Kalsarikänniketju

  • 5 208 958
  • 66 645
Suosikkijoukkue
Kärpät
Heh, ehkä siksi tykkäänkin tuosta. Uskoisin olevani tämän palstan kovin Maiden-fani. Tai ainakin ainoa, jolla on yli 50 Maidenin paitaa. Vaikkakin suurin osa niistä on vitun rumia. Onko sitä sarjakuva-Eddietä pakko tunkea joka paikkaan, saatana?

Joo, muistankin jossain vaiheessa tätä ketjua kiistelleeni kanssasi Iron Maidenin tuotannosta. Taisin silloin pitää Number of the Beastia viimeisenä hyvänä Maiden levynä. Enpä tainnut muistaa kaikkia sen jälkeisiä levyjä. Enkä kyllä ihan viimeisimpiä ole kuullutkaan. Kyllähän sieltä löytyy aika helvetin monta hyvää levyä ja biisiä sen Beast levyn jälkeenkin.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Joo, muistankin jossain vaiheessa tätä ketjua kiistelleeni kanssasi Iron Maidenin tuotannosta. Taisin silloin pitää Number of the Beastia viimeisenä hyvänä Maiden levynä.
Maidenin uusin levy on koko uran paras. Sitä aiempia saa kyllä haukkua vapaasti. Ja etenkin Run to the Hills-biisi... Siinä on maailman huonoin biisi! Jos kyseessä ei olisi Maiden, vaatisin sen teoksen tekijöitä ammuttavaksi tänään aamun koitteessa.
 

Hockey 24/7

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hockey Fights and Fighters
Odotellaan Memorial Cup matsin alkamista ja jännitetään pysyykö simmut sinne asti auki. Energiaa nautitaan nestemäisesti hyvällä musiikilla maustettuna, joten eiköhän sitä sisulla ja agrella mennä loppuun asti, Perkele!!

Musiikillisesta annista vastaa tällä hetkellä Seasick Steve - Dog house Boogiellaan ja tuo boogie on hyvä, samalta jannulta vielä toinenkin riipaisu tähän, niin saa syntiset vähän sielun hoitoa. Diddly Bo jossa lauta särisee ja mies laulaa. On se kova.
 

avs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Colorado Avalanche
Yllärivapaan napsautti huomiselle, joten nam nam. Bisseä huiviin.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
No missä on++ kaikki ihmiset ja eläimet ja muut jotia kiinnostaa. Naimisiin mene n Soluna Samayn äänen kanssa. Ja voihan sen naisen mukaan siihen jollain tapaa ottaa.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tänään on Gin Tonic -ilta. Viinakaapin uumenista löytyi iskemätön litran Gordon's tässä yhtenä päivänä. En tiennytkään että tuollainen oli talossa. On ollut varmaan vuosia. Siispä hommasin riittävästi toniccia kaupasta ja jäitä kypsymään.

Ajattelin että noin kuuden GT:n jälkeen tekaisen juustolautasen ja särveksin sen kera Tawny-porttia. Tästä on hyvä kehitellä nautinnollinen ja luova viikonloppuyö.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Pakko tulla moikkaamaan mieliMielikuvitushahmoani! Heipparallaa ja onnea jälleen kerran naimisiin menon johdosta ;)

Voi kiitos parhahin sinä Helmi joita ei simpukoista löydy vaikka kuinka ettisi! Simpukathan ei moista laatua voi edes tuottaa.

Oon taas sadannen kerran menossa naimisiin kyllä :D En vaan hitto tiiä mihi ne edelliset vaimot häviää :) Ei niitä oo kaapeistakaan löytyny, että kai ne akkunoista on paenneet. :)
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tänään on Gin Tonic -ilta. Viinakaapin uumenista löytyi iskemätön litran Gordon's tässä yhtenä päivänä. En tiennytkään että tuollainen oli talossa.

Ootko Kiäpiö törmänny epäilyttäviin torsoihin perustuksissa? Hoffa ja Palme taitaa edelleen olla kadoksissa...no ei niillä niin kiire ookkaan, eihän niistä voi edes viinaa tislata.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voi kiitos parhahin sinä Helmi joita ei simpukoista löydy vaikka kuinka ettisi! Simpukathan ei moista laatua voi edes tuottaa.

Oon taas sadannen kerran menossa naimisiin kyllä :D En vaan hitto tiiä mihi ne edelliset vaimot häviää :) Ei niitä oo kaapeistakaan löytyny, että kai ne akkunoista on paenneet. :)

Kiitos kauniista sanoistasi, suhun oon aina voinut luottaa ;D

Ja eikös ole vain hyvä juttu että nuo edelliset morsmaikut häviää taivaan tuuliin.., uudella morsiolla on paljon kivempi tulla mestoille kun ei tarvi potkia vanhoja pois alta! Itekin pääset helpommalla.

Siis, tänäänhän mun piti olla selvinpäin koska huomenna odottaa isot sukubileet, joten otinpa vähän valkkaria..niin aina, niin aina ;p
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ootko Kiäpiö törmänny epäilyttäviin torsoihin perustuksissa? Hoffa ja Palme taitaa edelleen olla kadoksissa...no ei niillä niin kiire ookkaan, eihän niistä voi edes viinaa tislata
Viinakaapistoni on tilava mutta ei sinne mitään jenkkiläisiä ay-aktiiveja eikä ruotsalaisia demareita ehdi pesiytyä. Ne olisi jo juotu pois. Tosin vanhin avaamaton pullo on ollut minulla jemmassa hyvinkin yli 15 vuotta, ja on kokenut hallussani muutamat muutot ja välivarastoinnit.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kiitos kauniista sanoistasi, suhun oon aina voinut luottaa ;D

Ja eikös ole vain hyvä juttu että nuo edelliset morsmaikut häviää taivaan tuuliin.., uudella morsiolla on paljon kivempi tulla mestoille kun ei tarvi potkia vanhoja pois alta! Itekin pääset helpommalla.

Siis, tänäänhän mun piti olla selvinpäin koska huomenna odottaa isot sukubileet, joten otinpa vähän valkkaria..niin aina, niin aina ;p

Miun sanat tulee sydämmestä! Tälläerää :)

En oikeen tiiä tuosta taivaantuuliin häviämisestä et onko hyvä juttu, mitäs jos mie aurinkoisena kesäpäivänä vilkasen jotain naikkosta silleen et "tuo on miun vaimo tuleva" nii kotona nykyinen haihtuu savuna ilmaan, huono taika edes juhannuksen tienoilla. Hitto! :D

Kyllä sie oot selvinpäin, usko peiliä sanotaan sanoneen jonkun. Jos peilissä ihminen sanoo kolme kertaa että on selvinpäin, niin sillon sitä on selvinpäin. Toisaalta jos sanoo peiliin kolmesti...jne. :)

..poliisi ei puhalluttaessaan ehkä syö moista selitystä.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä sie oot selvinpäin, usko peiliä sanotaan sanoneen jonkun. Jos peilissä ihminen sanoo kolme kertaa että on selvinpäin, niin sillon sitä on selvinpäin. Toisaalta jos sanoo peiliin kolmesti...jne. :)

..poliisi ei puhalluttaessaan ehkä syö moista selitystä.

Pärkkele mä meen hakee Kibeltä peilin (sillä on varmaan ylimääräisiä) ja eiku hokemaan..mitä nyt sattuu mieleen juolahtamaan..
Voi kiitos, jälleen kerran!
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Jos peilissä ihminen sanoo kolme kertaa että on selvinpäin, niin sillon sitä on selvinpäin.
Minä olen puolestani kuullut, että oman läänin aluella saa luvallisesti ajaa kännipäissään silloin tällöin, jos ei ihan tukkirekkaa aja, ainakaan kovin lujaa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Pärkkele mä meen hakee Kibeltä peilin (sillä on varmaan ylimääräisiä) ja eiku hokemaan..mitä nyt sattuu mieleen juolahtamaan..
Voi kiitos, jälleen kerran!

Oisko inhottavaa sanoa, että tällähetkellä viimekauden muutamalta IFK:n pelaajalta semmonen pitäis löytyä kotoa? Tää ihan vaan kymysys oli, sillä en oikeen tiiä, kun oon enemmän näitä ilmapetankkimiehiä...

Minä olen puolestani kuullut, että oman läänin aluella saa luvallisesti ajaa kännipäissään silloin tällöin, jos ei ihan tukkirekkaa aja, ainakaan kovin lujaa.

Kyläteillä promilleraja menee siinä 5 kantturoilla jos nyt ei satu jäämään kiinni. Eli ihan luvallista on ennenkun laki tulee kuokkimaan kylille.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää ihan vaan kymysys oli, sillä en oikeen tiiä, kun oon enemmän näitä ilmapetankkimiehiä...



Kyläteillä promilleraja menee siinä 5 kantturoilla jos nyt ei satu jäämään kiinni. Eli ihan luvallista on ennenkun laki tulee kuokkimaan kylille.

Mäkin voisin harkita tota ilmapetankkia tai kyllä konjakkimölkky on se mun laji sittenkin.

Onneks möin auton ja asustelen "ihmisten ilmoilla" niin ei oo edes kiusausta noille kyläteille..tokihan se mökki on skutsissa mutta siellä kyllä kävellään, paitsi paikalliset..;D
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mäkin voisin harkita tota ilmapetankkia tai kyllä konjakkimölkky on se mun laji sittenkin.

Onneks möin auton ja asustelen "ihmisten ilmoilla" niin ei oo edes kiusausta noille kykäteille..tokihan se mökki on skutsissa mutta siellä kyllä kävellään, paitsi paikalliset..;D

Konjakkimölkky alkaa jo kyllä ihan oikeesti kuulostaa lajilta :D

Mitä toi skutsi tarkottaa? terveisin sama ihminen kun kyseli et mitä tarkottaa Stikkaa snögee, olikohan se noin.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Konjakkimölkky alkaa jo kyllä ihan oikeesti kuulostaa lajilta :D

Mitä toi skutsi tarkottaa? terveisin sama ihminen kun kyseli et mitä tarkottaa Stikkaa snögee, olikohan se noin.

Konjakkimölkky on oikeesti hauskaa, pelattiin sitä jopa talvellakin konjakkihimoissamme ;) Siinä saa konjakki-shotin se joka kaataa kerralla kaikki, tai sitten pelkän 12. Toki voittajakin saa pienen hörpsyn. Mutta joutuuhan tuossa skarppaamaan, luuserit ei saa juoda pelin aikana.

Ja skutsi on metsä, savolaisittain pöpelikkö.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Konjakkimölkky on oikeesti hauskaa, pelattiin sitä jopa talvellakin konjakkihimoissamme ;) Siinä saa konjakki-shotin se joka kaataa kerralla kaikki, tai sitten pelkän 12. Toki voittajakin saa pienen hörpsyn. Mutta joutuuhan tuossa skarppaamaan, luuserit ei saa juoda pelin aikana.

Ja skutsi on metsä, savolaisittain pöpelikkö.

Toi on hyvä juomapeli, kun siinä joutuu kerta oikeesti yrittämään, yleensähän ovat semmosia että tosiveivarit vetää tahallaan vituiks että saavat ottaa hörppyä.

Kyl miusta vielä stadilainen tehhään :) Aikani kun kyselen ni meen jo melkee täydestä.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toi on hyvä juomapeli, kun siinä joutuu kerta oikeesti yrittämään, yleensähän ovat semmosia että tosiveivarit vetää tahallaan vituiks että saavat ottaa hörppyä.

Kyl miusta vielä stadilainen tehhään :) Aikani kun kyselen ni meen jo melkee täydestä.

Joo, ei se vaadi kun pari juoppoa kasaan ;) mut siis oikeesti ihan hauskaa ajanvietettä.

Sähän vedät kohta kun aito Stadilainen ja hiffaat kaikki böönat joiden kanssa et ole vielä ehtinyt giftikseen ;p
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Ensimmäinen kylmä olut auki. Kävin tuossa isovanhemmilla syömässä erinomaisen ruuan, niin näin jälkiruokana lava olutta toimii aina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös