Kalsarikänniketju

  • 5 220 630
  • 66 665

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Ysäripoppo vaihtui huikeaan iskelmään. Sitä tää kaljanjuonti teettä.
Agent`s on loistava...
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan siivut vaan. Taas ne seitinohuet pohjalle. Loman lopuksi. No, kolme kuukautta kesälomaan. Kai sen jaksaa. Taidan laittaa kinkku-tomaatti-basilika-mozzarella-oliiviöljy -patonkeja. Lämpimänä uunissa. Ja juoda Trimbachia. Yrittäkää estää! Ja olutta.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
En jaksa enää kärvistellä, avasin oluen. Juodaan vaikka sen kunniaksi, että voitin 30 rahaa veikkaamalla euron hiihtoon. HIIHTOON, en ole mokomaa lykkimistä seurannut yhtään moneen vuoteen. Samalla voisi piruuttaan kostaa naapurille kahden edellisen illan metakan; perjantaina riehumisen ja alakerran nuorikon ja heidän vauvansa kotirauhan rikkomisen jälkeen miekkataksilla nukkumaan, eilen muuten vaan helevetinmoista elämää koko ilta ja yö. Sitten selvinpäin ei saatana uskalla silmiin katella, kengän kärjet on mielenkiintoisemmat. Kylläpä alko sylettää tätä kirjoitettaessa. Vittu.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
1-3 olutta näin illan ratoksi ja samalla kuuntelussa Children of Bodomin uusin lätty. Näillä mennään.

Jos 1-3 oluella irtoaa kalsarikännit, niin halvaksi tulee teikäläisellä ryyppääminen. Kateeksi käy. Ei vaan, harva tähän ketjuun kirjoittavista kunnon kalsarikännejä edes vetää, veikkaisin. Itsellä oli jääkaapissa 12x0,5 Sandelsia, joista jäljellä vielä viisi tölkkiä. Huomenna olisi työpäivä edessä (tosin iltavuoro), joten kovin pitkälle aamuun ei kannattaisi kittailla. Ja kuuntelussa Sirenia - On The Wane(Youtube-linkki), nonstopilla...
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Juuh, baariinhan se mentiin 3 oluen jälkeen. Handjobbia irtos kans random Jkl:n typyltä joka oli Stadissa käymässä. Normi JYP-fanin ilta siis =)
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jos sitä vähän röpöttäis, kun on tuo runkosarjan voittopäälärikin hoideltuna taas kotiin. Jos vaikka kolme olutta, siitähän voi näköjään seurata vaikka mitä...
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kai tänne sitten rohkenee jo kertoa, että suhteellisen monta olutta on tullut otettua. Olin tänään uimassa ja saunassa. Olin lähellä hukkua kun yritin tosissani kroolata. Paikkasin sen menemällä vitsikkäästi kylmävesialtaaseen olevinaan kuin poreammeeseen. Ei tuntunut edes kylmältä, oikeasti.

Edit: Tämä biisi ja maanantain kolmas olut johonkin aamupäivään. Vaikka noin klo 9:42 http://koti.phnet.fi/santamik/sexophone.swf
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Perjantai ja kello löi jo viisi. Kai se on polkaistava mopo käyntiin. Tästä muuten mitään tule. Tänään en mene baariin.

Evribaadikläpjoorhänds. Evribaadi kläp joor häänds.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vähän sama tilanne päällä. 48 h aikaa jättää sukat pitkin sohvia, juoda mehua suoraan purkista ja katsoa lätkää, mitä tahansa ottelua miltä tahansa kanavalta.

Paitsi että lupasin perkele mennä jäille huomenna iltapäivällä. No ehtiihän tässä vielä silti rentoutua, vissiin.

On sitäpaitsi valmistauduttava veret seisauttavaan historialliseen välieräsarjan kääntämiseen, jollaista ei ole kuunaan nähty. Ennen. Täällä.
 
Viimeksi muokattu:

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
No huh huh. Ei jätä varaa muuhun.

Neljä tuntia 40 asteisessa kyökissä, maitoallergisen muksun laskiaispullat, omat vastaavat ja siihen päälle korvapuustit (jäi taikinaa yli). Näiden selkään sinihome-rypälesiirappi-sisäfile röstipotuilla. Sainko palkaksi pillua?

No en. Tuli haukut koskapa olin heittänyt tupakan tumpin roskikseen, jossa se nyt kuulemma haisee ihan tavattomasti. Paskavaipan vieressä...

En aina voi sua käsittää...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No huh huh. Ei jätä varaa muuhun.

Neljä tuntia 40 asteisessa kyökissä, maitoallergisen muksun laskiaispullat, omat vastaavat ja siihen päälle korvapuustit (jäi taikinaa yli). Näiden selkään sinihome-rypälesiirappi-sisäfile röstipotuilla. Sainko palkaksi pillua?

No en. Tuli haukut koskapa olin heittänyt tupakan tumpin roskikseen, jossa se nyt kuulemma haisee ihan tavattomasti. Paskavaipan vieressä...

En aina voi sua käsittää...

Otapa viinaa niin hellittää. Olen niin käynyt siellä.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Otapa viinaa niin hellittää. Olen niin käynyt siellä.

Normaalisti olen kaljan kannalla, trooppinen kankahainen kun ei kiinnosta. Nyt piti mennä yhden tähden varmuusvarastolle. Maistuuhan tämä. Ainoa vaara on nyt se että sitä leppyy liian nopeasti nousuissaan...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei sulla ole mitään leppymisen aihetta. Menet nyt ihan kiltisti pyytämään anteeksi ajattelemattomuuttasi tupakan tumpin suhteen. Sika.

Näin se just toimii. Pyydät anteeksi ja sano että rakastat häntä. Ei ole mitään väliä sillä, mitä on tapahtunut. Logiikka ei päde näissä tapauksissa. Kaikki meillä on kestettävänä... Tässähän tuntee olonsa ihan h...
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Ei sulla ole mitään leppymisen aihetta. Menet nyt ihan kiltisti pyytämään anteeksi ajattelemattomuuttasi tupakan tumpin suhteen. Sika.

Ei noista ota perkele selvää millään. Menin ja tein kuten yllä neuvottiin. Otti vittuiluna, mutta toisaalta sai sanottua että ehkä siihen oli vähän aihettakin.

Rennon sovittelevana ihmisenä paukkasin takaisin "Ai että vähän?" Meni läpi sekin. Pitäiskö nyt alkaa neuvottelemaan uudesta moottoripyörästä?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ei noista ota perkele selvää millään. Menin ja tein kuten yllä neuvottiin. Otti vittuiluna, mutta toisaalta sai sanottua että ehkä siihen oli vähän aihettakin.

Rennon sovittelevana ihmisenä paukkasin takaisin "Ai että vähän?" Meni läpi sekin. Pitäiskö nyt alkaa neuvottelemaan uudesta moottoripyörästä?

Aika. On tärkeä parametri myös tässä. Voipi olla niin, että vastauksesi tyrmätään, koska et ole antanut "riittävästi aikaa käsitellä tunteita, en ole vielä valmis". Ts jos saat turpaasi ajanhetkellä t, niin se saattaa jalostua hetkellä t+6 ajatteluksi "olit sä aika söpö silloin ajanhetkellä t..."
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nyt iski pakkomielle. Tulkaa vanhan liiton miehet ja naiset ulos koloistanne, siellä te luette näitä ja kähmyätte kuitenkin.

En löyvä enää tuubista sitä sketsiä, jossa Ilkka Heiskanen oli joku nahkatakkijulli mennen bussipysäkille ja hänen kimppunsa kävivät eläkeukot Heiskanen vanhempi ja Petelius. Joko Mutapainin ystävät tai Tabu ollut lienee kyseessä. "Se on jiujitsu nyt..." Soipiko?
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Meillä oli tänään siivouspäivä. Minä olin niin reipas, että hoidin kerrankin oman osuuteni. Huomenna sitten puskee kekkereitä kera vieraiden tähän koirankoppiin, joten tässä on nyt kaksi hyvää syytä tissutella. Älä tule pieni darra, tule iso darra.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös