TosiFani kirjoitti:Joku väitti täällä Koff III huonoksi olueksi, väärin. Koff on hyvää.
Kaiser Soze kirjoitti:En väittänyt Koffia huonoksi olueksi, vaan pillunpesuveteksi. Oluen kanssa silä ei ole mitään tekemistä.
TosiFani kirjoitti:No, määrittele olut.
Arnold kirjoitti:Mitäh, onko TosiFani kännissä?
Hyvää tää sima, eiku mitä tää on..
TosiFani kirjoitti:No, määrittele olut.
TosiFani kirjoitti:En ole kännissä, vielä. Koff on hyvä lager ja itse pidän siitä. Taas kaikki tummat oluet ovat mielestäni kaikki samaa sahtia...
Kaiser Soze kirjoitti:...Ps. Ja miten perkele ässäfani juo koffia?!? Sama kuin muslimi grillaisi sikaa aamiaiseksi!
TosiFani kirjoitti:Miten juomani olut ja kannattamani joukkue kuuluu yhteen??
Kaiser Soze kirjoitti:Ai ei vai? Minä kun olen luullut että Karhu, Ässät ja Pori on pyhä kolminaisuus?
Kaiser Soze kirjoitti:Ai ei vai? Minä kun olen luullut että Karhu, Ässät ja Pori on pyhä kolminaisuus?
Arnold kirjoitti:Ei enää, kun Karhu ei ole porilaista. Ei saatana se ole porilaista, joka matkataan tankissa Keravalle ja takaisin pulloissa tänne!
-japi- kirjoitti:Kaljaa muutama pullo, pizza tilattu juuri äsken, hiukan änäriä kylkeen ja jos sitä lopuksi katsoisi muutaman elokuvan. Ihan mukavastihan tämä tässä kalsareissa menee.
Kaiser Soze kirjoitti:No sen minä tiedän kyllä, mutta sitä en ymmärrä, että juodaan koffia, kun bulkkikarhukin on 100 krt parempaa.
Ottakaa nyt hyvät ihmiset itseänne niskasta kiinni, tai muuten tehän näytätte pian keskivertoseksimessukävijältä nordenskjödinkadulla!
N^Miksu kirjoitti:Hmhm, jotain ääntelyä sieltä kuuluu, että taitaa täällä vielä joku muukin hereillä olla.