Kalsarikänniketju

  • 5 208 037
  • 66 638

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ei tässä Sakun tummassa voi olla millään 6,7 %. Kymmenes on jo menossa tänään ja eiliseltäkin oli varmasti verissä kun aloitin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei vittu onko tää joku piilokamera tai jotain.. Kaksitoista 6,7 prosenttista kaljaa mahassa, mutta ei ollenkaan tunnu siltä, vaikka schollin mitoissa täällä ollaan...
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo naisten kanssa on vähän sama kuin töidenkin kanssa. Kyllä ne kotoa hakee... Joo-o. Mutta entäs jos just silloin sattuis olee vaikka paskalla, ei vittu..
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Mikä tämä juttu Vanha Lenin jönssönista on? mie vain juon olutta eikä varmasti ole mitää vanha leniä housuissa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Älä saatana. Just venttailin naisia täällä. Onko Vanha Len kusettanut meitä kaikkia.
Minä en tiedä kuka on kusettanut ketä, puhun vain itsestäni. Enkä kyllä itsestänikään aina tosissani. Mutta hieno nähdä Sininen J taas elossa.

Joo naisten kanssa on vähän sama kuin töidenkin kanssa. Kyllä ne kotoa hakee... Joo-o. Mutta entäs jos just silloin sattuis olee vaikka paskalla, ei vittu..
Tämä on taas tätä filosofista pohdintaa, mitä minun aivoni eivät ymmärrä. Sillon paskannetaan kun paskattaa, ja sillon juodaan kun janottaa. As simple as that, sanoisi neeker'mies.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Minä en tiedä kuka on kusettanut ketä, puhun vain itsestäni. Enkä kyllä itsestänikään aina tosissani. Mutta hieno nähdä Sininen J taas elossa.

Tämä on taas tätä filosofista pohdintaa, mitä minun aivoni eivät ymmärrä. Sillon paskannetaan kun paskattaa, ja sillon juodaan kun janottaa. As simple as that, sanoisi neeker'mies.

Blue J on ollut jatkuvasti elossa. En ole vaan päässyt kovin paljoa kalsarointia harjoittamaan viime kuukausina kun aina on ollut jotain ryyppyseuruetta mukana. Mutta nyt kuljen vakaasti kohti tulevaa lätkämatsia. Tukevoitan äänijänteitä vielä hieman, jotta ei ihan selvinpäin tarvitse touhua katsella. Tasausmatsit ovat kyllä vähän berberistä, Blues ja Kärpät voisivat ensi kaudeksi erottautua pelaamaan kohta omaa keskinäistä Finnair-liigaansa.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Lauantai käynnistetty saunomalla ja parilla huurteisella.

Nyt keskityn miettimään vastausta tähän Martti Servon tivaamaan kysymykseen.

Hauskaa iltaa kaikille!

ps. Mietin viitsisikö sitä hommata Urhon telkkariin katseluoikeuden ja kiduttaa itseään Kerhon ottelulla.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
ps. Mietin viitsisikö sitä hommata Urhon telkkariin katseluoikeuden ja kiduttaa itseään Kerhon ottelulla.

Jos haluat juoda vitutukseen nopean kännin, niin tee se.

Mä en vielä tiedä viitsinkö tässä flunssassa alkaa edes tinttaamaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Valtaosa perheestä roudattu mummolaan yökylään. Ravintolassa syöty. Nyt konjakkia tujut ja hyvää musiikkia vähäsen. Pitää vielä käydä kävelyllä kun unohtui lotota. On sellainen tunne että nyt napsahtaa.

Sellainen tunne on tosin ollut joka kerta kun olen lotonnut, mutta ei anneta sen nyt häiritä. Bahama odottaa!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Mistä tämä tällainen Rinkeli on Kerhoon edes haalittu?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Eipä mulla tälläkään kertaa mitään asiaa ole, mutta kännijukeen silti vähän ranteetauki-musaa: Sirenia - On The Wane
Enpäs aio tuota edes kuunnella, kun mulla soi täällä stereoista Isaac Hayes, mutta pakko on todeta että ranteet auki -musiikkia puhtaimmillaan edustavat Lauri Tähkä, Mamba ja Yö.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ajattelin näin juutalaisen sapatin kunniaksi nautiskella Boddington Alea, mutta sepä loppui kesken kun en kovin montaa pötikkää tullut ostaneeksi. Kylmiön kätköistä kuitenkin löytyi perälle unohtunut Tuborg Lime Twist -case, ja sen ajattelin poistaa päiviltä leppoisissa merkeissä. Vuosikertaviineihin ja kalliisiin linimentteihin en ajatellut koskea.

Yleensä siinä käy niin, että hilpeä seurue ryhtyy tyhjentämään isännän 1500 euron konjakkia aamuneljältä kun on kotiuduttu ravintolasta. Siitä maistetaan pari siivua ja todetaan että kossuvissy on parempaa. Sitten juodaan huoneenlämpöistä lapinkultaa kunnes sammu tulee, ja tumpataan röökit sinne konupulloon. Päivänvalolla isäntää luulisi vituttavan konjakkinsa kohtalo.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Yleensä siinä käy niin, että hilpeä seurue ryhtyy tyhjentämään isännän 1500 euron konjakkia aamuneljältä kun on kotiuduttu ravintolasta.
Kenellä tuollaiseen on varaa? Mie juon just nyt konjakkia, 14 erkin Monopolia. Tuskin huomaisin eroa sata kertaa kalliimpaan. Viineissä sama: vitosen ja viidenkympin viini on mulle yks ja sama. Kirkkaat on erikoisalaani, niissä huomaan jo eroja. Pöytäviinan ja laatuvotkan sentään erotan.

Kuitenkaan en juo alkoholeja maun vuoksi, vaan päästäkseni känniin. Usein olen päässyt.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kenellä tuollaiseen on varaa? Mie juon just nyt konjakkia, 14 erkin Monopolia. Tuskin huomaisin eroa sata kertaa kalliimpaan. Viineissä sama: vitosen ja viidenkympin viini on mulle yks ja sama. Kirkkaat on erikoisalaani, niissä huomaan jo eroja. Pöytäviinan ja laatuvotkan sentään erotan.
Yleensä tuollaisia tai ainakin useamman satkun pulloja ostetaan joissakin piireissä 50-vuotislahjaksi tms. Siis viittasin johonkin ylivertaisesti kalleimpaan puteliin joka isännältä löytyy, ja jollaista vastaavaa ei taloon sen koommin tule. Kai joku niitä saatanallisen kalliita keräilykonjakkeja ja -viskejä kuitenkin ostaa.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Taidan olla suht' vitun kännissä, sillä rikoin juuri vajaan parin kuukauden erakkojakson kun menin pistämään vanhalle kaverille meeting-viestiä. Ja lupasinpa vielä tarjota pari. Me mad.

Slayer - Criminally Insane
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös