Päivän pakolliset hoidettu, nyt alkaa vapaa osuus.
Kaikki on vapaaehtoista.
Mää muuten kuuntelen yhtä Kanadalaista, et arvaa mitä..?
Päivän pakolliset hoidettu, nyt alkaa vapaa osuus.
Kaikki on vapaaehtoista.
Mää muuten kuuntelen yhtä Kanadalaista, et arvaa mitä..?
Ilmottaudun välillä tänne minäkin. Lonkeroa on jääkaapissa riittävästi. Musiikkina tällä hetkellä Jope Ruonansuuta. Eli hilpeetä meininkiä. Joskus vaan tulee fiilis että on kuunneltava Jopea. Ukko tulee seuraksi parin tunnin päästä ja tekisi mieli "kostaa" ja vetää pää täyteen ennen sitä. On kuitenkin "pari" kertaa itse tehnyt sen.
Ukko tulee seuraksi parin tunnin päästä ja tekisi mieli "kostaa" ja vetää pää täyteen ennen sitä. On kuitenkin "pari" kertaa itse tehnyt sen.
Kosto! Kosto!
Voit sitten huomenna oksentamisen ja pahanolon keskellä hykerrellä itsetyytyväisyyttä pursuen, että näytitpä sille.
Anna mennä anna mennä...
Harmittavasti nukahdin eilen hivenen liian aikasin ja missasin teitin laadukkaat tumputus ym. keskustelut. Niin ja selviskö se maaginen kanukki bändi kenellekkään? Mä puolestaan kuuntelen juuri parahin ruotsalaista tuotantoa, ette arvaa mitä hähää...Niin ja en myönnä vaikka arvaisittekin onnettomat.
Jaahah, voi vittu, nyt lyö tyhjää ja lujaa. Avril Lavignea?
Mitäs helvettiä kun heti aletaan hutkimaan arvoituksilla.
Ukko tulee seuraksi parin tunnin päästä ja tekisi mieli "kostaa" ja vetää pää täyteen ennen sitä. On kuitenkin "pari" kertaa itse tehnyt sen.
Vedetään pienestä virtuaaliolusesta Hahmo vetoa, että pikkukatti ei uskalla kastella turkkiaan...?
Minä en ainakaan lyö mistään vetoa. Koska aikaa vetää perskänni on vajaa tunti ja tähän mennessä on juotuna vasta pari lonkeroa...
Tavoite on kuitenkin ettei ukko pääse edelleni tässä illan ja yön aikana.
Mitäs se jere nyt tollalailla yllyttää toista...
Toisaalta tuossa olisi sirdaludia melkein koko paketti, jos haluan itseni tiedottomaksi. Yksikin sellainen riittäisi. Toisaalta haluan kenties pysytellä hengissä vielä. Lekuri niitä määräsi, eikä sitten katsonut ettei ne sovi e-pillereiden kanssa yhteen. Yhden niitä otin ja tuli aika "erikoinen" fiilis. Laski hieman verenpainetta... Ja viinan kanssa tuskin yhtään sen parempi.
Niin ja Mielis iske tänne vaan tulemaan. Niitä valkoisia kiitos jos vain löytyy.