Huomenna olisi 10 miltsiä jaossa. Omat ja lainatut lottoon vaan.Pikavippeihin älä koske, ne on Pahempia kuin tuo Evil.
Huomenna olisi 10 miltsiä jaossa. Omat ja lainatut lottoon vaan.Pikavippeihin älä koske, ne on Pahempia kuin tuo Evil.
Huomenna olisi 10 miltsiä jaossa. Omat ja lainatut lottoon vaan.
Minulle klassista musiikkia on Led Zeppelin, Miles Davis, Pink Floyd, Bob Marley, Black Sabbath, John Coltrane, David Bowie, Beatles, Stones, Skynyrd...Sävelletäänkö nykypäivänä edes enää klassista musiikkia ollenkaan?
Minä tyhmä, Hulk ei. Hulk viisas, minä en. Hulk himoaa lisää viinaa tai kalsarit repeää, joten ei Hulkkia suututeta.
Hulk vihaa suuttumista.
Hulk vihaa hahmoja jotka kertovat mitä Hulk vihaa tai ei vihaa. Hulk haluaa olutta ja baarin missä räyhätä.
Hulk vihaa rakkeja jotka kertoo Hulkille, mitä Hulk haluaa.
Hulk tulee taas käymään kylässäsi kertomassa elämän tosiasioita Hulk tyylillä.
Mummiltani terveisiä. Alkaa kuulemma kohta riisutumaan. Ja sitten pippelit alas pervot. Jos hengitän yhtä hyvin 80-vuotis yllätysjuhlissani, niin lupaan hengittää ja juoda yhtä hyvin niissä juhlissa. Ollaan iihmisiksi.
On senverta pieni kämppä, ettei tänne Hulk oikein mahdu, mutta ojennan sille postiluukusta banaanin.
Perkele, sain idean uuteen supersankariin. Antti Hulk, Pelkosenniemeltä. Se hankkii hassut vaatteet ja koruja, muuttaa ulkomaille, unohtaa suomen kielen muttei opi mitään tilalle, vetää välillä överit ja muuttuu vihreäksi, tulee takaisin Suomeen, muuttuu täälläkin välillä vihreäksi. Sitten se saa patsaan.
Nykänenhän on hieman samalla tapaa spurguhupaisa hahmo kuin Hulkin Antti.