Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 314 443
  • 66 778

Spiit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Täällä saa nimenomaan nauttia, mitä sitten ikinä nauttiikaan, kunhan on kalsarit jalassa. Mun ongelma alkaa vähitellen olla nimenomaan se, että ne kalsarit on jalassa. Mukavampaa olisi kun ne kalsarit saisi kerrankin ottaa jonkun kanssa pois jalasta, nyt joku vosu tänne ja heti saatana! Ei mulla oikeestaan muuta. Jatkakaa ihmeessä.

Suosikkijoukkue
NYR
Viikon loma lusittu, puolimaratonilla raahauduttu hädin tuskin maaliin asti. Nyt hieman olutta ja viskiä. Niin ja pakko mainita, että nautin suunnattomasti kun Mouhijärven Vasara on kriisissä, hyvä hyvä!

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ihan parit jos vain. Saunakin lämpenee, ja paistinpannullinen tatteja huuteli lähimetsästä että haepa meidät pois ja väännä kastike.

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Ihan parit jos vain. Saunakin lämpenee, ja paistinpannullinen tatteja huuteli lähimetsästä että haepa meidät pois ja väännä kastike.

Voi perkele, kun rupesi tekemään mieli keitettyä perunaa ja sienikastiketta. Lähisiwa kutsuu juuri nyt.

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Voi perkele, kun rupesi tekemään mieli keitettyä perunaa ja sienikastiketta. Lähisiwa kutsuu juuri nyt.

Kylläpä voi näinkin simppeli safka olla hyvää. Päivän kohokohta tähän mennessä, vaikkei siihen nyt olisi paljoa vaadittukaan.

Lisää kännijukeboxia: Ministry - Die In A Crash

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Täällä tänäänkin. Ei pitänyt. Kuuluisa jälkiviisaus. No, samapa tuo. Pari menee. Varmaan muutama enemmänkin. Naatitaan ja rillataan!

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minkä sille voin, että Jumala löi käteeni kirjoitustaidot? Niitä on vain kehitettävä. Elämäni on kovaa. Joka päivä joudun miettimään, miten jalostan itseäni. Minulla on lahjat mihin tahansa.

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Ajatus harhailee suht' lahjakkaasti tällä hetkellä, joten sen sijaan että kirjoittaisin mitään järkevää, linkitänkin Bostonia!

More Than a Feeling

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Äitini. Minulla on kova ikävä sinua. Kaiken sain sinulta. Elän siten, että olet tyytyväinen minusta.

Sielut iskee tulta.

Kaukosäädin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves 365 ja Real Madrid
Hyvä viski on hyvää viskiä.

Tästä tuli mieleen ne "Paskinkin hevi on parasta" t-paidat. Vai oliko se että "Huonoinkin hevi on parasta"? Ja minähän kuuntelen juutupesta suomalaista perus karaoke iskelmää! Kädestä löytyy tuoppi jossa on KOFFin olutta.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Otinpa minäkin sitten kun huomenna ei ole menoja. Tarkoitus oli vain korjata eilisen jälkeisiä oloja, mutta jo pari ensimmäistä drinkkiä muuttivat fiiliksen oikeaan suuntaan.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ilmeisen hyvin korjautui toissapäiväiset olot, kun tänään otti vain lasillisen valkkaria.

Maksa lagaa, saatana. Onneksi on aamulla yhdeksältä aika lääkärille, jolle voi tuostakin ehkä avautua.
Minulla tuli vähän sellainen kierre tästä korjailusta, kun eilen korjasin perjantain aiheuttamia oloja, ja tänään sitten eilisen korjailun aiheuttamia. Mutta eiköhän tämä tähän stoppaa. Tai siis tämän illan jälkeen.

Maksoja saa onneksi S-marketin lihatiskiltä.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Minulla tuli vähän sellainen kierre tästä korjailusta, kun eilen korjasin perjantain aiheuttamia oloja, ja tänään sitten eilisen korjailun aiheuttamia. Mutta eiköhän tämä tähän stoppaa. Tai siis tämän illan jälkeen.
Ongelma lieneekin siinä, että eilisnä en sitten sitä tippaakaan kaatanut koneeseen. Perjantaina toki aika rutkastikin ja tänään ruoan kera otin lasillisen valkkaria ja totesin sen nousevan helttaan kuin loipparin. Ei siis nousua vaan helpotus. No toinen lasi perään, ehkä loput pullostakin, kunnes tunnisti nousun.

Maksoja saa onneksi S-marketin lihatiskiltä.
No voi vittu. En käytä kyseistä puljua siviilissä.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Ongelma lieneekin siinä, että eilisnä en sitten sitä tippaakaan kaatanut koneeseen. Perjantaina toki aika rutkastikin ja tänään ruoan kera otin lasillisen valkkaria ja totesin sen nousevan helttaan kuin loipparin. Ei siis nousua vaan helpotus. No toinen lasi perään, ehkä loput pullostakin, kunnes tunnisti nousun.
Ei minunkaan eilenkään ollut tarkoitus juoda, mutta kun heräsin niin olin kännissä, ja JYPin peli sai vielä alkoholisoitumaan lisää. Täytynee tällä kaudella totuttautua asiaan, että lauantaina täytyy aina juoda jos aikoo peliä katsella.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ei minunkaan eilenkään ollut tarkoitus juoda, mutta kun heräsin niin olin kännissä, ja JYPin peli sai vielä alkoholisoitumaan lisää. Täytynee tällä kaudella totuttautua asiaan, että lauantaina täytyy aina juoda jos aikoo peliä katsella.
Back to basics? It was good while it lasted? Ei se aurinko enää paista risukasaan? [insert hakamussu tähän]

Iän myötä tämä ruhoni on kehittänyt oudon tavan käsitellä alkoholia. Krapulat ovat todella pitkäkestoisia ja raskaita, enkä enää herää humalassa vaan nukun suoraan krapulaan saakka. Ei siinä tietysti mitään, etteikö uni maistuisi, mutta laadullisestihan nuo unoset ovat mitä ovat.

Kelailen edes ja taakse tämänpäiväistä videota, jossa viime vuonna ensimmäistä kertaa kiväärillä ampunut kaverini yllättyykin hieman ripeämmästä latauksesta lippaassa... hähähä! Silläkin on kk:t menossa, kertoili juuri, sekä kipeästä olkapäästään.

Enää 6:46 lääkärin vastaanottoon, joka lienee lämmin.

Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Back to basics? It was good while it lasted? Ei se aurinko enää paista risukasaan? [insert hakamussu tähän]
Näinhän tässä kävi. Toisaalta ei tämä edes vituta. Tällaista JYPiä minä opin kannattamaan, ja tällainen sen kuuluu oikeasti ollakin.

Iän myötä tämä ruhoni on kehittänyt oudon tavan käsitellä alkoholia. Krapulat ovat todella pitkäkestoisia ja raskaita, enkä enää herää humalassa vaan nukun suoraan krapulaan saakka.
Näin minullekin yleensä käy. Todella harvinaista, että herään lauantaina jo päivällä, ja siitä sitten jatkan elämää. Tänä viikonloppuna vaan sekin ihme tapahtui. Tosin nykyään yleensä tuleekin juotua aina seuraavaan aamuun asti, ja sitten se uni maittaakin 15 tunnin edestä.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Näin minullekin yleensä käy. Todella harvinaista, että herään lauantaina jo päivällä, ja siitä sitten jatkan elämää. Tänä viikonloppuna vaan sekin ihme tapahtui. Tosin nykyään yleensä tuleekin juotua aina seuraavaan aamuun asti, ja sitten se uni maittaakin 15 tunnin edestä.
Siis samassa veneessä ulapalla ja joku nussi airot. Keinutaan nyt sitten, kun vielä voidaan.

Tämä seuraava on ehdottomasti viimeinen. Ehdoitta ja must.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy