Kalsarikänniketju

  • 5 208 597
  • 66 643

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Koskenkorva vodkaa by nordic berries. Onks hei kysyttävää niinku tiäksää hei.. kännissä hei ...
 

ZOOM

Jäsen
Suosikkijoukkue
U17 Leijonat
Vaimo lähti "tyttöjen iltaan", itse avasin punkun
(kerrankin sain aikaiseksi ostaa Barberaa).
Päätin palkita itseni kohtuullisesti menneestä golf-kierroksesta.

Päivitän tilannetta tämän pullon jälkeen
 

Unleazhed#62

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa
MoroHoro..Tåållå ollaan ja kunto on aivan erinomainen eikä sen hankkimiseen oo tarvittu vilppikonsteja ala Hemohes..Ei tarvii ajaa traktoria huomisaamuna pihaportille lehtimiesten eteen.Mikäs tässä ollessa.
Saunottu on,ei palanu.Viinaa riittää ja tos ois vielä kelmutettuna kaksi kpl MacGyverin tuotantokausia,mut nyt ei voi keskittyä..vai vaiko?ihan offtopiccina mainitaan että Richard Dean Anderson on äijä! Ismo Laitela ja MacGyver..My heroes..Mitäs veljet`Kaikki nukkumassa tai kapakassa?Vekaranjärvi..Haista Vittu ja vinkase ota keppi ja tonkase.
 

Harkins#33

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ville Peltonen, Rem Murray, DEFC #18
Ei täällä nukkumassa taikka baarissa olla H***jen hommaa, tai sitten ei...
Karhua kaadetaan vaikka aamuun asti.

Cheers!
 

Voittaja

Jäsen
Nyt lähtee konjakilla liikkeelle, onneksi on kerrankin kohtuu monipuolisesti valikoimaa kotona niin ei tartte lähteä mihinkään.
 

Serge

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi
Projekti baarikaapin tyhjennys käynnissä. Nyt menee perus vodka-karpalo. Suomen ottelun pettymysten jälkipuinnit menossa. Lisää viinaa.
 

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Olin eilen haukkumassa energiajuomasiiderin mainoksia ja poistuin sieltä kuin paremmaltakin laivareissulta, kassit täynnä siideriä ja loiroa. Nyt sitten nautitaan "hedelmistä".

Illalla katsomaan Sahara Hotnights:ia Tavastialle.
 
Viimeksi muokattu:

Turisti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Naisten lentopallomaajoukkue
Ylipiiiiiitkä duuni-pätkä keikkahommissa ohi.......Sen verran otti koville, että nyt korkataan !
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuli otettua oikein kossua ja melonilikööriä kylmästi keskellä työviikkoa, mutta ei niitä puolivälieriä joka päivä pelata. Tähän kuitenkin nämä juhlat loppui, ja seuraavaksi otan samasta pullosta lauantaina todennäköisesti jo aamupäivällä.
 

peno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Madness!
Ei noita Euroviisuja selvinpäin kestä...

Transua ja ties mitä androgyyniä, yh.

Sen verran edittiä, että löytyy sieltä pari ihan muodokasta misua. Kai niilläkin on kulkuset...
 
Viimeksi muokattu:

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Rai Rai...Västäräkistä vähäsen, pelikaanista ei päivääkään. Hyvä meininki, kaltsu valuu kitusiin suomi viinan kera. Kotiteollisuus vääntää.... Terveisiä kaikille ikään tai sukupuuttoon katsomatta. Jatketaan. Naiset nukkuu...laatuaika koittakoon.
 

Jokipoika

Jäsen
Humppaa tai kuole. Pitkästä aikaa kalsarit jalassa ja velatkin tuntuvat saatavilta. Alkuilta grillattiin ja siitä se sitten lähti.
 

Koskenkorva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Mitä vittua?

Kännit? Missä Häh? Antakaa määki huudan!!
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
teemu73 kirjoitti:
Pohjien otto välieriä/viisuja silmällä pitäen alkanut. Mites muualla?
Nyt jo, oi vääräuskoinen ystäväni!?! Ai jai jai...Tosin pianhan se pelikin alkaa. Mä en valitettavasti voi kalsaroida ennen n. klo 21:tä mutta lupaan liittyä joukkoon silloin.
 

Nipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, Canadiens
teemu73 kirjoitti:
Pohjien otto välieriä/viisuja silmällä pitäen alkanut. Mites muualla?

Tottakai täällä ollaan mukana. Ensiksi Venäjä-Suomi ja sitten Kanada-Ruotsi ja tietenkin Koffia. Viisut eivät niinkään kiinnosta.
 

Nipsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leafs, Canadiens
mäkine kirjoitti:
Nyt jo, oi vääräuskoinen ystäväni!?! Ai jai jai...Tosin pianhan se pelikin alkaa. Mä en valitettavasti voi kalsaroida ennen n. klo 21:tä mutta lupaan liittyä joukkoon silloin.

Kyllähän se nyt pitää jo aloitella, pelin alkuun kun on enään puolitoista tuntia. Olisi voinut kyllä minun puolestani peli myöhemminkin tulla.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
mäkine kirjoitti:
Mä en valitettavasti voi kalsaroida ennen n. klo 21:tä mutta lupaan liittyä joukkoon silloin.

Selvä. Voi tosin olla, että itse jo hidastan tahtia siinä vaiheessa. Päivätissuttelu on mielestäni nykyään paljon mukavampaa kuin yökausien valvominen.

Niin joo, nyt pitää vielä ruoka valmistaa siten, että se on valmis klo 14, joten siirryn hetkeksi takavasemmalle.
 

Datsun

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Toronto, Saksa
teemu73 kirjoitti:
Päivätissuttelu on mielestäni paljon mukavampaa kuin yökausien valvominen.
Ihan totta, mulla vaan on vaimo työmatkalla josta palautuu vasta puolilta öin. Pitää hoitaa jälkikasvua...mutta latasin jo Sandelsit ja Karhut kylmenemään. Ehtii varmasti viiletä tässä 8 tunnin aikana.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kalsarikännien syvin olemus?

Oli tarkoitus ottaa kalsarit himassa lätkää seuraten, viisut ei kiinnosta pätkän vertaa.

Nyt tulee kuitenkin lähtö kaverille kisastudioon ilman ajatustakaan lähteä illalla baariin.

Rikonko kalsarikännien syvintä olemusta kalsaroimalla kaverin luona? Vai onko se kalsarointia ollenkaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös