Kalsarikänniketju

  • 5 222 067
  • 66 665

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Elvistele (tai Evilstele) siinä sitten. Kumpikaan akoista ei nuku vieläkään.´Stalin it's forever...
Kun laitat niille iltapalaa, pistä rupsakka kourallinen jotain rauhoittavaa sulamaan kastikkeeseen. Jo vain nukkuupi väki!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Yksinkö mie juon? Veikko Siipiveikko?
 

hyder

Jäsen
Nyt on kyllä hyvä päivä takana ja ilta/yö edessä. Päivä meni skidien kanssa Jokereiden peleissä, kolme kappaletta joista jannu pelas kaks ekaa ja me tytön kanssa fanitettiin, ja nyt voi sitten vetää kalsarit ja kuunnella musaa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Bissee tässä edelleen juodaan. PMMP:n joku raja pauhaa taustalla. Nälkäkin ois mutta venytetään vielä. Yön pimeinä tunteina sitten väännetään jotkut mutuspecialit. Lätkää vois tietysti kattella netin välityksellä jos jaksaa keskittyä.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo ei mua huvita enää yhtään mikään.

Kumma juttu, kun pari on viikkoa reissannut jossain hevon helvetissä, ja oikeastaan venttaillut, että kun nyt vaan pääsis himaan, saunaan ja sais vetää vaikka olutta ihan itekseen, ajattelematta mitään, niin en saatana liiku himasta mihinkään koko viikonloppuna.

Nyt sitten olis aika ideaali tilanne asian suhteen, kun nainenkin päätti mennä jo nukkumaan. Olosuhteet olis siis ok, mutta silti pitää kiskoa olutta naamariin puoliväkisin.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No ei sulla mitää muuta juotavaa ole? Meinaan, että ainakin omalla kohdalla vaihtelu niin sanotusti virkistää ja jossain vaiheessa fiilis on se, että onneks on vielä nää bisset täällä.

No olishan tuolla kaapissa viskiä, mutta ei oikeen nyt just putoa, eikä raaski avata pulloa, joten oluella mennään. Tosin taitaa olla niin, että kohta pitää painua vaan suosiolla nukkumaan.
 

Wrighter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Buffalo Sabres
Vaadin ymmärrystä. Nopea muutaman tunnin mittainen sosiaalinen kanssakäyminen ystävien kanssa ja sen jälkeen suoraan kotiin, kusen polttamat kalsarit jalkaan ja koneelle istumaan. Toivotaan että en joudu feidatuksi koko ketjusta tämän tulevan takia. Ja yhdyn NP:n kommenttiin. VITUN HIFK. Rahat menee kun HIFK jäätyilee hakametsässä.

Ei tipu ymmärrystä. Sulle on toi bumtsibum-ketju!

Piiiitkästä aikaa kalsareissa mennään. Tänään oli voittoisa peli, saunassa käyty ja muutama olut otettu. Olutta tosin pitää juoda rajattu määrä, koska huomenna on taas peli. Ei passaa mennä kovassa krapulassa pelaamaan. Pari vielä ja sitten pitää siirtää kelloa taakse päin, jotta voi ottaa vielä pari lisää.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Käy käy. Meillä on rautarouvan kanssa yhteinen biis tältä ryhmältä. Kaikki menee, uusinta korvissa juuri nyt. Laitetaan yhdet Ganesille heti perään. Cheers mate!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mikäs hemmetin paskanjauhanta täällä on käynnissä?

Kysyy GM Pentti.

Taitaa olla kohta scouttauksen paikka.

Morohoro! Mites vaalikampanja sujuu? Onko Pentti hoitanut hommat sovitusti? Mulle teki perkele oharit. Palkkasin Esko Koveron uudeksi GM:ksi.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vaalit ovat jo hoidettu. Olen lahjonut kaikki tukijani sellaisella viinamäärällä, että jos vain koppiin kykenevät, niin homma on sillä selvä.

Pentistä ei ole kyllä kuulunut. Samperin jätkä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
JA on kyllä itse perkele: selvinpäin ja asiallisena ketju nousee lauantaina tähän aikaan kalsarikänniketjun lähistölle. E iperkel .

Äänestäkää minua. Vaadin jotain rotia toimintaan.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vaalit ovat jo hoidettu. Olen lahjonut kaikki tukijani sellaisella viinamäärällä, että jos vain koppiin kykenevät, niin homma on sillä selvä.

Pentistä ei ole kyllä kuulunut. Samperin jätkä.

Mitä sun vaalinvalvojaisissa tapahtuu? Kai boolia riittää? Muistitko laittaa kiljut käymään? Luulen että sä et tule menemään läpi. Mitäs sitten? Muutatko Pattayalle?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös