Noosebleed 68686
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, NY Rangers
Käsittääkseni aika stereotyyppinen Jaakko Teppo-fani on nimenomaan molempia. Baarin nurkkapöydässä Olvia lipittävä verkkahousuinen ja farkkutakkinen mies. Ja se on hienoa.
Tiesin sen. Toivottavasti muistat laittaa muutaman lantin pelikoneeseen, ja valittaa sitten kun se on ohjelmoitu viemään kunnon työläisen rahat. Vittusaatana. Voisit myös örähtää jotain pikkukaupunkimme maahanmuuttajista.Kuvailit Noose juuri minut.
Minulla on onneksi henkinen aikaero suomalaisiin. Edelleen siis juodaan.New yorkissa vois lähteä nyt baariin. suomessa voi siemailla tummaa marsalkkaa ja nauttia paskasta säästä
Minulla onneksi tulee heti ensimmäisenä tämä ketju. Ja itse asiassa toinenkin tulos on tähän ketjuun. Ehkä se tarkoittaa sitä, että pitäisi vähän rajoittaa juomista.Joo täällähän sitä ollaan, vaikka tuo 'Nimimerkki hakusanalla' -ketju meinasi melkein soitella hälytyskelloja, kun googlen neljännellä osumalla vasta löytyy osaltani kalsarikännäystä.
Minulla onneksi tulee heti ensimmäisenä tämä ketju. Ja itse asiassa toinenkin tulos on tähän ketjuun. Ehkä se tarkoittaa sitä, että pitäisi vähän rajoittaa juomista.
Kyllä tässä taitaa olla Google ja Kansanterveyslaitos liittoutuneet profiloimaan viattomia nettikirjoittelijoita ja vielä juopoiksi syyllistämään.Minulla onneksi tulee heti ensimmäisenä tämä ketju. Ja itse asiassa toinenkin tulos on tähän ketjuun. Ehkä se tarkoittaa sitä, että pitäisi vähän rajoittaa juomista.
Minulla onneksi tulee heti ensimmäisenä tämä ketju. Ja itse asiassa toinenkin tulos on tähän ketjuun. Ehkä se tarkoittaa sitä, että pitäisi vähän rajoittaa juomista.
Se lienee terveempi vaihtoehto.Rajoita mieluummin googlaamista. Pääset helpommalla.
Sitä vähän pelkäsinkin. Tälläkin hetkellä Päivi Räsänen kumppaneineen katselee tätä ketjua ja hakkaa F5-näppäintä ja odottelee seuraavaa uhria.Kyllä tässä taitaa olla Google ja Kansanterveyslaitos liittoutuneet profiloimaan viattomia nettikirjoittelijoita ja vielä juopoiksi syyllistämään.
Sitä vähän pelkäsinkin. Tälläkin hetkellä Päivi Räsänen kumppaneineen katselee tätä ketjua ja hakkaa F5-näppäintä ja odottelee seuraavaa uhria.
Eiköhän sinut ja minut ole kuitenkin heidän kansioissaan jo laitettu mappiin Ö kaikkien muiden parantumattomien tapausten joukkoon. Peli on menetetty ja pallokin on hukassa.Täällähän minä. Vaikka kyl hyö ovat jo miut profiloineet, selvähän se. Jos eivät ole, niin eivät osaa hommiansa.
Aina juopotellessa pelottaa että tulee lähdettyä taas kerran nolaamaan itsensä paikalliseen, ja se on melkoinen helpotus kun huomaa että paikassa on tullut jo valomerkki.Onneks kello on sen verran etten voi enää väkisin tunkea itseäni paikalliseen.
Maanantai, hieno päivä ottaa muutama ja lopettaa tiistaina. Nih.Ei tämä Fosters uppoa minullekaan, kuten ei ausseillekaan.
Sä oot outo jätkä..
Niin olet sinäkin, jutella nyt minun kanssa.
Edellisen viestini lopettaa-sana piti olla jokin muu, mutta ennakoiva tekstinsyöttö teki mattiset, tepposet ja sepposet. Ei määrä, nymmää otan matkaeväsolusen, omaisen maullat sähkösavut ja menen vaakatasoon. Tänään on uusi päivä ja samat vanhat kujeet.