Kalsarikänniketju

  • 5 222 067
  • 66 665

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Erikoinen tapaus tuo biisi. Onko kyseinen äiti ollut kappaleen motivaattorina laulavalle artistille, sanoittajalle vaiko mahdollisesti kolmannelle taholle - vai mistä lie ollut kysymys?
On motivaattorina ollutpi. Tarkemmin ei tarina kerro. Tai no, niin ymmärsin, että se anopintekeleeni olisi Reetua "porisuttanut".

Lähdenpä nyt baariin. Tällä biisiteemalla: biisi.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Repesin tuolla pari päivää vanhalla uutiselle. "Mervi sai vuoden lisää lähestymiskieltoa Matille". Ei helvetti. Noinkohan ne eroaa 15 yrittämällä. Mattihan tuossa voittaa. Pysyy oma naama turvoksissa ja ei tartte pelätä syyllistymistä parisuhdeväkivaltaan :)

Matti Norjan TVssä.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meikähän on paha paavali. Nähdäkseni pyhät on parhaimpia päiviä vetää ylijäämäehtoollisviiniä. YUP kuulostaa paremmalta kun ei tartte ex-akan pakkona sitä kuunnella.

Haluaisin silti pistää yhden hitaan tähän kohtaan, vaikkakin ei meikäläisen lapsuuden sankareille, mutta joidenkin muiden: Miljoonasade - Lapsuuden sankarille :)

Ex-akat kuulemma ovatkin pahoja.

Tehtiinhän tuosta Nykäs-versio joka menee meikäläiselle sankariosastoon.
Laitan lisää Miljoonasadetta -> Meitä jyrätään.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Minkähän vuoksi SM-liigan playoffien katsominen ilman alkoholia on täysin mahdoton ajatus. JYPin neljäs matsi näissä pudotuspeleissä tarkoittaa samalla myös näiden skabojen neljänsiä kalsarikännejä.

Suussa maistuvaa eilistä tässä neutralisoidaan herkullisilla ja äärimmäisen hintahtavilla minttukaakao-juomilla. Tarkoitus olisi ottaa "sillain rauhallisesti", mutta niin piti tosin eilenkin. Eilisen JYP-matsin loppusummerin soidessa huomasin olevani aivan lärvit ja yöllä vaeltelin Väinönkadulla eksyneenä, kun en enää sinne päästyäni muistanut, että miksi yleensäkään lähdin kotoani. Hain pizzan ja palasin kämpille rokkaamaan.

Hauskaa lauantai-iltaa kaikille enemmän tai vähemmän tasapuolisesti!
 

ukkometso

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Amatöörit! Aamulla kello 6 aloitin, ja vielä mennään. Tein perikunnalle pääsiäislounaan, ihan mieletön fiilis. Kaikilla hyvä olo. Ja nyt jatkelen tätä.
Eihän niitä ollutkaan kuin 18 syöjää. Just riitti kaikki. Hyvä Ukkometso. Nyt kai saa ihan vaan olla, ja nauttia.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Hyvä Ukkomehto, hieno mies olet. ManU hävisi, olen surullinen. Tepsi kun voittaa Lukon niin olen hieman onnellisempi. Olutta on juotu klo 11 asti. Dirlandaa!
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Jatkopaikan kunniaksi korkkasin oluen. Ja sieltä näyttää alkavan NHL-pelikin, ei ole meikäläiselle ihan jokapäivästä herkkua kattoa kotona NHL:ää, mutta näköjään pääsiäisen ajan näkyvät nuo maksukanavatkin.

Kippis vaan kalsaroijakollegat!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
This is a tricky situation...

Olen Ivalossa eukon ja tämän vanhempain ynnä pikkusiskon kanssa. Anoppi on omassa elementissää, tiuskii ja pöhisee. Appiukko on mukava, mutta kuulossa on kai jotakin vikaa, koska TV on ihan naurettavan kovalla. Koira haukkuu säästelemättä paimenkoiran äänilahjojaan. Vaimo kyllä muistaa tuoda ilmi harkinta-aikaista suhtautumistaan minuun dissaamalla ja ignorettamalla meikäläistä. Niinpä olen vetäytynyt tänne peräkammariin langattoman nettiyhteyden suosiolliseen syleilyyn. Vaimon sisko on hänkin jees, mutta jouduin tänään ja eilen syömään hänen kokkauksiaan, mikä vetää mielen matalaksi. On olevinaan hyväkin ruoanlaittaja, mutta olenhan itse vähintään viiden tähden ninja kokkaustaidossa, ja huomaan kyllä, mikäli ruoasta on unohtunut kypsyys tai mauste. Olutta ja siideriä on juuri ja juuri sen verran, ettei niitä voi kuvailla olevan vain nimeksi, mutta huolestuttaa silti. Joudunko rikkomaan palstan pyhää koodia? Minä niin harvoin niin teen... Mutta lieventäviä asianhaaroja vain on niin kovin paljolti. Eeli eeli, lama sabaktani!?
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nyt heräsi uteliaisuus. Mikä on Ivalon paras juottola näin lauantaisin?

Ainakin sen niminen mesta täällä on kuin Kultahippu ja taisipa siellä esiintyä eilen Don Johnson Big Band!

Nyt anoppi ylittää itseään tuolla pirtin puolella. Mekastaa kovasti, kun hänen juomalasinsa on ilmeisesti laitettu tiskikoneeseen anopin nukkuessa. Anopilla on tässä nyt kovasti puhisemista ja salaliittoteoriaa "tahallisesta kiusaamisesta". Voi minua parkaa.
 

MunkADunk

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, Penguins
mmmm, 4 viikon kuiva kausi päättyi tänään, joko pysyy kalsarikänneinä tai sitten mahdollisesti suunnattava anniskeluravintolaan! Musiikki soi ja kovaa, kovassa kulutuksessa sekä Faith No More että Deftonesin uuden levyn materiaali.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Näillä pitkillä pyhillä on se vaikutus että tulee otettua häppää enemmän kuin olisi syytä. Meikäläisestä on tullut kuitenkin tällainen päiväjuoppo kun työkin on sellainen että vuorokausirytmi on hyvin stabiili ja muutenkin aina olen ollut iltauninen. Esimerkiksi eilen tuli aloitettua oluen hörppiminen jo yhdentoista aikaan kun vaimon kanssa käytiin aamukävelyllä ja sen päälle saunottiin, ja saunominen ilman oluttahan on kuin Ilves ilman viiksiä. Päivän mittaan tulikin sitten tempaistua, varsinkin potkupalloa katsellessa pitkästi yli kymmenen yksikköä keskaria ja veto loppui iltasella joskus avaran luonnon aikaan eli ennen yhdeksää menin nukkumaan. No ei siinä mitään, aamulla tuli tehtyä vajaan puolentoista tunnin mittainen lenkki eli ihan hunningolla ei ole nämä pyhät menneet. Nyt sitten taas olutta uppoaa kun eukko on siskonsa luona käymässä ja juoppo jäi yksin kotiin. Metallica S&M soi ja oluen lisäksi saattaa upota jekkua ja tequilaakin. Seuraava velvoite on sähly huomenna iltasella joten ihan hyvillä mielin tässä voi törpötellä! Tästä saattoi tulla muuten kalsarikänniketjun pisin viesti? Onkos muita kännääjiä liikenteessä?
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Onkos muita kännääjiä liikenteessä?

On tietenkin. Ryyppään salaa Ivalossa. Eukko ja hänen perheensä ovat ivalolaisessa turistirysässä, keli on ihan paska ja mä livahdinkin tänne mökille tuskanhikisen poronkäristysruokailun ja kahvittelun Kaunispäällä jälkeen. Onhan minulla myös vähän flunssaa. Tällä tekosyyllä olen koiran kanssa lämmittämässä saunaa ja tissuttelemassa lonkeroa. Salaa.
 

Kissa Jansson

Jäsen
Suosikkijoukkue
We never give in
Heh, salaa ryyppääminen vaatii oikeanlaiset liemet ja Sisu-pastilleja. Onnea yritykseesi! Meitsillä loppu oluet joten selvenemään päin. Jekkua ja tequilaa olisi mutta eivät houkuttele.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Heh, salaa ryyppääminen vaatii oikeanlaiset liemet ja Sisu-pastilleja. Onnea yritykseesi! Meitsillä loppu oluet joten selvenemään päin. Jekkua ja tequilaa olisi mutta eivät houkuttele.

Onneksi paras ystäväni koira ei narpi. Hoksasin tuossa vaatekaapin, johon sijoitin juodut ja juomattomat tölkit. Kukaan ei huomaa mitään ennen kuin siinä vaiheessa kun roudaan hylsyjä. Tosin siihenkin mulla on suunnitelma valmiina. Kännin osaan kyllä salata, kokemusta on...
 

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje
Salaa ei vedetä, mutta yksin. Muija katsoo töllöä ja meikäläinen tankkaa. Koira pitää vielä ulkoiluttaa ja sitten lähipubiin, jossa on tarjolla 60´s musaa sekä tappeluja. Tappelut ovat aina samojen pariskuntien välillä, jotka tunkevat mun pöytään kertomaan ongelmistaan.

Kalsarit pois ja tanssikengät jalkaan. Lomilla on mukavaa. Masa ja Hjallis ovat myös tervetulleita.
 

Adamas Discus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Gunners
Täällä vedetään kalsarikännejä. Vieläkö on muita kanssaihmisiä paikalla näin pääsiäissunnuntaina? Ylihuomenna vasta paluu arkeen: Wake up!
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös