Kalsarikänniketju

  • 5 212 580
  • 66 655

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
...Timo Jutilan pää oli melko kookas. Mitä se on tehnyt sille?

Timo on tunnetusti kova vetämään päätään täyteen.

Huomenna johonkin aikaan kömmin työpaikalle, mutta aloitin siltikin jo viettämään juhannusta. Parempi aloittaa jo nyt, ettei sitten heinäkuun alussa vituta, kun on valtio köyhtynyt entisestään. Olen siis mukana kasvattamassa kassaa Portugalille.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Toi on niiiiiin ysäriä. Lause "Timolla on iso pää" tarkoittaa tänään jotain ihan muuta.

Kuusi yötä jouluun on, laskin aivan itse eilen...

Paitsi jos kerran laskin eilen kuusi niin tänään on enää viisi mikä taas ei pidä paikkaansa kun tänään on kuusi kun laskin tänään niin silloinhan pitäisi laulun sanoin sanoa että seitsemän mutta ei voi laulaa että seitsemän yötä jouluun on kun ei enää ole kuin kuusi...

Ei tästä mitään tule. Vissiin jotain tekotaiteellista postmodernismia koko hiivatin kappale.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Timo on tunnetusti kova vetämään päätään täyteen.
.

Häh, onhan tässä itsekin tullut viime vuodet aika railakkaasti vedettyä päätä täyteen iltana jos toisenakin, mutta ei mulla leuka roiku rinnan päällä Jutin tyyliin. Jotain hämärää tässä nyt on...
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jaahans, proletariaatti selvistelee tämänkin illan. No THE sunnuntaiksihan pitää olla iskussa ja (perse)tifot valmiina.

Jatkan itsetutkisteluani humalluttavien juomien kera.

Ei, tässä ei tällä kertaa ole linkkiä.
 

sladdi#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sininen Suosikkijuoma: Ilmanen
Tuli sitten joku hillitön visio alkaa kittaamaan bisseä 4 aikaan aamulla. Opiskelujen loppuvaiheessa, mutta valmistumisen, näyttötyön puutteessa näkökentästä, ollessa jossain määrittämättömän kaukana on elämä heittänyt aivan liikaa aikaa tähän kevääseen.

Ei vittu mitään tekemistä missään vaiheessa, mitä nyt vähän harrastustoimintaa, lenkkeilyä ja ja inssityö-/työhakemuksien rustaamista sinne ja tänne. Rahat on loppu, mutta onneksi Koff on halpaa.

Unirytmit on ihan kuninkaalliset, kun uni tullee luonnostaan juurikin näihin aikoihin ja herääminen sitten siellä 14 tienoilla.

No tänä iltana kyllästyin selvinpäin Discoveryn paskaohjelmien kyttäämiseen ja jatkoajan lukemiseen ja päätin alkaa vähän hörppäämään.

Ei tässä nyt kännissä olla, mutta autoa en ajaisi. Jos sitä pari ripeetä bisseä, talonmiehen vapaapäivä huikkaan ja kuudelta nukkumaan.

Niin ja kalsareitakaan ei ole. Ainoastaan kaulaliina ja sukat. Lepuskin purtsi ei tänään kulkenut ei sitten yhtään ja syykin taisi selvitä kun pieni mutta ärsyttävä kurkkukipukin iski puskista tuossa kahden aikoihin.

Vähän yhden tähden lääkettä ja huomenna vikan opiskeluvapun viettoon.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Tuli sitten joku hillitön visio alkaa kittaamaan bisseä 4 aikaan aamulla. Opiskelujen loppuvaiheessa, mutta valmistumisen, näyttötyön puutteessa näkökentästä, ollessa jossain määrittämättömän kaukana on elämä heittänyt aivan liikaa aikaa tähän kevääseen.
Kyllä tuolla lauseenmuodostuksella pääsee sekaan, vaikka onkin voitettujen hopeiden kannattaja.

Tere tulemast.
 

sladdi#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sininen Suosikkijuoma: Ilmanen
Kyllä tuolla lauseenmuodostuksella pääsee sekaan, vaikka onkin voitettujen hopeiden kannattaja.

Tere tulemast.

Lause rakenne (huom väli lyönnillä) on insinöörille ja Timo Soinin fanille oikeastaan huikea ja riittävä. Jos lauseessa on yli 5 sanaa niin pannan pilkkuja väliin. Normaalisti selvitään pisteellä joka viidennen sanan jälkeen viimeistään (niinkuin Soini tekee). "Ihmeitä tapahtuu, kun niitä tehdään!"

Kato zambonikuski. Käytin aikaa tässä aiemmin lukien omaa viestihistoriaa ja meillähän on ollut avoin keskusteluyhteys aiemminkin..pisti naurattamaan jotkut jutut kolmen vuoden takaisesta välierä sarjasta. Onneksi elämä ei oo niin vakavaa kuin lätkäfanin elämä :).

Noh ehkä tää nyt vähän menee sinne kännin puolelle. Kuulokkeilla lätkäräppii, jallu on hyvvee (tjsp. sinne maalle). Nyt en tiedä kun emäntä(siis avovaimo ei äitee) on heräämässä 25 minuutin päässä että esittääkö tässä selvää ja valittaa kun uni ei tuu, esittääkö nukkuvaa vai vääntääkö sormellisia yhden tähden pullosta ihan avoimesti.

Joskus täytyy aina miettiä että kuinka paljon sitä kannattaa perseillä tietyn ajan sisään. Vappukin siis tulossa.
 

sladdi#17

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sininen Suosikkijuoma: Ilmanen
Emäntä lähti duuniin. Ite aattelin käydä hakees siwasta vähän kolaa tuohon jallun kylkeen.

Nythän tää vasta lähti käyntiin. Homma toimii ja kylpytakin lahje heiluu.

Pitäisköhän ihan vittuillakseen kaikille amatööreille olla vappu selvinpäin.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Neljäs viestini tähän ketjuun. En minä muuten, mutta kaveri käski heille juomaan olutta. Aloitan tässä kotona, laitan sitten housut kalsareiden päälle, ja siirryn kaverin luo.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Piti sählyä pelaamani, mutta näyttelemistä treenasivat jotkut kurjat siellä. Ei tarvinnut pelata.

Juon toista olutta ja kohta saunon. Sauna ilman kalsareita.

Lätkää myös Saksa 2-0.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Kovaltsukki pelas 3. erässä varmaan 17 minuuttia, tuloksena 2 omille mennyttä syöttöä, 6 kiekonmenetystä ja 12 laukausta pakin luistimen/mailan kautta katsomoon.

Meinasin juoda aika paljon olutta tännään.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Jaksatko huomisen puolella ja vielä huomennakin eli lauvvantaina?

Minä(itse) voisin jaksaa, ehkä.
Jos en jaksa niin oon jaksamati.

Meikä on vähän senmoinen että usein ei jaksa kalsarikännätä seuraavan vuorokauden puolelle vaan nukkumatti saapuu siinä yhdentoista-puoli kahdentoista maissa, ei toki aina. Tätä tuskin tarkoitit vaan että kännäänkö huomennakin, no totta vitussa kännään. Vaan sen jälkeen alkaa tipaton kausi ja itsekidutus.
 
Mämmäm-kisa biisit on aika ihania. YLE käyttänyt mielikuvitusta ja keksinyt ottaa vanhat leijona "hitit", euroviisubiisit, pari sekavaa ja tämän kevään "lätkä hitit".
Eiköhän Häissä tai tuo poika-biisi voita, ja sitä sitten kuunnellaan seuraavat pari viikkoa, ihanaa.

Tähän ketjuun siksi että korkkasin ekan - neljännen.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Onkos porukkaa kalsaroimassa näin perjantain ja mömmöm kisojen kunniaksi? Itse ajattelin käyttää illan viinin lipittelyyn.
 
Onkos porukkaa kalsaroimassa näin perjantain ja mömmöm kisojen kunniaksi? Itse ajattelin käyttää illan viinin lipittelyyn.

Kyllä täällä harrastetaan, mutta pakko myöntää että olo on sellanen, että jos kutsu käy niin saatan hilpasta vielä baariinkin. Tuskin käy.

Uusi pelihän sieltä olisi kohta alkamassa, joten pyöriköön se telkkarissa, musaa koneelta ja kaljaa kaapista, kai sitä voisi huonomminkin olla.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pistän kohta Melrosen DVD:n pyörähtelemään ja otan joltisenkin olusen.
 
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Minä uskon Lauri Marjamäkeen!
Pitihän se vielä alakerran myymälästä hakea mäyräkoira kun ei tuo viini tule riittämään koko illan kalsaroimiseen.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Pullo portygaalilaista punkkua olis kaapissa mutta odottakoon huomiseen. Missäs vakiojäsenet?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös