Kissa Jansson
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- We never give in
Nyrkkeily plus muut kamppailulajit ovat meikäläisen mielestä lähinnä turhakkeita. Pallonpeluu ja ryypiskely ovat enemmän minun mieleeni.
Nyrkkeily plus muut kamppailulajit ovat meikäläisen mielestä lähinnä turhakkeita. Pallonpeluu ja ryypiskely ovat enemmän minun mieleeni.
No, tähän maailmaanhan mahtuu mielipiteitä ja mielitekoja. Jotkut jopa tykkäävät Arsenalista, joka tuntuu minusta lähinnä perverssiltä.
Määkin oon kaennissa, saanko määki huutaaa? Ja mullaki on pieni muksu... Ja olen juonut olutta. Ja muitakin viinaksia. Ehkä.
Meillä on töissä yksi sellainen.Jotkut jopa tykkäävät Arsenalista
Päevee! Se on sitten kausi paketissa, kun saatiin nuo säälärit pelattua pois. Sijoitusottelussa tuli käkeen, joten ryyppy murheeseen siis.
Mitä isot edellä sitä pienet perässä?
No eipäs nyt vielä heitetä kirvestä kaivoon kuitenkaan. Miten se olikaan, että paras seitsemästä -sarjassa ei ole sijaa tuurille vaan parempi menee jatkoon. Niin tulee käymään tässäkin tapauksessa.
Toisaalta tuo parempi seitsemästä saanee suuntaa maanantaina.
Aivan. Maanantaina JYP voittaa, koska on yksinkertaisesti parempi joukkue. Ellei voita, niin silloin Blues on parempi joukkue ja siten myös ansaitsee jatkopaikkansa.
Bubi Wallenius pistää hienosti esiin.
Kävi miten kävi, mutta näin on.
Joutuu juomaan lisää olutta ja ihmettelemään komediaa youtubesta.
Enää yhdeksän päivää.
Ja huomattavasti helpommin liusuu tässä tilanteessa kalsarikännien puolelle. No mut ruuvimeisseleitä ja rokkia. Ei tääkään huono vaihtoehto ole!