Kalsarikänniketju

  • 5 212 253
  • 66 655

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikös hänellä ollut synnynnäinen pumppuvika? Ainakin noista paidattomista bändikuvista näkee, että rintalasta on avattu joskus ennenkin...

On muuten Claude haudattu tänne P-Karjalaan, Nurmekseen. Ja herran runokokoelma "Julmia ovat valvotut unet" kannattaa metsästää käsiin, jos nyt koskaan enää mistään löytää.

Sydänvika oli synnynnäinen. Maamme aliarvostetuimpia laulajia koskaan.

Run Rabbit Run lauloi Smack aikoinaan. Ne Nirvanan flanellipaidat muuten coveroivat tätä biisiä keikoillaan. Eli onnistunut veto, kummaltakin. Housut Claudella olivat, kuin hiukset päässäni: munankarvoissa.

Etsin runokokoelman ja toivottavasti käsiini saan. Tai tiedän, että tulen se ainakin korviini saamaan, varmasti.
 

Jackie Moon

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreet ja punaset.
Jaa joko ne bileet loppu... No ei muuta kuin unille si vaan että jaksaa huomenna taas tyhjentää noita pulloja.

Hyvät yöt kalsarikänniketjulaisille.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ja sitten hiljeni. Muita vielä hereillä? Vai täytyykö tässä kannustaa oluen ja 80-luvun musiikin kera keräämään tarmoa. En tosin Tarmoa ole tavannut. Lienee mulkku.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Ajattelin tässä pari vielä tempaista ennen unta. Äsken viimeistä savuketta parvekkeella polttaessani joku jannu käveli pyörätietä ohi savuke suussaan. Meinasin yrittää kaupantekoa savukkeista, mutta ajattelin liian pitkään, ja kaupat menivät sivu suun. Korvaan ongelman alkoholilla ja vaikkapa youtube-videoilla.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minäkin huusin Jeesus aikoinaan parvekkeelta. Tosin huusin pillua Bjurströmille. Ei onnistunut. Marco oli liian kaukana. Parinsadan metrin päässä. Musiikkia vielä menee ja olutta.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Olen muuten tavannut Marcon, eli "melkein sukua julkkikselle" -ketjun kamaa suorastaan olisi tämä. Olin reilut kymmenen vuotta sitten, n. 15-vuotiaana, läsnä Bumtsibumin kuvauksissa (vastentahtoisesti, mikäli se asiaa lieventää). Se yleisö todella heilui sen musiikin tahtiin juuri, niin kuin se televisiosta oli nähtävissä. Minä en, mikä on kuvanauhalta todennettavissa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Toisaalta, jos mies joutui The Ohjelmaan niin saihan siellä edes heilua ja luvan kanssa.

Kerran taputin. Tuomari Nurmio lauloi ja Tohtori Hillillä hakkasi rumpuja. Olipahan keikka.

Miksiköhän Ozzy kuulostaa aina yhtä brittiläiseltä.
 

Jeesus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kyllä tuollaisen duon edessä saa jo kerran kätensä yhteen liittääkin. Ei lainkaan huono. Kateeksi käy, sillä on vielä omalta osalta jäänyt näkemättä.

Tuohon Ozzy-mietintään liittyen mietin tänään, miksi Dr. Phil kuulostaa niin texasilaiselta, ja tulin siihen tulokseen, että ehkä siksi, että se on.

Melkein sukua julkkikselle -ketjun kamaa sekin, että tämän Buddy Hollyn biisin taustat on kuulemma nauhoitettu mun tietokoneen mikistä salaa silloin, kun olen ollut yksin kotona.
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Eilen loppu kunto kesken ja tänään on vain pari tuntia aikaa ottaa pohjia ennen pokeriturnausta, mutta parhaani teen, sanoi Rasputinkin, kun itseään päähän ampui.

Vedän sitte vaikka yksinäni hirsipuuta, jos ei muita lauantaijuomareita ilmoittaudu.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mie rupean juomaan olutta ja valmistautumaan henkisesti remontinkorjuuseen. Ei siitä mitään tule ilman neuvoa-antavaa.

Että keskiluokkaista, keski-ikäistä ja keskivartaloista iltaa vaan kullekin. Tämä nykyinen lauantaipelien alkamisaika on ihan persiistä muuten. Maalaustelaa pitänee ruveta kohta käteen sovittelemaan.
 
Viimeksi muokattu:

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jääpä Heleniuksen ottelu väliin, kun ei ole noita kanavia. Eikä viiti maksaa siitä yhdestä ottelusta. Pitänee silti ottaa olut.
 

Susimies

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa,Toronto Maple Leafs,Westghost,Ghostbusters
Jaahas,emäntä ja muksut saatu nukkumaan.Nyt punaviinin ja oluen voimin Maxin ääreen Roopertin tueksi ja lähtökohtahan on se, että kohta Ruottalainen Kattila kolisee ja kovaa!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Valittaen on pantava merkille, etten näemmä enää ole se sama mies kuin 20 vuotta sitten. 20 vuotta sitten olin ainakin n. 20 vuotta nuorempi.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Liikaa vaaditaan tietoo kaikenmoisen kysely-ketjussa. Jonkinmoisen arvuttelun asiasta laitoin, mutta pistäkääs hokitietäjät dataa ketjuun.

Ehkä tämä tästä vielä.

Kiekkoilua vartioidessa tuli otettua olutta ja viskiäkin. Nyt en kyllä enää kotona ota kuin olutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös