Kalsarikänniketju

  • 5 207 426
  • 66 637
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
"Kant by the categorical imperative is holding that ontologically exists only in the imagination". Koska Kant on aina oikeassa, saksalaiset voittavat AINA lopuksi.

Paitsi Marx.

Jotain hyvää tulee myös Irlannista, eikä se todellakaan ole U2

Kyä näin o. Gallagherin nimeä on maailmassa kantanut joskus lahjakkaitakin muusikoita. Toisin kuin nämä yhdet kaksi kusipäätä.

Tuosta kategorisesta imperatiivista en ole niin varma [sic]... Vai oliko se imperatiivinen kategoria, niinkuin diletanttipiireissä sanotaan? Vai oliko se debiili?
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minä luulin, että moderaattoreiden nukkumaanmenoaika meni jo aikaa sitten. Pää tyynyyn ja silmät kiinni nyt, että jaksatte sitten heti aamusta vastata kaikkiin teille osoitettuihin kysymyksiin. Eiku...
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Todennäköisesti kyse oli puolinopåeasta viivelähdöstä... vaikka täytyy tunnustaa että nuorempana nopeat lähdöt olivat enemmän mieleeni...

Villi asia

Tää on oikea JYPin maalilaulu :)
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olen vissiin jo senverran vanha, että saatan muistaa väärin, mutta muistikuvieni mukaan nuo nopeat lähdöt olivat nuorena ennemminkin kiusallisia, kun homma meni ns. reisille...
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Kylläjoo, kohta on humala. Nyt täytyy alkaa vaan taiteilemaan ja pyrkiä olemaan humaltumatta lisää, mutta pitää tämä hieno olotila. Eiköhän se onnistu, kun lätkääkin pitää lähtee katsomaan, ja katsomossa ei saa kaljaa. Tää maa on ihan Albania.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Kylläpä on siitä aikaa kun viimeks tullu tässä(kään) ketjussa pyörittyä. Nyt täytyy kyllä ilman muuta vetästä sellaset sopivat kenttähumalat. Jääkiekon parissa tietenkin. Pari mielenkiintoista peliä Urholta tänään.
Emäntä ollu viikon poissa kotoota, eli hyvin tässä on ehtiny nollaamaan :)
 

Tiityy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Habs, D Team + Maajoukkue
Ise ajattelin jatkaa Ranskalaistyyppistä, seitinohutta päiväkänniäni Smokehead- nimisellä viskillä. Oikein maukasta, nam.

Myöhemmin joudun tyytymään nettiradioon ja Canalin matsiin Luulaja vastaan Eläintarha.

Elämä, se hassu asia, joka sattui matkalla kalmistoon.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Elämä on vain osa kalsarikännejä, jalkapalloa, jääkiekkoa ja musiikkia.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
No niin. Laitetaan käyntiin tämäkin riemu pitkästä aikaa.
Musa pauhaa IFK:n matsin alkua odotellessa ja kaljaa on kylmässä ainakin riittävästi.
Mukavaa iltaa vain kaikille.
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Elämä on vain osa kalsarikännejä, jalkapalloa, jääkiekkoa ja musiikkia.

Siis nyt tarkkuutta. Mitä ovat jalkapallo, jääkiekko ja musiikki? Tietäisittepä vain. Mutta jatkan. Eilen oli Juttutuvassa aivan mainio vanhan liiton tanssibändi vetämässä. Silloin oli vain seitinohuet. Ei näkynyt Penaa. Tänään vähän jyrkemmin. (syy: kotiintulo)
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Perjantait toki vievät voiton myös minulla yleensä näissä hönöttelyhommissa, mutta tänään ilmeisesti jaksan myös. KKK on ilmeisesti lauantai-depressiossa, johtuen ihmisen krapulasta.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Perjantait toki vievät voiton myös minulla yleensä näissä hönöttelyhommissa, mutta tänään ilmeisesti jaksan myös. KKK on ilmeisesti lauantai-depressiossa, johtuen ihmisen krapulasta.
Jawohohl! Olin melkein kuukauden selvänä. Viime viikonloppuna oli hammaskipu niin kova, että oli pakko ottaa humala. Kuitenkaan en juonut läheskään kaikki juomia mitä itselleni tarkotin. Itse asiassa sammuin neljän oluen ja muutaman lääkkeen jälkeen. Sekakäyttöä kun en harrasta, niin oli parempi vetästä unta palloon.

Nyt otan kaiken sen erotuksen takaisin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Eilinen meni kännäilyn osalta reisille, joten otetaan nyt iltapäivästä uusi yritys.
Ysärisuomipoppia kuunnellessa alkaa tämä touhu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös