Kalsarikänniketju

  • 5 209 339
  • 66 652
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Bubi Wallenius pistää hienosti esiin.

Kävi miten kävi, mutta näin on.

Joutuu juomaan lisää olutta ja ihmettelemään komediaa youtubesta.

Joukkueista parempi aina voittaa, mutta jos kävisikin niin, että huonompi voittaisi niin silti parempi voittaisi koska se huonompi olisikin parempi kun se kerran voitti sen paremman joka olikin siis huonompi.

Hä?
 

Mynttoni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC, TPS
Enää yhdeksän päivää.
Ja huomattavasti helpommin liusuu tässä tilanteessa kalsarikännien puolelle. No mut ruuvimeisseleitä ja rokkia. Ei tääkään huono vaihtoehto ole!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jokunen olut maisteltu illan ottelun jälkeen ja siinä sivussa väännetty hieman Excelillä taulukkoa KalPan kaudesta. Siitä juolahtikin mieleen, että mites tuota Excel-tiedostoa voisi pistää jakoon täällä Jatkoajassa, kun sitä ei normisti voi laittaa jakoon? KK-ketjulaiset tietää kaikesta kaiken, joten siksi täälläkin kyselen asiaankuulumattomia.
 

Yoswald

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kaikki tässä elämässä meni hetkessä päin vittua. Naiseen ihastuminen ei näemmä ole hurjan järkevää, vaikka se toinenkin välittäisi. Asiat ei ole niin yksinkertaisia, mutta onneksi kottoolta löytyy vodkaa ja muitakin alkoholituotteita, niin tietää ainakin saavansa unta ja ehkä huomenna kaikki on taas paremmin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo varmaankin viimeisen tunnin ajan on silmät meinanneet mennä väkisin kiinni kun väsyttää niin paljon, oikein sattuu aukoa noita silmäluomia, mutta kun ei millään malttaisi mennä nukkumaan. On tää kyllä jotain niin käsittämätöntä. Meikäläinen ei edes tarvitse mitään telkkareita eikä musiikkia, pelkkä kalja riittää. Tää on vähän kuin lapselle antaisi tutin tai jotain.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei päästetä väärille sivuille eli muille kuin ensimmäiselle. Nyt tässä pitäisi olla ilmeisesti jotain asiaakin.

Savolaisen laulua, kun kuuntelee, niin ei tiedä, vaikka itku tirahtaa. Siinä hieno idea laittaa nämä laulut ennen play-off-pelejä. Ainakin tuon Savon biisin kohdalla pätee se, että kun tuon sovittaa sopivasti, niin tuo on täydellinen hengennostattaja ennen ottelua. Vihulaiselle tuo ei anna mitään.

"Mun muistuu mieleheni nyt
suloinen Savonmaa.
Sen kansa kaikki kärsinyt
ja onnehensa tyytynyt,
tää armas, kallis maa!

Jos kielin voisi kertoa
näkönsä vanhat puut,
ja meidän vaarat virkkoa,
ja meidän laaksot lausua,
sanella salmensuut.

Niin niistäpä useampi
hyv' ois todistamaan:
"Täss' Savon joukko tappeli,
ja joka kynsi kylmeni
edestä Suomenmaan!"

Siis maat' en muuta tietää voi
Savoa kalliimpaa,
ja mulle ei mikään niin soi
kaikesta, minkä Luoja loi,
kuin: "armas Savonmaa!"

Wikipediasta laulun sanat. Säkeitä näyttäisi olevan riittävästi, vain pieni osa tätä mestariteosta pääsi tässä esiin.
 
Viimeksi muokattu:

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Huomenna(tai siis tänään) sattuisi olemaan vp, mutta päällikön neronleimauksen ansiosta keskelle päivää on tungettu palaveri! Harmi etten muista koko palaveria, joten en voi näin ollen osallistua. Kännykkäkin meni mystisesti kiinni, eikä suostu aukeamaan ennen iltapäivää. Siispä vailla huolta ryyppään ja kuuntelen sulosointuja auringonnousuun saakka: Cradle of Filth - The Foetus Of A New Day Kicking(Youtube)
 

sekolust

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна, Lostedt, Ben-Amor
Koulusta tuli vahvistus valmistumisesta, enää täytyy vain odottaa todistusta. Viimeisetkin käytännönhommat sai hoidettua tänään, listaan kuului mm. avainten palautus, maksujen chekkaus ja kirjastoon menevien töiden tarkistaminen. Päälle parit allekirjoitukset ja se oli siinä... Puhumattakaan siitä, että tänään sitten virallistui viimeisen kurssin arvosana, toisin sanoen lopullisesti varmistui (oli tosin aiemmin tiedossa...) viimeisenkin kurssin läpäisy. Vittu, mulla on paperit hallussa, kunhan the official valmistumispäivä koittaa.

Piti sitten osittain tuon kunniaksi lähteä ottamaan brenkkua. Tietyllä tavalla oli kohtuullisen haikea fiilis lähteä näillä näkymin viimeisen kerran tuosta koulusta, kuitenkin tutulla paikalla tuli tehtyä sudokua ja juotua kahvia muistojen verestykseksi.

Toki, alunperin tälle päivälle oli tultua sovittua ryyppäjäiset ihan muista syistä. Maanantaina alkaa uudet hommat sekä minulla että parhaalla ystävällä (eri paikka, eri ala...) ja molemmilla melko mukavasti palkattua hommaa omilta aloilta. Kaverille pe tai vkl ei sopinut, joten mikäs siinä tänään oli ottaessa. Oma työsuhde edelliseen paikkaan kun loppui 30.3 ja kaverillakin eilen.

Miksi sitten kirjoitan tänne? Koska, viimeisen 1½h olen ottanut kuppia himassa lähes kalsareissa. Baarissa pilkku tuli ~1:30 ja keskustan suuntaan ei viitsinyt lähteä. Aiemmin sanoi "lähes kalsareissa" johtuen siitä, että hetki tuli oltua munasillaan.

Liekö mukana muita arvon (lähes) alkoholisteja? Pakko tosiaan käyttää sanaa "alkoholisti", tänään työterveyskäynnillä sain jallitettua itseni pienellä huijauksella kohtuukäyttäjäksi. Vittuako ne nyt kysyvät liian ympäripyöreitä kysymyksiä?

edit: Ja lisätään vielä. Vastakkaisen sukupuolen kanssa menee poikkeuksellisen hyvin. Alkuviikosta tuli käytyä treffeillä pari vuotta vanhemman ja korkeasti koulutetun (vaikkakaan ei hyvin palkatun) friidun kanssa. Aivan vituiksi (pun intended tjsp) homma ei mennyt, sillä lisää on jo sovittuna saman henkilön kanssa. Liian aikaistahan tässä on vielä miettiä pariutumista, mutta... Mutta, JA-nickiäni en paljasta ennen vähintään avioliittoa. Kihlat olisi vähän liian helppo purkaa kalsarikänniketjun materiaaliin pohjautuen.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei se pojat mitään, minulla on kovinkin nouseva humala. Sanoisin sanan vittu, mutta se on käytännössä ruma tavara.

Näin se kesäloma toimii?
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Jääkaapista löytyi kolme kolmosta. Juodaan pois kuleksimasta. Jos himo iskee niin lähikaupasta lisää.

Tulosvetoon tuli heitettyä sellaiset lukemat että jos No Smoking Team ottaa hurjan loppukirin niin saatan voittaa hieman pätäkkää, mutta toisaalta kyllä Blues voisi katkaista uimarobottilakkien pyristelyn.

Jotta iltaa vaan!

The Stone Roses - This Is The One

E. Näyttää muuten 40.000 tuhannen viestin rajapyykki olevan aika likellä, ken on maassa kaunehin ja saa kunnian olla neljäskymmenestuhannes?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
E. Näyttää muuten 40.000 tuhannen viestin rajapyykki olevan aika likellä, ken on maassa kaunehin ja saa kunnian olla neljäskymmenestuhannes?
Mulla on ollut jotain 40000 naista, joten tuttu luku, en tartte sitä lukemaa enää, joten joku muu saa merkata sen merkinnän tänne, tähän ketjuun.

Kaksi pulloa punkkua tässä ostettuna. Toinen lasillinen menossa.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Jos himo iskee...

Pah, eipäs se tänään iskenyt.

Mulla on ollut jotain 40000 naista, joten tuttu luku, en tartte sitä lukemaa enää, joten joku muu saa merkata sen merkinnän tänne, tähän ketjuun.

Kaksi pulloa punkkua tässä ostettuna. Toinen lasillinen menossa.

Minä puolestani tienaan kuukaudessa 40.000 euroa nettona joten lukema on minullekin niin tuttu että annan kunnian jollekin muulle.

Minä olen suunnitellut ostavani huomenna pullon punaista punkkua. Joten huomenna vasta on vuoro railakkaan kalsarointikännäilyn.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Homojen hommaa koko jääkiekko.

Korkaan kohta kuohuviinin ja nautin lisäksi vaahtokarkkeja stringit jalassa.

Vitutukseen ei voi kuolla, mutta siihen voi onneksi juoda.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En halua olla epäkorrekti mutta olen. JYP tippui. Blues jatkoi.

Tämä on yllättävänkin mukavata.

Vieraista pöydistä tämä. Jätän helpot kuittaukset tähän sanottaviksi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös