Ihan parit jos vain. Saunakin lämpenee, ja paistinpannullinen tatteja huuteli lähimetsästä että haepa meidät pois ja väännä kastike.
Voi perkele, kun rupesi tekemään mieli keitettyä perunaa ja sienikastiketta. Lähisiwa kutsuu juuri nyt.
Tälle vahva sama, sillä nimimerkistäsi tulee väkisin mieleen tämä Weebl and Bob jakso: dan - Weebl's StuffAjatus harhailee suht' lahjakkaasti tällä hetkellä
Hyvä viski on hyvää viskiä.
Ilmeisen hyvin korjautui toissapäiväiset olot, kun tänään otti vain lasillisen valkkaria.Tarkoitus oli vain korjata eilisen jälkeisiä oloja, mutta jo pari ensimmäistä drinkkiä muuttivat fiiliksen oikeaan suuntaan.
Minulla tuli vähän sellainen kierre tästä korjailusta, kun eilen korjasin perjantain aiheuttamia oloja, ja tänään sitten eilisen korjailun aiheuttamia. Mutta eiköhän tämä tähän stoppaa. Tai siis tämän illan jälkeen.Ilmeisen hyvin korjautui toissapäiväiset olot, kun tänään otti vain lasillisen valkkaria.
Maksa lagaa, saatana. Onneksi on aamulla yhdeksältä aika lääkärille, jolle voi tuostakin ehkä avautua.
Ongelma lieneekin siinä, että eilisnä en sitten sitä tippaakaan kaatanut koneeseen. Perjantaina toki aika rutkastikin ja tänään ruoan kera otin lasillisen valkkaria ja totesin sen nousevan helttaan kuin loipparin. Ei siis nousua vaan helpotus. No toinen lasi perään, ehkä loput pullostakin, kunnes tunnisti nousun.Minulla tuli vähän sellainen kierre tästä korjailusta, kun eilen korjasin perjantain aiheuttamia oloja, ja tänään sitten eilisen korjailun aiheuttamia. Mutta eiköhän tämä tähän stoppaa. Tai siis tämän illan jälkeen.
No voi vittu. En käytä kyseistä puljua siviilissä.Maksoja saa onneksi S-marketin lihatiskiltä.
Ei minunkaan eilenkään ollut tarkoitus juoda, mutta kun heräsin niin olin kännissä, ja JYPin peli sai vielä alkoholisoitumaan lisää. Täytynee tällä kaudella totuttautua asiaan, että lauantaina täytyy aina juoda jos aikoo peliä katsella.Ongelma lieneekin siinä, että eilisnä en sitten sitä tippaakaan kaatanut koneeseen. Perjantaina toki aika rutkastikin ja tänään ruoan kera otin lasillisen valkkaria ja totesin sen nousevan helttaan kuin loipparin. Ei siis nousua vaan helpotus. No toinen lasi perään, ehkä loput pullostakin, kunnes tunnisti nousun.
Back to basics? It was good while it lasted? Ei se aurinko enää paista risukasaan? [insert hakamussu tähän]Ei minunkaan eilenkään ollut tarkoitus juoda, mutta kun heräsin niin olin kännissä, ja JYPin peli sai vielä alkoholisoitumaan lisää. Täytynee tällä kaudella totuttautua asiaan, että lauantaina täytyy aina juoda jos aikoo peliä katsella.
Näinhän tässä kävi. Toisaalta ei tämä edes vituta. Tällaista JYPiä minä opin kannattamaan, ja tällainen sen kuuluu oikeasti ollakin.Back to basics? It was good while it lasted? Ei se aurinko enää paista risukasaan? [insert hakamussu tähän]
Näin minullekin yleensä käy. Todella harvinaista, että herään lauantaina jo päivällä, ja siitä sitten jatkan elämää. Tänä viikonloppuna vaan sekin ihme tapahtui. Tosin nykyään yleensä tuleekin juotua aina seuraavaan aamuun asti, ja sitten se uni maittaakin 15 tunnin edestä.Iän myötä tämä ruhoni on kehittänyt oudon tavan käsitellä alkoholia. Krapulat ovat todella pitkäkestoisia ja raskaita, enkä enää herää humalassa vaan nukun suoraan krapulaan saakka.
Siis samassa veneessä ulapalla ja joku nussi airot. Keinutaan nyt sitten, kun vielä voidaan.Näin minullekin yleensä käy. Todella harvinaista, että herään lauantaina jo päivällä, ja siitä sitten jatkan elämää. Tänä viikonloppuna vaan sekin ihme tapahtui. Tosin nykyään yleensä tuleekin juotua aina seuraavaan aamuun asti, ja sitten se uni maittaakin 15 tunnin edestä.
Näin se menee. Minä kyllä ajattelin vielä muutaman ottaa. Kuudelta kun pääsisi nukkumaan niin kaikki olisi hyvin. Sen näkee vasta sitten...Siis samassa veneessä ulapalla ja joku nussi airot. Keinutaan nyt sitten, kun vielä voidaan.
Tämä seuraava on ehdottomasti viimeinen. Ehdoitta ja must.
Näkee Ken näkee.Näin se menee. Minä kyllä ajattelin vielä muutaman ottaa. Kuudelta kun pääsisi nukkumaan niin kaikki olisi hyvin. Sen näkee vasta sitten...