EDIT: Siis brandy. :)
Empä ole vielä ennen nähny kenenkään korjaavan omaa tekstiään kk-ketjussa.
Hymiön kera.
Hulama.
EDIT: Siis brandy. :)
Nähtävästi en ole tarpeeksi kännissä, heh. Noh, brandy on kohta loppu. Viina ei toki kaapista lopu. Ihmeen hiljaista tosiaan tässä ketjussa.Empä ole vielä ennen nähny kenenkään korjaavan omaa tekstiään kk-ketjussa.
Jawohl! Täällä taas. Koko aamun odotin hervannan puistoissa Blue J:tä haastamaan, mutta eipä näkynyt. Lähdinpä sitten himatsuikkeliin Jyväsvitunkylään.
Minähän se. Jumalauta jos sedässä ei oo miestä ees pieksemään kääpiöö, niin on se nyt kumma! Olin jo valinnut taktiikaksi perinteisen muniinpuremisen, mutta eipä sekään nyt auttanut.Olitkos sää se kääpiö, joka huuteli mulle aamulla kun vetelin aamusikaria parvekkeella? Sorry, luulin sua cheerleaderiksi, tosin vähän ihmettelinkin, että onpa karvaiset sääret naiseläväksi.
Minähän se. Jumalauta jos sedässä ei oo miestä ees pieksemään kääpiöö, niin on se nyt kumma! Olin jo valinnut taktiikaksi perinteisen muniinpuremisen, mutta eipä sekään nyt auttanut.
No sitten! Haittaako jos meikäläisellä ei ole pelkkää takatukkaa, vaan letti rehottaa valtoimenaan? Viikset voin kyllä kasvattaa ettei siitä jää kiinni. Tosin olisihan se hienoa saada matsi Viikset vastaan takatukka.Olen tässä hommaillut sponsoreita projektillemme, joten homma on täydessä hallinnassa. Takatukka kasvaa ja kuljen viikset vahattuina uuteen huomiseen.
1 turnaus enää menossa. Voittaja saa 5709$. Olen 10 / 112. Raportoidaan sitten, kun jotain tapahtuu.Hauptmannin tavoin tulee pelattua pokeria, kännipokeria tietty, kuinkas muuten. Ääliö älä lyö, ööliä läikkyy! No, läikkyyhän sitä, mutta ei se mitään, kaljaa on kaapissa.
No sitten! Haittaako jos meikäläisellä ei ole pelkkää takatukkaa, vaan letti rehottaa valtoimenaan? Viikset voin kyllä kasvattaa ettei siitä jää kiinni. Tosin olisihan se hienoa saada matsi Viikset vastaan takatukka.
Totta helvetissä tuon. Iso G kuuluu aina jokaiseen dokausiltaan automaattisesti. Enkä nyt tarkoita Blues-legenda Gustaffssonia.Jos tuot pullon Gambinaa mukanasi, niin mikäpä siinä.
Totta helvetissä tuon. Iso G kuuluu aina jokaiseen dokausiltaan automaattisesti. Enkä nyt tarkoita Blues-legenda Gustaffssonia.
Huhhuh, lienet jo rahoilla? Täytyy sanoa, että itse pelaan "hieman" pienempää turnausta. :)1 turnaus enää menossa. Voittaja saa 5709$. Olen 10 / 112. Raportoidaan sitten, kun jotain tapahtuu.
Juuri pääsin rahoille, 38,92$ on jo nyt varmuudella tienattu. En enempää kehtaa tätä ketjua spoilata, ellen voita jotain suurta. Olen 18 / 95.Huhhuh, lienet jo rahoilla? Täytyy sanoa, että itse pelaan "hieman" pienempää turnausta. :)
Gambina onkin kapitalistien juomaa verrattuna Jormaan tai Sorbukseen. Mutta oma viehätyksensä noissa juomissa vaan on. Ehkei Gambinakaan monien mielestä parasta juomaa ole, mutta joka helvetin kerta alkossa käydessä sitä vaan on ostettava. Ainakin vitusti parempaa kun Campari.Jaahas, täällä on oikeen Gambinaporvareita hienostelemassa...:) Ite kärvistelen Jorma-potun kanssa ja kyllähän tää niin saatinan karmeeta on, että aika alan miäs täytyy olla, että tätä joka päivä tinttaa...thyi seitans...
Totta helvetissä tuon. Iso G kuuluu aina jokaiseen dokausiltaan automaattisesti. Enkä nyt tarkoita Blues-legenda Gustaffssonia.
Ei ollenkaan. Onkos G muuten lopettanut uransa, vai pelaileeko vielä jossain persesarjassa? Mutta kyllähän me kaikki tarvitsemme joukkueisiimme omat gustafssonit ja pontomme. Muuten ei erotu hyvät pelaajat.Hienoa, että jopa Juha Gustafsson tuodaan esille tässä pyhässä ketjussa. Se ei ole jokapäiväistä leipää sentään se.
Gambina onkin kapitalistien juomaa verrattuna Jormaan tai Sorbukseen. Mutta oma viehätyksensä noissa juomissa vaan on.
Ei ollenkaan. Onkos G muuten lopettanut uransa, vai pelaileeko vielä jossain persesarjassa? Mutta kyllähän me kaikki tarvitsemme joukkueisiimme omat gustafssonit ja pontomme. Muuten ei erotu hyvät pelaajat.
Mulla on kyllä yleensä kanssa Gambina jemmassa seuraavaks perjantaiksi, mutta onneksi tuli juotua sekin eilen pois. Se kun yleensä tuppaa tulemaan krapulassa vähän ylöspäin...I hear you, bro...
En ymmärrä, miksi mullla on aina näitä pultsarileilejä jemmassa ja alan kiskoa näitä ympäripäissäni, vaikka parempaakin olisi. Sitä ei vaan vissiin voi itseään auttaa, jos puhutaan huomisesta päivästä...
Onneks Toronto johtaa...
Oho, oho. Eipä se ura sitten olekaan niin laskussa. Kohtahan se on Jokereissa Laatikaisen pakkiparina voittamassa mestaruutta.Ei Allsvenskan välttämättä ihan persesarja ole, siellähän se parhaillaan huitelee.
Mulla on kyllä yleensä kanssa Gambina jemmassa seuraavaks perjantaiksi, mutta onneksi tuli juotua sekin eilen pois. Se kun yleensä tuppaa tulemaan krapulassa vähän ylöspäin...
Toronton pelistä tuli muuten laitettua tulosvetoa. 3-1 vitosen panoksella. Tuskinpa osuu.
Totta tuokin. Tuskinpa vaan Jokerit tulee pääsemään kovinkaan nopeasti maineestaan. Pihlmaninkin hankinta MINUN silmissäni on lähinnä sitä luokkaa, että JYPin Seppäset sun muut näkivät missä kunnossa Pile on, ja siksi eivät tarjonneet ainoastaan loppukauden sopimusta. Sitten astuikin kuvioon herra Jokeri, ja tarjosi parisataatuhatta. Tuo vaan se mielikuva on.Ei Jokereissa tosin enää Virmasta ole, muutenhan "kokenut liigapakki" olisi kiinnitetty jo kauden alusta sinne.