Kalsarikänniketju

  • 5 205 849
  • 66 634

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yritetään jaksaa juoda siideriä ja olutta. Hyvä, jos vähän reilut kaksi tuntia olen nukkunut viimeisen 31 tunnin aikana. Kävin tänään Lohjalla katsomassa kummilapsia ja nyt juon kotona alkoholia ja pelaan pokeria. Ensi yönä ei onneksi tarvitse mennä töihin.

Jokerit voitti, ManU voitti, Bayern ei voittanut ja Dortmunilla on huomenna mahdollisuus ottaa lisää keulaa Bayerniin. Mikäs tässä on juodessa. Kokoomus vähän ärsyttää, mutta muuten on ihan hyvä fiilis.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Pistetään vielä tällekki illalle kovin biisi tällä hetkellä.

Epoo. Ei tähän vain kyllästy.

Ville Galle on mikissä, tikissä, kuin Jari Jari Litmanen Ajaxin kulta-ajan lapsi.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Huuliharppukostaja on tsekattu ja pitäisi vielä tuhota nuo eilisestä jääneet bisset pois tässä, etteivät tyystin happane. Kaipa täällä jokunen apuri on auttamassa projektiani vielä. Ainakin viime yönä oli jopa sangen hersyvää jutustelua.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos pelinumero olisi eri, niin olisin jo pelännyt, että Karalahti on sortunut paheiden teille paskan Porin matsin jälkeen ja saapunut tänne kirjoittelemaan.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jawohl! Täällä taas. Koko aamun odotin hervannan puistoissa Blue J:tä haastamaan, mutta eipä näkynyt. Lähdinpä sitten himatsuikkeliin Jyväsvitunkylään.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jawohl! Täällä taas. Koko aamun odotin hervannan puistoissa Blue J:tä haastamaan, mutta eipä näkynyt. Lähdinpä sitten himatsuikkeliin Jyväsvitunkylään.

Olitkos sää se kääpiö, joka huuteli mulle aamulla kun vetelin aamusikaria parvekkeella? Sorry, luulin sua cheerleaderiksi, tosin vähän ihmettelinkin, että onpa karvaiset sääret naiseläväksi.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Olitkos sää se kääpiö, joka huuteli mulle aamulla kun vetelin aamusikaria parvekkeella? Sorry, luulin sua cheerleaderiksi, tosin vähän ihmettelinkin, että onpa karvaiset sääret naiseläväksi.
Minähän se. Jumalauta jos sedässä ei oo miestä ees pieksemään kääpiöö, niin on se nyt kumma! Olin jo valinnut taktiikaksi perinteisen muniinpuremisen, mutta eipä sekään nyt auttanut.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Minähän se. Jumalauta jos sedässä ei oo miestä ees pieksemään kääpiöö, niin on se nyt kumma! Olin jo valinnut taktiikaksi perinteisen muniinpuremisen, mutta eipä sekään nyt auttanut.

En minä kääpiöitä jaksa piestä, on tässä muutakin tekemistä, kuten ryyppääminen ja valtava bisneksen tekeminen. Olen tässä hommaillut sponsoreita projektillemme, joten homma on täydessä hallinnassa. Takatukka kasvaa ja kuljen viikset vahattuina uuteen huomiseen.
 

Lawless

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hauptmannin tavoin tulee pelattua pokeria, kännipokeria tietty, kuinkas muuten. Ääliö älä lyö, ööliä läikkyy! No, läikkyyhän sitä, mutta ei se mitään, kaljaa on kaapissa.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Olen tässä hommaillut sponsoreita projektillemme, joten homma on täydessä hallinnassa. Takatukka kasvaa ja kuljen viikset vahattuina uuteen huomiseen.
No sitten! Haittaako jos meikäläisellä ei ole pelkkää takatukkaa, vaan letti rehottaa valtoimenaan? Viikset voin kyllä kasvattaa ettei siitä jää kiinni. Tosin olisihan se hienoa saada matsi Viikset vastaan takatukka.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hauptmannin tavoin tulee pelattua pokeria, kännipokeria tietty, kuinkas muuten. Ääliö älä lyö, ööliä läikkyy! No, läikkyyhän sitä, mutta ei se mitään, kaljaa on kaapissa.
1 turnaus enää menossa. Voittaja saa 5709$. Olen 10 / 112. Raportoidaan sitten, kun jotain tapahtuu.
 

Dee Snider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jatkoaika Cancer Fighters
Totta helvetissä tuon. Iso G kuuluu aina jokaiseen dokausiltaan automaattisesti. Enkä nyt tarkoita Blues-legenda Gustaffssonia.

Jaahas, täällä on oikeen Gambinaporvareita hienostelemassa...:) Ite kärvistelen Jorma-potun kanssa ja kyllähän tää niin saatinan karmeeta on, että aika alan miäs täytyy olla, että tätä joka päivä tinttaa...thyi seitans...
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Huhhuh, lienet jo rahoilla? Täytyy sanoa, että itse pelaan "hieman" pienempää turnausta. :)
Juuri pääsin rahoille, 38,92$ on jo nyt varmuudella tienattu. En enempää kehtaa tätä ketjua spoilata, ellen voita jotain suurta. Olen 18 / 95.

edit. Reilut 200$ tuli. Olisi voinut tulla enemmänkin. Sijoitus top-15, kun pelaajia oli yli 900.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Jaahas, täällä on oikeen Gambinaporvareita hienostelemassa...:) Ite kärvistelen Jorma-potun kanssa ja kyllähän tää niin saatinan karmeeta on, että aika alan miäs täytyy olla, että tätä joka päivä tinttaa...thyi seitans...
Gambina onkin kapitalistien juomaa verrattuna Jormaan tai Sorbukseen. Mutta oma viehätyksensä noissa juomissa vaan on. Ehkei Gambinakaan monien mielestä parasta juomaa ole, mutta joka helvetin kerta alkossa käydessä sitä vaan on ostettava. Ainakin vitusti parempaa kun Campari.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös