Jokohan sitä pistäisi iloisesti hammondilla?
Joutuu jossakin vaiheessa imppaamaan kaasua grillistä, ja kypsentämään sen jälkeen siinä jonkunlaista ruokaa.
Otan isommin lisää olutta.
Oletko sinä minä? Ajattelin just äsken samalla tavalla, kun kurvasin kaupasta kotiin kyrsät ja oluet kassissa.
En voi olla sinä. En uskalla lyödä rumpua millään esineellä tai edes kädelläni. Sensijaan tuubaan kyllä kusen hyvinkin osaavasti.
Oli se mukavaa, kun sai tänään työaikana juoda olutta. Sitten menin kotiini ja join oluen. Sitten pelasin tennistä ja join olutta. Sieltä kun tulin, niin päätin... ette ikinä arvaa.... juoda olutta.
Nyt juon olutta.
Olen alasti, valkkaripöhnässä ja äsken kirjoittelin sekä lähetin työhakemuksen yhteen paikkaan.
Kannattaa ne Lemmyn syylät vaihtaa hieman hämmentävään musiikkivideoon - Frederik - Ladyboy
Eli hieman päinvastoin kuin minä lähes viikoittain. Olen usein alasti työpaikalla, ja toivon salaa lopputiliä. Ensi viikolla ajattelin olla taas ilman vaatteita toimistolla. Sauna toki vaikuttaa usein asiaan, mutta alasti kuitenkin.
Frederik on kyllä hieno mies. Ihan selkeää ministeri- ellei peräti presidenttiainesta, ainakin nerokkaiden vaalimainostensa perusteella.
Oletko sä Punaisessa Lyhdyssä töissä, vai Antishopissa?
Oletko sä Punaisessa Lyhdyssä töissä, vai Antishopissa?
Paljonko tuonne Lamppuun on nykyisin sisäänpääsy? Pitäsköhän sitä kuitenkin lähteä sinne tiirailemaan kannuja, kun näiden omien hikisten, kuumuudesta punaisena hohkaavien manboobsien tsekkailu ei kauheasti sytytä. Olisivat luultavasti tanssibeibejen vastaavat vähän kivempaa katsottavaa, vaikka mahdollisesti koossa häviävätkin.
Helvetin kuuma! Uimaan ei viitsi mennä, kun järvestä pois pyrkiessä kuitenkin säntää Greenpeace mestoille ja yrittää työntää takaisin veteen.
Helvetin kuuma! Uimaan ei viitsi mennä, kun järvestä pois pyrkiessä kuitenkin säntää Greenpeace mestoille ja yrittää työntää takaisin veteen.
Toinen pienempi syy on yleisillä uimarannoilla olevat naiset ja se hyvinkin pieni syy.
Ampiaisenpisto kuulemma auttaa tähän vaivaan, kertovat kylällä.
Tuolla ampiaisenpistolla pääsee myös parin viinilasin jälkeen televisioon olemaan jurrissa, saa antaa ystävänsä valita itselleen naisen afrikasta ja menettää vielä autonsakin tälle naiselle, saa uudelleen ehkä entiseltä melkein alaikäiseltä brassiltaan ja muuttuu muutenkiin vaan vitun tyhmästä vielä vitun paljon tyhmemmäksi.
Toisaalta on positiivista, että on joku muukin paikka turvoksissa kuin vain naama.
No niinno. Toisaalta ehkä se 2,6 milj. € viivan alla viimekin vuodelta saattaa jossakin määrin auttaa lievittämään tuota tyhmyyden ja ampiaisenpiston tuottamaa tuskaa. Ei rahan tekeminen älyä vaadi, sanoi jo Paasikivi aikoinaan.
Mitä täällä lätistään. Täällä oon renkkahelekkuna ölövinä päntiönnään tujutellu koko viikon. Kylille kyselevät vaan en jaksa, on myöhä. Jos sitten huomenna aikajanan alummasta kohtaa, niin ei tartte hättäillä.
Minä täällä etsiskelen rouvalle moottoripyörää netitse.
En etes paljoa. Tänään piti arvata paksun puun ympärille käärityn köyden pituus. Ne koiraat ja naaraat halasivat puuta ja sylin kautta mittaa ottivat. Siinä arvuuttelivat, minä olin hissukseen ja jossain kohtaa katsoivat kysyvästi minuun. Totesin lakonisesti: "aika paksu tuo puussa oleva lähin (paksu) oksa, eiköhän tuo oo yrittäny hirttäytyä mutta on mätkähtänyt jaloilleen maaperrään ja sitten on hirttänyt kiinni, solminu köyden puuhun. Siitä voipi laskea metrit."Sitä olutta piti sinun ottaman. Jutuista päätellen oletkin.