Kalsarikänniketju

  • 5 209 339
  • 66 652
Suosikkijoukkue
HIFK
Lipsahti känniin asti eilen. Oli ihan mukavata käydä kaverilla kylässä juomassa sen viskit ja ginit. Kakkuakin oli. Täytyyhän juhannuksena kakkua olla, viinan kera. Taidan olla hitusen päissäni vieläkin. Ja miksipä ei.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ai siellä on Pekko ja unissakävelijä menossa. Ilmankos hiljaista jo ennen elokuvaa, kun jännittyneinä odotettu pläjäystä.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mitä sinä tiuke murjotat? Ilmoittaudutaan sitten vaikka tiuken kunniaksi tänne. Vitun hyvää juhannusta!

tiukelle vielä, että juo vaikka kaljaa, se auttaa olemaan murjottamatta...

Minusta tuntuu, että en ole minä se, joka murjottaa. Olutta juon kyllä ilman käskyäkin.

Kunhan aikani kuluksi kirjottelin, eipä tässä sen enempää syytä ole murjottaa.
 
ilmottaudutaan nyt tännekin, vaikka kovin tukkoselta se näin 3.s päivänä tuntuu. Pitäisi olla muutakin juotavaa kuin olutta ja lonkeroa, mutta kun ei ole. Lipitetään ja katotaan muuttuuko olo auvosemmaksi.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
tissuttelu jatkuu, juhannus on tähän asti mennyt enenmmänkin kalsaritissuttelu-linjalla. ja varmaan jatkuukin, jos vaikka huomenna pääsisi pelaamaan 18 reikää
 

Schadowan

Jäsen
Hyvä, että koko jussina ei ole bisse oikeen uponnut ja meno on ollut aika terveellistä kaikin puolin... niin sitten nyt alkaa uppoamaan. Eli haetaan se paha olo vaikka väkisin maanantai-aamuun.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Aika Jebou olo. Kohta tavoitteena saada muija nukkumaan ja itse selailen sitten vaikka koko Shcollin tuotannon läpi. Mikäs siinä. JEBOU! Oli muuten melko erikoinen juhannus. "Mä olen TIMPURI", aahha haa!
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Voihan kikkeli, oon tissutellu koko päivän. Ja jatkuu vaan. Pinpin perässä tässä hiihdellään, mutta eipä taida toteutua näillä promilleilla. Buujaa.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jee jee, telkkarissa pyöriin Sekoilun ytimessä ja olut maistuu, mikäs tässä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
TV5:llä pyörii just joku paskaleffa sinänsä, mutta on olevinaan eroottinen setti, juuri äsken oli lesboseksiä, eli loistokamaa. Kaljaa juodessa ihan toimiva pläjäys kaiketi.
 

Giba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kainalniemen Hiki
Chymoksen Minttu Black, yllättävän hyvä "näkäräinen" pitkien juomien keskelle. Saman firman minttu ei sitten meinaa upota millään. Jännä juttu, salmaria vihaan yli kaiken, mutta tässä toimii.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös