Kalsarikänniketju

  • 5 228 274
  • 66 666

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No jos sitä yhen maistas (vielä). Mukavasti nostaa kiekkointoa noi lätkäjutut harrastekiekosta, kun liiga ja liigapörssi on tauolla. Kohta ne taas alkaa ja täältä katsottuna aikamoisella herkkupalalla alkaakin, TV-ottelu Lukko-KalPa. Kyllä kelpaa.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jeesh, mukana taas vaihteeksi :)

Iloista tulevaa isänpäivää vaan palstalaisille, ainakin Evil ja Jergus ovat isiä.
Onko muita isiä paikalla?
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Jameson-viskiä mennyt varmaan pari desiä+oluet ja glögit päälle. Isänpäivänä siis tikissä kun lapset herättelee..no huomenna saa puhuttua päikkärit kyllä:)
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)
Yo. Paskatauti estää liikkumisen kämpiltä pois, mutta öljy maistuu. Vai mitä Elukat?. Kippistä siihen näh(d)en vaan kaikille tarjoilijoille!
 

Kersakovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, AFC(NFL)

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No niin, johan on eloa ketjussa! Ja Johnny Cashista ihan <3
Hyvä tästä vielä tulee :)

Ja minun biisiä ei mainita vaikka sen meidän kaikkien kuninkaan vuoksi ja kunniaksi laitoinkin. No mutta Helmi on kyllä aina Helmi. Mielessä viiraa samantien, että Helmi ei voi olla väärässä. Nyt ei taida auttaa kuin kuunnella.... Sitä Jonni Kässiä.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ja minun biisiä ei mainita vaikka sen meidän kaikkien kuninkaan vuoksi ja kunniaksi laitoinkin. No mutta Helmi on kyllä aina Helmi. Mielessä viiraa samantien, että Helmi ei voi olla väärässä. Nyt ei taida auttaa kuin kuunnella.... Sitä Jonni Kässiä.

No en kai mä kerinny sitä sun biisiä, kun Jonni oli ensin :)
Kaunista toi 'helmi ei voi olla väärässä'-setti, vaikka rivien välistä jotain pientä ironiaa olinkin havaitsevinani.. ;)

Ja pakko laittaa vielä Jonnin special for ever http://www.youtube.com/watch?v=k7K4jH7NqUw
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No en kai mä kerinny sitä sun biisiä, kun Jonni oli ensin :)
Kaunista toi 'helmi ei voi olla väärässä'-setti, vaikka rivien välistä jotain pientä ironiaa olinkin havaitsevinani.. ;)

Ja pakko laittaa vielä Jonnin special for ever http://www.youtube.com/watch?v=k7K4jH7NqUw

Siinä ei kyllä mitään ironiaa ollut. En usko, että kukaan KKK:hon osallistuneella olisi mitään pahaa sanottavaa Helmestä. Helmi on koko Jatkoajan Helmi.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Buha! Joko Teholla fulltiltille rakediili?

Vaihtoehdoista tämä löytyy. Olen aloitellut suhteellisen varovaisesti, verrattaen pienellä kassalla mutta se oli tarkoituskin. En juuri tee tappiota, välillä jo voittoakin kun ennen tappiot olivat sen 100-400e/ kk. Eli ei sovi valittaa. Niin ja tarkoitus tosiaan päästä raken sisälle ja kontrolloida pelitaktiikkaa, en odottanutkaan voittoa ennen 6kk. joten aikataulussa ollaan.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siinä ei kyllä mitään ironiaa ollut. En usko, että kukaan KKK:hon osallistuneella olisi mitään pahaa sanottavaa Helmestä. Helmi on koko Jatkoajan Helmi.

Auts, olipas kauniisti kirjoitettu.

Tästä hämmentyneenä taidan vetäytyä yöpuulle :) ja juomatkin itseasiassa loppui just.. :p
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Auts, olipas kauniisti kirjoitettu.

Tästä hämmentyneenä taidan vetäytyä yöpuulle :) ja juomatkin itseasiassa loppui just.. :p

Sopivasti just nyt. Helmi on myös KKK:n supersankareita. Ja monia muita joita ei ole edes mainittu. Liekö sitten mustat sukat jalassa murjottavat. Kauniita unia nyt kuitenkin sinne päin.
 

hemmo_1973

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Stadin keskusta kartoitettu nopealla sykkeellä ja ei mitään ihmeellistä. Niinpä vetäydytty himaan ja KKK-ketjuun. Lain Nimessä-draama pauhaa Maxilla - Hyvää Isänpäivää kaikille Isille!
 

motamoro

Jäsen
En tiedä lasketaanko tämä kalsarikännäilyksi, mutta kirjoitetaan nyt kuitenkin kun olen 0,7 promillen jälkipoltolla kalsareillani tietokoneella ja olo on kuin humalaisella ja krapula ei ole vielä ehtinyt perille. Ei viitsisi välttämättä alkaa tasottelemaankaan.
Hyvää isänpäivää kaikille ja seuraavaa biisiä popitetaan täysillä.

http://www.youtube.com/watch?v=utKE1mS_6wI

Kyseessä Bat & Ryyd - Ehtaa tavaraa
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös