Kalsarikänniketju

  • 5 232 467
  • 66 669

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Ole n ehkä hivenen humalassa joten ymmäqrtäkää... Sain tietää että eräs kaverini ois eronut, sis tyttö. Kaunis tyttö.

Kuulostaa tutulta. Siis tarkoitan, että minun eräs hyvä naispuoleinen ystävä erosi viikko sen jälkeen, kun minä olin eronnut. Ja hän oli aloittanut seurustelemaan about viikon ennen minua.

edit: hidas.
 

anatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thrashers
Joo. Nyt pitää pistää nukkumaan. Olen oikeastaan pahoillani tämän tytön puolesta. Mutta en siis ole kiinnostunut hänestä. Tyttö jolle lähetin kesällä tällaisen kirjelmän on yhä No1 tyttö minulle. On hän niin pirun kaunis. Tosin biljardityttö saavuttaa häntä. :).. Veikkaan että jotain saadaan aikaan vuoden loppuun mennessä. Mutta yhtä kaikki, hienoja kavereita ovat kaikki. Mutta kyllä perhqana kiroan ettei tämä eka tyttö vastannut myöntävästi. Olisihan hän unelmanainen, vaikka ei ilmeisesti sitä itse tajua. :D.. Baarimikko muuten kehu minun asennetta. Heh. Kuulemma olen paljon keskivertoa mukavampi asiakas. :D... No nyt katseet tulevaisuuteen ja kohti uusia seikkailuja. Ja naisseikkailuja. Lol. Ylsi naine muuten sanoi eräälle miehelle, että meidän täytyy nussii. Repesin. En tiedä oliko huora vai mikä, mutta joo. No mutta kuitenkin hyvää yötä! :)
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Aika kova biisi kieltämättä, oli ihan pakko kuunnella jokin muukin kappale nyt sit samaan syssyyn sen verran hyvä biisi oli. Mutta miksköhän ton biisin lopussa oli kolme minuuttia tyhjää?

No titysti sen takia, että kukaan luopio ei lataile sitä Youtube-ohjelmalla ja opettele siinä samalla poistamaan muutamaa minuuttia lopusta. Tähän hymiö. Airbourne olis kyllä loistava ratkaisu. Voisiko Dueling Banjos olla illan ratkaiseva öhgötys?: http://www.youtube.com/watch?v=GuYRF0no7hw
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Täytyypäs testata tämä kukonlaulun ja sianpieremän aikaan tapahtuva ketjukännikalsaritouhu. Erittäin huonosti nukutun yön jälkeen pikku krapulassa olisi nyt meininkinä läksiä urheilemaan koko päiväksi ja illalla pleksit. Keep on trucking!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Smoron snääs snääs! Eiköhän ruveta hiivaamaan? Istuskelen isseksein veden saartamana mökillä, joten kalsarikännäilykriteerit täyttyy mitä mainioimmin. Lähimpään kanssakansalaiseen matkaa lienee vähintään ainakin 7 km.
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Smoron snääs snääs! Eiköhän ruveta hiivaamaan? Istuskelen isseksein veden saartamana mökillä, joten kalsarikännäilykriteerit täyttyy mitä mainioimmin. Lähimpään kanssakansalaiseen matkaa lienee vähintään ainakin 7 km.

Kättä ylhäällä heiluttaen ja JYPPIÄ huutaen tulee tervehdys erittäin epäläheltä sivistyksen kehtoa hanskat tiskiin heittäen kuunnellen suhteellisen railakasta musiikkia tietäen kohta koittavan exoduksen joka tietenkään ei lopullista loppua merkitse vaan muiden sankareiden tietoiseksi tekeminen olkoon etusijalla ennen ihmislevyksi muuttumista. Ja musiikkina jostain syystä Spider Bait - Black Betty vanhoihin kunnon aikoihin vedoten kun miehet oli rautaa ja viikset & takatukka terästä Ram Jamin tahtiin.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Miehen täytyy tehä mitä miehen täytyy tehä. Tässä tappauksessa se tarkoittaa, että nyt alakaa savusaunan lämmitys. Sivutuotteena saan toivottavasti nauttia saunan päälle savustettua possufilettä. Mukavaa pientä aivot naulaan -puuhaa.

Huonomminkin voisi olla...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Sauna siintyy, possu paistuu ja luonto esittelee parasta osaamistaan.

Hetki sitten aurinko värjäsi koko järven kultaiseen kimallukseen, nyt sateen vaalea laahusnuotta lähestyy pilvilaivan perässä järven eteläpäästä, ihan kuten Huovinen aikanaan asian ilmaisi.

Melko muikeaa on elo just nyt...
 
Treffipalstat, mitä mieltä? Kaverini tuomitsi mut epätoivoiseksi, kun sanoin, että mulla on ilmoitus tuolla noin.

Otinpa neuvosta vaarin, Worrell! Kyllähän tuo aika epätoivoiselta vaikuttaa, mutta ei minulla ainakaan ole mitään syytä olla kokeilematta tuota Treffipalstaa...

Ketjun aiheesta sen verran, että kyllä se saunakalja on otettava.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, Steve Clarkes tartan army
Pärskeles, jääkaappi täynnä olutta, lonkeroa ja siideriä. Tarvikkeet löytyy myös juomien kuninkaan, eli Gin Tonicin tekemiseen. Hyvinhän tämä ilta tässä menee myös.
 

passenger

Jäsen
Koko päivän ollut liikenteessä pitkin kylää ja nyt avasin ensimmäisen oluen ja maistuu ainakin paremmin kuin eilen, ei tarvitse siis heti ensimmäistä kaataa viemäriin. Muutaman jos tässä ottaisi kotosalla ja suunnistaisi vähän lätkimään bilistä ja kuuntelemaan kavereiden keikkaa. Kuulostaa kyllä hienolta FF:n päiväohjelma, savusaunan lämmitys on aika mukavaa hommaa, ottaa hieman olutta ohessa ja puuhastella kaikenlaista.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Vasta nyt alan olla selvänä. Kyllä se on pakko hakea loiventavaa, sillä vuoden kovimpien kännieni jälkeen voi tulla yöllä haikeaa. Lisardit jo virnuilevat nurkkakoloissansa ja lipovat kieliään. Toistensa kieliä lipovat, homoliskot vaanivat, päätäni vadille vaativat!
 

passenger

Jäsen
Tänä kesänä ja syksynä on tullut muuten omalta kohdalta onneksi nuo liskot aika hyvin vältettyä. Ihmettelen kyllä minkä sattuman kautta, toisaalta panostan aika kovasti yleensä krapulan ehkäisyyn ja karkoittamiseen eri menetelmin, ilmeisen onnistuneesti. Laitanpa tästä vähän musiikkiakin. Kissa Voimaa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös