Kalsarikänniketju

  • 5 291 091
  • 66 740

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Tulis jo talvi, vituttaa tämmöinen helle. Talvella juomisessa on aina eri tatsi. Kesäisin juomingit on aina hieman erikoisia. Keittiön lattia oli märkä, toisaalta en muista mitä olen touhunnut viimeiset pari tuntia, mutta mielestäni ollut tässä, välillä jääkaapilla ja pari tupakkaa polttanut.

Otan silti vielä ainakin yhden. Onko noloa juoda vielä jos avopuoliso lähtee töihin?
 

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
sillon ku muija lähtee töihin pitää heti korkata. sit ku se tulee töistä, ni oot nätisti laittanu sille kahvit ja pari täytettyä patongin palaa. ei oo muija vihanen. näin toimii ainaki meillä. toistaseks... saa nähä... mä meen jääkaapille.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Periaatteessa ovelaa, pitää katsoa. Muistaakseni tässä olisi ns.peliaikaa herätykseen se 1½ tuntia. Tunnin otan ja menen nukkumaan, tuntuu järkevältä ratkaisulta. Kahvit olisi ovela veto, tosin ei kiinnosta ja tämä ei ole naisasiaketju.

Otan kaljan, aivan sama.
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
laitetaanpa pienessä jallu-huuruissa aamuyön musiikkia ala Accept ja matkataan aikakoneella.
On trought the night vaan itse kullekin...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
No fittan, määkin huudan, määkin olen tämmönen. Vuokrasin Expendablesin, katon sen huomenna (eli tänään). Nähty on, mutta toinen tapaaminen tulee olemaan eroottinen. Parasta viihdettä. Että fak juu vaan kaikki.
 

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
tulin kaapilta ja ilokseni huomasin täällä olevan aktiivisia kalsareita. miltä maailma näyttää eri puolilla suomea pienessä pierussa. nokialla loppu jo toi sade, mutta kostea olo...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kuuntelen Kotiteollisuutta kuulokkeista, ettei avopuoliso herää ja juon Pirkka olutta. Olisipa Scholl täällä.. Jotta kaikki olisi täydellistä, tuoli nitisee, jalassa on Turkista ostetut uimashortsit ja todella huono piraattiversio jostakin Hollannin pelipaidasta.

Minulla on silti hauskaa. Jossain mainittiin Accept, joten mennään helpolla. Balls to the wall. Olisi melko jees näyttää Udolta.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Sori ny, mutta soitin soittaa The Moody Bluesin 'Nights In White Satin' -kipaletta. Minkäs minä sille voin, hieno biisi.
 

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
sorry juoppotoverit, mut ykskätisenä on hankalaa linkittää mitää. mut jos joku neliraajanen linkittäis kissin god gave rock and roll to you biisin ni se ei haittais paljoakaa. siis tällä hetkellä 3 liikuteltavaa raajaa... normaalistihan mä oon kuusraajanen jos haisteluraaja otetaa huomioo...
 
Viimeksi muokattu:

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
thanks. mä muistelin jotain leffapätkää tässä kännipäissänni. mikä perhana se oli.
siis missä tää biisi oli. jotain 90-luvun alkua
 
Viimeksi muokattu:

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jalka alkaa särkeä, jo on helvetti ongelmat! Uskomaton jomotus hissuksiin hiipi, ikään kuin kasvukipuja. Otan vielä pienellä riskillä olutta, toisaalta mikä estää ottamastakaan?

Unta tai kuolemaa!
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
thanks. mä muistelin jotain leffapätkää tässä kännipäissänni. mikä perhana se oli.
siis missä tää biisi oli. jotain 90-luvun alkua

eri elokuva, eri bändi, mutta tuosta 2.10 eteenpäin...kun nosto-ovi aukeaa...
 

ELaine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
joo nää kivut on aika hassuja. mulla on ollu kohta 5 vuotta reiterin tauti mihin siis liittyy psori ja reuma ja molemmat on pahempia samaa aikaa. lääkkeet ei auta , mut vanha proffa sano etanolin auttavan kipuu siinä kohti ku ibuprofeeni ei auta. hymiö. jotain morfiinipohjasta lääkettä kokeiltii, mutta suomessa sitä morfiinia ei edes ole. kiitos
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Jeee, Kotiteollisuus soi edelleen ja vielä yhden voisin maistaa. Sitten pitänee jo vetäytyä. Laiva uppoaa, olen ensimmäisenä pelastusveneessä ja tökin muut pois sieltä.
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
taitaa mennä (taas?) aamun yksinpuheluksi, mutta laitetaan nyt tuota saksan Yö:tä, ja vaivutaan transsiin...
Kitara tykkää, että sitä soitetaan...

EDIT: ei tuu kyllä sitä leffaa mieleen...
 

Jarvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers, JYP (Never stop the madness)
Otetaan Lemmyn tarjoama adrenaliinipiikki, tehdään uusi "muki" ja painutaan youtuben ihmeelliseen maailmaan....
kiitos ja anteeks...
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onneksi aikomus ei ole aina lopputulos. Tarkoitus oli olla tänään selvinpäin, mutta pitihän sitä mökillä tyhjentää viinipönikät, ja kyllä noista taisi toista pullollista lasin pohjalle valua. Kotiutuessani riensin lähikaupasta olutta, ja nyt on ihan mukava olo. Huominen työpäivä toki rajoittaa, mutta onneksi menen vasta kymmeneen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös