Kalsarikänniketju

  • 5 222 014
  • 66 665

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Joopajoo. Jooko? Youtube on muuten ihan hieno juttu. Propsit sille kuka ikinä sen on keksinytkin tai jotain.

Np. Musakansiosta kaikkea randomina..
 

Immortal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raipen ja Robbien jengit
Ihan kevyttä yritystä otsikon alalla. Ja aivan saletisti Tono Internationalit jalassa!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Pitää varmaan lähtee baarii? Voi herran perse. Nyt kuuntelussa Offspring - self esteem. Äsken kajahti komiasti Jääkärimarssi. Tänään pitää kyllä saada kebabia jostain. Rullakebu, vahva soosi ja extrana fetaa tai auraa sisään. Nyt vejellään viimeisiä olusia. Hyvin on noussut päähän. Posket helottaa ja ulkona ei ole lunta. Minnes mentäis?
 

koohela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Täällä olisi perkele pitänyt olla. *ikuisesti itselleen katkera*

http://www.youtube.com/watch?v=fKbPJ7dBzQo&feature=related

Ai saatana kun pistit puukon sydämeen kun se oli jo vähän unhoittunut. Sauna 05'sse näin sentencedin viimestä kertaa. Noh, parempi sekin kun ei mitään... Mitä otsikkoon tulee, niin pari neuvoa-antavaa täytyy varmaan paikallisessa käydä napsimassa kuitenkin.
edit. Tajusin muuten vasta nyt, että on jäätävän hyvä tuo Metallican live shit binge & purge. Fiilistellään nyt senkin tahdissa.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Karhua ja Koffia menee alas parasta aikaa. Sauna takana, nyt on hjuva fiilis!
 

pak

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vaikkei se aina niin kivaa olekaan niin, SaiPa.
Naapurilta saatua tuplapukki laatikkoa tässä tuhottu muutaman tölkin verran. Tuntus olevan ihan toimivaa tavaraa.
 

Kaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Jets, Green Bay, ENCE, Tazen ARTA-viha
Täällä mä olisin halunnut joskus olla - en parempaa biisiä tiedä pitää kädestä kiinni. Malttamattomat kelatkoon heti tonne 5 minuutin jälkeen, muut fiilistelkää alusta asti voluumit tarpeellisen lujalla.

http://www.youtube.com/watch?v=y2uGXFQ8mvU

Täytyy myöntää että sait petrattua, tosin biisi ei itselle uppoa ihan täysillä, mutta sait nykäistyä fiilikseen: nyt soi Brothers in Arms.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Täällä mä olisin halunnut joskus olla - en parempaa biisiä tiedä pitää kädestä kiinni. Malttamattomat kelatkoon heti tonne 5 minuutin jälkeen, muut fiilistelkää alusta asti voluumit tarpeellisen lujalla.

http://www.youtube.com/watch?v=y2uGXFQ8mvU

Jännä juttu, vaikka en Dire Straitsia ole varsinaisesti kuunnellutkaan enää yli kahteenkymmeneen vuoteen niin kyllä tuon kuuntelu vangitsi edelleen ja huomasin osaavani sanat edelleen täydellisesti ulkoa. Kyllä tuo sen verran aikanaan syöpyi ensimmäisiä fyysisiä kosketuksia vastakkaiseen sukupuoleen hakevan nuoren miehen (tai silloin vielä pojan) mieleen. Yhtälailla muistui mieleen myös ne Soave-pullot, jolla kännäämistä tuolloin harjoiteltiin.

Ketjun aiheesta sen verran että täällä ollaan taas vaikka ei pitänyt ennen ensi kesää. Vuoden selvä jakso kuihtui lopulta kahdeksaan viikkoon tällä erää mikä sekin oli kyllä hyvin hyödyllinen.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Sugababesin uutuuslevy tahdittaa kaljan alasmenoa. Korostan kaljan (ei oluen), koska tämä lienee Keravalla tehtyä Karhua. Tai mistä sitä tietää, kun P ei enää kerro laadunmerkkiä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Olen maalla. Morjestin sukulaisia, ostin pullon valkkaria. Muistelimme kaikki vanhat tuhanteen kertaan nauretut jutut, tai osan niistä, läpi, ja nauratti edelleen.

Valkkareissa oli Diamante ja Dreams. Olen näissäkin ehdoton, mitään Van Hagar-titteleitä ei suosita! Tiedän, ehkä erikoista väämtöä, mutta perkele, Diamond Dave vai Sammy Hagar!!!

Ei todellakaan Pyhäsalmen paikalliseen, törmäisin muuten vielä johonkin vanhaan tuttuun johon en halua törmätä. Esim. niihin yksiin sisaruksiin joista on traumoja.

Ei vittu mitä juttua, paempi laittaa musiikkia päälle. Paistettua kuhaa kylmänä ja valkkaria siis.
 

J.Petke

Jäsen
Nämä illat ovat ihmisen parasta aikaa. Kaivoin juuri cd-kansion esille ja nyt on vuorostaan soimassa Neljän Ruusua - Uusi aalto-levy. Tässähän tämä menee levyjä selaillessa ja kuunnellessa. DavidKrokett irkissäkin vielä kalsarikänni-ketjun aateli joten sielunveljiä löytyy..

Seuraavaksi Amarulaa+minttuviinaa
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
No niin meno senkun kiihtyy ja bisseä kuluu. Mitään sen väkevämpää ei tänään oteta. (Se on varma se, toivottavasti selkäranka vaan kestää ;))

Huomenna sitten leipomista ja täysipainoista valmistautumista El Clásicoa kohti. Pitää varmaan jotain lisähappea iskeä. Tänään kävin hakemassa San Migueleitakin, jotta soluttaudun hyvin tunnelmaan mukaan. Niin ja sitten takkaan tuli, jotta pukki kiittää ;)

Kun täällä kerran on hyviä jouluja toivoteltu niin pitää yhtyä lauluun mukaan ja toivottaa kaikille palsta tovereille oikein hyvää joulua! Toivottavasti ootte olleet kiltisti ;)
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Pientä herättelyä tännekkin.

Pokeriin kietoutuneena tässä mennään. Niin ja väkevämpiin ei ole vielä koskettu. (hyvä minä)

Perkeles, pitääpä raapustella joulukalenteria tähän väliin...
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Viivin nykyisen firman nimi on Awell Entertainment Ltd.

Irstas sika!!!
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Freddie, sun aktiivisuus tänne Jatkikseen hiipui samaa tahtia sun breikin kanssa. Itse tykkäsin katsella sun juttuja kun tuntui koskettavan samoja asioita mitä itse olen kelaillut.

No seuraava breikki on tulossa jo kymmenen päivän päästä. Eli tipaton tammikuu on jo perinne, katotaan mitä sen jälkeen. Vai tarkoitatko toisinpäin eli että jutut oli parempia ennen breikkiä?
 

danny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Suomi
Perkele

Viimeksi lomaa on ollut viime jouluna. Nyt on mennyt olutta hyvä määrä ja aarne tenkasta kuuntelen... perkele kun kerrankin on mukavaa...
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Laitetaan nyt vaikka tänne, koska tänne tämä kai kuuluu. Sunnuntai on tunnetusti täysin turha päivä ja varsinkin huomenna se oikein korostuu.

Ruuat ostettu ja kämppä siivottu, eikö se joulu voisi jo tulla? Kieltämättä alkaa olla olo kuin pikkulapsella, mitä sitä sitten huomenna tekisi?

Odotetaan ja ryypätään?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Tänään onkin ollut aktiivista menoa täällä KKK:ssa. Itse olen lähinnä olutta juonut ja pikkaisen myös viskiä. Tässä voisi vielä yrittää valvoa jonnekin 5-7 asti. Pokeria pelaan samalla. Jos keskittyminen pokeriin alkaa herpaantua liikaa, niin sitten pitänee mennä nukkumaan. Jouluaattoa tässä innoissani odottelen.
 

danny

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Suomi
Onko ohjeita valvomiseen kun väsyttää niin pirusti. Ei oikein osaa ottaa tätä lomaa lomana. tänääkin 7.30 olin töihin menossa. vitun yrittäjän elämä... tulis se pukki jo.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös