This is a tricky situation...
Olen Ivalossa eukon ja tämän vanhempain ynnä pikkusiskon kanssa. Anoppi on omassa elementissää, tiuskii ja pöhisee. Appiukko on mukava, mutta kuulossa on kai jotakin vikaa, koska TV on ihan naurettavan kovalla. Koira haukkuu säästelemättä paimenkoiran äänilahjojaan. Vaimo kyllä muistaa tuoda ilmi harkinta-aikaista suhtautumistaan minuun dissaamalla ja ignorettamalla meikäläistä. Niinpä olen vetäytynyt tänne peräkammariin langattoman nettiyhteyden suosiolliseen syleilyyn. Vaimon sisko on hänkin jees, mutta jouduin tänään ja eilen syömään hänen kokkauksiaan, mikä vetää mielen matalaksi. On olevinaan hyväkin ruoanlaittaja, mutta olenhan itse vähintään viiden tähden ninja kokkaustaidossa, ja huomaan kyllä, mikäli ruoasta on unohtunut kypsyys tai mauste. Olutta ja siideriä on juuri ja juuri sen verran, ettei niitä voi kuvailla olevan vain nimeksi, mutta huolestuttaa silti. Joudunko rikkomaan palstan pyhää koodia? Minä niin harvoin niin teen... Mutta lieventäviä asianhaaroja vain on niin kovin paljolti. Eeli eeli, lama sabaktani!?