Jarner kirjoitti:Huomenta! Päivä käyntiin olusella, eli tästä se lähtee hiljaksiin.
Mielikuvitushahmo kirjoitti:Pitkät unet vai?
Ainahan voit kusta tuoppiin ja juoda sen.-Niks- kirjoitti:On muuten kummallista tämän kaljan kusetus efekti, saatanan saatana. Voisi kehitellä sellaisen letku systeemin, että voi lorotella putkeen ja sitten se palautuu takaisin pääkoppaan mistä se alunperin tulikin.
-Niks- kirjoitti:On muuten kummallista tämän kaljan kusetus efekti, saatanan saatana. Voisi kehitellä sellaisen letku systeemin, että voi lorotella putkeen ja sitten se palautuu takaisin pääkoppaan mistä se alunperin tulikin.
-Niks- kirjoitti:Lisää pölinää, kummastuttaa tämä nykyinen alkoholin perään kirmaaminen joka stnan viikonloppu.
spertti kirjoitti:Ainahan voit kusta tuoppiin ja juoda sen.
Edit: Sori onelinerista
Jarner kirjoitti:Paska homma, ettei ollu ku yks olut. Oli pakko säästää, kun suunnilleen jotenkin arvas, että jano on suurenmoinen herätessä. Nooo, kyllä tota kirkasta riittää. Heittäkääs hyviä drinkkiehdotuksia kehiin, että sais huomiselle jotain vaihtelua.
Shayne kirjoitti:Sitten piipahdin tuossa klinkkeriosaston puolella ja sillä aikaa jätkät on hulinoineet melkein sivullisen tavaraa. Ootte te kanssa yksiä.
Kommentaattori kirjoitti:Raakana? Ei kannata ostaa viunaksia, joita joutuu blandailemaan ;-)
lihaani kirjoitti:Wittu!
En ole koskaan näin kovassa kännissä kirjoittanut Jatkikseen.
Rakkaat ystävät! Pelejä on vielä viisi kierrosta. Mitä väliä sillä on?
Tommy kirjoitti:Eikös Cosmo XO tarkoita myös Xbox360:stä?
InTheYear2000 kirjoitti:Karjalat on juotu kurkusta alas ja nyt se on lähdettävä baariin köyhdyttämään itteäni.
Täältä tähän.
Cosmo kirjoitti:Modet vois pikkuhiljaa puuttua noihin onelinereihin! Pitäkää pala veri!
Jarner kirjoitti:Tuntuu jotenki siltä, että mitä enemmän noita juo, niin sitä täydemmäks toi kaappi tulee. Outoa kerrassaan!
Kommentaattori kirjoitti:Lainaaksä sun kaappias mulle? Mä opettaisin sille ammattilaisen otteet *humalainen hymiö*
Mitä muuten tapahtuu kun viinat tulee kaapista ulos. Homogenoituuks ne?
Eikä se edes tajunnut kirjoittaa loppuun sitä sori offtopic.Cosmo kirjoitti:Modet vois pikkuhiljaa puuttua noihin onelinereihin! Pitäkää pala veri!
Kommentaattori kirjoitti:Lainaaksä sun kaappias mulle? *humalainen hymiö*