Kalsarikänniketju

• 5 301 570
  • 66 744
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Käsittääkseni aika stereotyyppinen Jaakko Teppo-fani on nimenomaan molempia. Baarin nurkkapöydässä Olvia lipittävä verkkahousuinen ja farkkutakkinen mies. Ja se on hienoa.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kuvailit Noose juuri minut.
Tiesin sen. Toivottavasti muistat laittaa muutaman lantin pelikoneeseen, ja valittaa sitten kun se on ohjelmoitu viemään kunnon työläisen rahat. Vittusaatana. Voisit myös örähtää jotain pikkukaupunkimme maahanmuuttajista.

No joo... Taisin kuvailla itseni. Paitsi etten ole rasisti muita kuin somalisikoja kohtaan. Perus musta on ihan ok. Ja turkkilaiset etenkin. Yhtäkin pääsin painamaan. Hän ei ollut mies.

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Lauantai ilta, lökäpöksyt jalassa, olutta lasissa, kossua ja viskiä kaapissa odottamassa. Jos jotain juhlia tarttee ni sit vaiks Ässien turnaus voittoa!

Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Työviikko vasta puolessa välissä, mutta täytyyhän sitä pari olutta ottaa. Sain vaihdettua huomisen aamuvuoron illaksi.

Eikö muut juo alkoholia kuin porilaiset. Tosin, muilla taitaa olla varaa lähteä paariin.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Nyt vois olla jo valmis nukkumaan, koska viime yö meni aivan vituralleen.
En silti nuku vielä, vaan otan muutaman yömyssyn.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kai minäkin sitten yhden voisin ottaa.

Tosin olen juopotellut kolmesta asti. Kuitenkaan en ole kertaakaan ottanut kahta, vaan koko ajan on ollut yksi tuossa edessäni.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Joo täällähän sitä ollaan, vaikka tuo 'Nimimerkki hakusanalla' -ketju meinasi melkein soitella hälytyskelloja, kun googlen neljännellä osumalla vasta löytyy osaltani kalsarikännäystä.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Joo täällähän sitä ollaan, vaikka tuo 'Nimimerkki hakusanalla' -ketju meinasi melkein soitella hälytyskelloja, kun googlen neljännellä osumalla vasta löytyy osaltani kalsarikännäystä.
Minulla onneksi tulee heti ensimmäisenä tämä ketju. Ja itse asiassa toinenkin tulos on tähän ketjuun. Ehkä se tarkoittaa sitä, että pitäisi vähän rajoittaa juomista.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Rajoita mieluummin googlaamista. Pääset helpommalla.
Se lienee terveempi vaihtoehto.

Kyllä tässä taitaa olla Google ja Kansanterveyslaitos liittoutuneet profiloimaan viattomia nettikirjoittelijoita ja vielä juopoiksi syyllistämään.
Sitä vähän pelkäsinkin. Tälläkin hetkellä Päivi Räsänen kumppaneineen katselee tätä ketjua ja hakkaa F5-näppäintä ja odottelee seuraavaa uhria.

Tai sitten kaiken takana on Zog.

Naurava Sika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
On kivaa juoda kaljaa ja katella maxilta matseja. Ja kännissä on kivaa muutenkin, mut menee tää näin yksinäänkin varsin moitteettomasti. Onneks kello on sen verran etten voi enää väkisin tunkea itseäni paikalliseen :) Mut täällä missä mä oon, ei tule pilkkua, ei ole pokeja, eikä ole kukaan kertomassa että paljonko saa janoinen heppu juoda. Arvostan tätä juottolaa, jumalauta!

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Täällähän minä. Vaikka kyl hyö ovat jo miut profiloineet, selvähän se. Jos eivät ole, niin eivät osaa hommiansa.
Eiköhän sinut ja minut ole kuitenkin heidän kansioissaan jo laitettu mappiin Ö kaikkien muiden parantumattomien tapausten joukkoon. Peli on menetetty ja pallokin on hukassa.

Onneks kello on sen verran etten voi enää väkisin tunkea itseäni paikalliseen.
Aina juopotellessa pelottaa että tulee lähdettyä taas kerran nolaamaan itsensä paikalliseen, ja se on melkoinen helpotus kun huomaa että paikassa on tullut jo valomerkki.

Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sä oot outo jätkä..

Niin olet sinäkin, jutella nyt minun kanssa.
Edellisen viestini lopettaa-sana piti olla jokin muu, mutta ennakoiva tekstinsyöttö teki mattiset, tepposet ja sepposet. Ei maarä, nymmää otan matkaeväsolusen, omaisen maullat sähkösavut ja menen vaakatasoon. Tänään on uusi päivä ja samat vanhat kujeet.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Niin olet sinäkin, jutella nyt minun kanssa.
Edellisen viestini lopettaa-sana piti olla jokin muu, mutta ennakoiva tekstinsyöttö teki mattiset, tepposet ja sepposet. Ei määrä, nymmää otan matkaeväsolusen, omaisen maullat sähkösavut ja menen vaakatasoon. Tänään on uusi päivä ja samat vanhat kujeet.

Hah, täällä taas, miehet kehissä!

Kuis remppa? Itellä pieniä vaikeuksia, tarvii ammattilaista apuun loppusuoritukseen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy