Kalsarikänniketju

  • 5 208 197
  • 66 640

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Tiistai valikoitui lomaviikon perinteiseksi kalsarikännipäiväksi. Sain siivottua, ja palkitsin itseni Chimay Bluella. Tästä lähtee!

Seurasta puuttuu vain 600 majuri Michaelssonia, ehkä sitten aamulla.
 

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Kuten myös! Näköjään muutkin ymmärtävät lomien päälle. Vittuako sitä heinäkuun sateissa pitämään, nyt kun voi elokuun "helteillä" Jatkista selata.

Elokuu on parasta aikaa lomien viettoon! Mä oon saanut nimenomaa niin tarpeeksini noista heinäkuun sateista ja kesäkuu tulee aina liian äkkiä, jos kesäkuussa lomailee niin vituttaa lukea ja kuulla muitten lomista, mutta katsokaa nyt herran jestas tätkin päivää! 23 astetta porissa lämmintä ja olut on kylmää!
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Onpas aikaa kun olen tässä ketjussa vieraillut.

Huomenna olisi Ässät-Lukko pitäisikö mennä oikein paikan päälle?!
Jos nyt nauttisi muutaman olskan.

Piru vie, maanantaina joutuu töihin...
 

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Mitä mitä, huomenna vaan peliin. Voihan siäki ottaa muutama olska. Ai niin, vielä ens viikko lomaa. Ei tänää mitää kännejä oteta, vähä vaa maistellaa.
 

CBMS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lugu
Olen todennäköisesti ihan oikeassa paikassa, koska känniketjun etsimiseenkin meni tovi.

Tein juuri joukkueen valioliigaporssi.fi-sivustolle huomenna...tai itseasiassa tänään alkavan kauden kunniaksi. Jos jotakuta kiinnostaa pelata kimppana niin salasanan saa privana. Onhan tota kauden alkua sumujen saarelta jo saanut odottaakkin...tästä se alkaa.
 

Wod

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä juodessehan tämä menee. Viimesiä lomahetkiä mennään. Joko juopottelu jatkuu kotona ellei kaveri sitten tule hakemaan ja lähdetä ytimeen ihmettelemään menoa. Toisaalta halvempaa tämä kotona ryystäminen. Jopa selviytyjiäkin tulee katsottua tässä samalla. Millon viimeksi? Onhan siitä aikaa...
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
No niin, banni ohi.

Tulin tänne murjottamaan kun olis ollut virtaa vielä kaikenlaiseen mukavaan puuhasteluun mutta vaimo päätti ruveta nukkumaan. Saatana.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No niin, banni ohi.

Tulin tänne murjottamaan kun olis ollut virtaa vielä kaikenlaiseen mukavaan puuhasteluun mutta vaimo päätti ruveta nukkumaan. Saatana.

Eikös toi oo aika perus? Itellä tyttökaveri ilmotti, että ei jaksakaan nähdä tänään, ku on töistä väsynyt. No ei siinä mitään, minä sitte kauppaan ja nyt mukavassa hönössä. Ei voi valittaa.
 

Lexaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Juventus
69ersin nousua vaahteraliigaan tullut juhlittua tänään, ja kun yksi parhaista kavereistani sai kunnian olla nousijajoukkueen kapteenina, niin antaa alkoholin virrata!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös