Kalsarikänniketju

  • 5 236 635
  • 66 669

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse olen lopettanut kännioksentamisen jo kauan sitten, koska en erityisemmin nauti siitä. Tai paremminkin olen ottanut tavaksi lopettaa juomisen siinä pisteessä, jonka ylittäminen johtaa todennäköisesti oksenteluun ja potemiseen.

Opiskeluaikoina oli vähän toista. Puuro niin sanotusti kiehui yli aika herkästi. Kerran oikein riettaiden juominkien jälkeen heräsin poikamiesboksini kotisängystä hyväntuulisena ja täysin pirteänä. Oikein ilahdutti kun ei yhtään oksettanut eikä ollut juuri krapulaakaan. Nousin kiskomaan housuja ylleni, kun huomasin vuoteen jalkopäässä lattialla suunnilleen ämpärillisen verran öistä oksennusta. Siinä sitten ihmettelin, kuka helvetti on oikein käynyt yöllä heittämässä tuollaiset laatat ihan sisätiloihin saakka.

Sehän saattoi toki olla joku yöllinen kiva vieras, joka oli yllättänyt sinne sängyn päähän. Tulee jotenkin mieleen oma morkkisten morkkis. Olin pari viikkoa aiemmin pääsyt intistä, ja olin menossa ensimmäistä päivää takaisin inttiä edeltävään työpaikkaan. Työ alkoi klo 16. Heräsin n. klo 15 omasta sängystä oksennuslammikosta, ja soitin tyttökaverin viemään minut töihin.

Pääsin kyytiin, ja hengittelin avoimesta auton ikkunasta siinä raitista ilmaa. Jossain vaiheessa hengittely johti hyperventilointiin (ainoa kerta kun olen moisen kokenut); sormet kouristuivat ja hengitys oli kovin kiivasta, vaikka erotiikkaakaan ei tilanteessa suuremmin ollut. Sain käyristyneillä sormilla soitettua pomolle puhelun, jonka sisältö aika tarkasti oli "en tuu, moro". Anteeksipyytelemistä riitti jälkeenpäin; meinasin saada potkut, ennen kuin ehdin ensimmäistä päivää töihin.

Sairaalaa kohtihan siitä piti kääntää sitten auton rattaat. Lääkäri totesi vain lakonisesti "krapula sulla on", ja kirjoitti sen päivän sairaslomaa. Opin käyttämään viinaa kunnolla vasta tapahtuman jälkeen. Kovasti hävetti, mutta otin opiksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Miellyttävä tarina yllä.

Sen kunniaksi The Kuka laulaapi rakkaudesta, joka päällämme komentihkuttaa: Tässä.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jospa nyt puhuisit vain omasta puolestasi.
En oikein tiiä mitä nyt uskoisi... Mun äiti sano että minä oon ihan kiva.

Parin tunnin ajan on tullut juteltua Facebookissa naisen kanssa, joka sai ensimmäisenä maistaa herkkutattiani. Kännissähän tuo on kuin sika (joka on juonut vitusti viinaa), mutta mukavahkoa muistelua nuoruusajoilta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Parin tunnin ajan on tullut juteltua Facebookissa naisen kanssa
Onnen kultainen mäyrä. Mie juttelen siellä miehen kanssa. Tältäkin palstalta tutun. No, jutut on ihan mukavia, ei siinä mitään. Ei vaan oikein viitsi sanoa että näytä tissit.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onnen kultainen mäyrä. Mie juttelen siellä miehen kanssa. Tältäkin palstalta tutun. No, jutut on ihan mukavia, ei siinä mitään. Ei vaan oikein viitsi sanoa että näytä tissit.

Mulle ei juttele kukaan Facebookissa. Kyllä alfaurokselle juteltaisiin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joo, mutta en ole ollut rauhanturvaaja. Kuka pitää jotain Jumalan poikaa minään?
Ka en miekään ole ollut. Jumalan poika -brändi pitäisi päivittää nykyaikaan. Jotain Jeesus-lippiksiä ja huppareita ainakin. Jeesus-mönkijä ja Jeesus-energiajuomaa. Kaupunkinuorille Jumalan poika (/tyttö)-mopoauto. "Usko pitää tiellä kun taito jättää pulaan".
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ka en miekään ole ollut. Jumalan poika -brändi pitäisi päivittää nykyaikaan. Jotain Jeesus-lippiksiä ja huppareita ainakin. Jeesus-mönkijä ja Jeesus-energiajuomaa. Kaupunkinuorille Jumalan poika (/tyttö)-mopoauto. "Usko pitää tiellä kun taito jättää pulaan".

Ehdottomasti samaa mieltä. Mikäli kirkko/Vatikaani on minuun yhteydessä mainoskampanjan tiimoilta, sallinet, että ehdotan sinua kampanjapäällikökseni?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ehdottomasti samaa mieltä. Mikäli kirkko/Vatikaani on minuun yhteydessä mainoskampanjan tiimoilta, sallinet, että ehdotan sinua kampanjapäällikökseni?
Sopii kyllä. Siitähän se riemu syntyy.
- Mr.Jesus, we'd like to know who is responsible of this extraordinary campaign of yours.
- Well, it's a good friend of mine. Please allow me to introduce him, he's the man of wealth and taste...
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Sopii kyllä. Siitähän se riemu syntyy.
- Mr.Jesus, we'd like to know who is responsible of this extraordinary campaign of yours.
- Well, it's a good friend of mine. Please allow me to introduce him, he's the man of wealth and taste...

Uskoisin, että saisit sympatiat puolellesi kaikesta huolimatta.

Väliin hieman biisispämmiä: Vanessa Paradis on aika ihq. Se on vissiin 16-17 tuossa videossa. Se on laillista, niin kerta! Sitä paitsi Johnny Depp on kai nykyään sen kaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Väliin hieman biisispämmiä: Vanessa Paradis on aika ihq. Se on vissiin 16-17 tuossa videossa. Se on laillista, niin kerta! Sitä paitsi Johnny Depp on kai nykyään sen kaa.
Vaimoni tykkää tästä Deppistä. Siispä minä tykkään tästä ihan mielelläni; menee tasan.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Täällä olisi siis edustettuina Taivas, Helvetti ja Alizeeta fanittava savolainen. Valitse näistä nyt sitten se pienin paha... No liittynen viimeksi mainitun joukkoihin. Niin ja katselen tässä naisten maratonia Tapsan, Atsan ja Jamon seurassa kera Sandelsin pinttisen.

Laitetaas näin yön keskelle ihan ok punkkia: AFI - The Days Of Phoenix
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
PRF 4-44, käyttövalmis Tolu, nuuskaroskis (jota toimittaa joku siideripullo) ja A.Le Coq -tölkki tässä pöydällä... arvatkaa vasiten, että mistä se huikka tuli otettua.

Ilmeisen humalassa ja natiivisti.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Kuopio oli toissa viikonloppuna hyvä paikka. Vai oliko se viime viikonloppu, en muista.

Liikaa viiniä?

No jotta päästään tästä raamattu shitistä eroon niin kysytäämpä Rapala vai Nils Masters? Pitäähän sitä kalaa saada ;)
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kaveri soitti. Asiana oli, että oli niin kännissä, että oli hetkeä aiemmin kaatunut pyörällä. Puhelun aikana kaatui pyörällä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös