hommiansa.
Eiköhän sinut ja minut ole kuitenkin heidän kansioissaan jo laitettu mappiin Ö kaikkien muiden parantumattomien tapausten joukkoon. Peli on menetetty ja pallokin on hukassa.

Onneks kello on sen verran etten voi enää väkisin tunkea itseäni paikalliseen.
Aina juopotellessa pelottaa että tulee lähdettyä taas kerran nolaamaan itsensä paikalliseen, ja se on melkoinen helpotus kun huomaa että paikassa on tullut jo valomerkki.
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sä oot outo jätkä..

Niin olet sinäkin, jutella nyt minun kanssa.
Edellisen viestini lopettaa-sana piti olla jokin muu, mutta ennakoiva tekstinsyöttö teki mattiset, tepposet ja sepposet. Ei maarä, nymmää otan matkaeväsolusen, omaisen maullat sähkösavut ja menen vaakatasoon. Tänään on uusi päivä ja samat vanhat kujeet.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Niin olet sinäkin, jutella nyt minun kanssa.
Edellisen viestini lopettaa-sana piti olla jokin muu, mutta ennakoiva tekstinsyöttö teki mattiset, tepposet ja sepposet. Ei määrä, nymmää otan matkaeväsolusen, omaisen maullat sähkösavut ja menen vaakatasoon. Tänään on uusi päivä ja samat vanhat kujeet.

Hah, täällä taas, miehet kehissä!

Kuis remppa? Itellä pieniä vaikeuksia, tarvii ammattilaista apuun loppusuoritukseen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Terve. Olen Käyttäjänimetön ja kutistan kallosi ja luotaan tajuntasi tasoja.

No niin, rentouduhan, niin aloitamme istunnon.
.
.
.
Ei nuoriso tiedä, mistä on kyse.

Commodore 64 (Tai no, alun perin Apple II) - Kalle-peli. Linkki vie Wikipediaan. Jos ei vie, niin vikise yksinäsi!
 

Bourque#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
LA Kings|Big Bad Bruins |NUFC |FC Barcelona|KTP
Goon leffaa,bisseä & kanankoipia buffalowings soossillla.Emäntä yövuorossa.Priceless.

Tässä linkki leffaan jos jääkiakkomiehiltä jostain syystä jäänyt tuntemattomattomaksi. -->> Goon

Suosittelen ehdottomasti tsekkaamaan.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hieman nautin alkoholia saunan kanssa. Ikää tulee, vaikka vielä ei 30 ole täynnä, vahnukset, niin huomaa ettei lauantaialkoholisoituminen ole hyväksi. Sitä maanantaina ei pysty kahvia juomaan töissä, kun kädet tärisevät ja tiistaina vielä on lievää heiluntaa. Katsovat työpaikan naiset tarkkaan, ja todennäköisesti haistelevat hengitystä. Hyvä että haistelevat, eivät ole miestä haistaneet sitten 70-luvun.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Aina juopotellessa pelottaa että tulee lähdettyä taas kerran nolaamaan itsensä paikalliseen, ja se on melkoinen helpotus kun huomaa että paikassa on tullut jo valomerkki.
Nyt sinä sen sanoit niin profeetallisen tarkasti paikalleen. Kippikset toiseen ulottuvuuteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös