Kalsarikänniketju

  • 5 246 738
  • 66 704

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Jarner kirjoitti:
Heh! Ei helvetti sentään. Joko huono viinapää, tai sitten huono viinapää. Tai kolmantena vaihtoehtona liian vahvat kupit. Mut ei kai liian vahvaa kuppia oo edes olemassa?

Täällä on muuten selvää piilovittuilua ilmassa. Tosimies ei kato peiliin, mutta ei kai tosimieskään saatana sukkahousuja päähänsä vedä? Tosin yhtään tuota "Kommentaattori":n mainitsemaa niksiä väheksymättä.

Huono viinapää on kyllä sen myönnän. Myöskin ainainen selittely rankasta viikosta töissä ja väsymys sopii tähän hetkeen. Ihan sama kunha känni on päällä! Niin ja kirjaimet ovat muuten harmittavasti samanlaisia.

Edit; Kattokaa kolmosen soittopeliä! Breastssss sielläkin.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Jarner kirjoitti:
Täällä on muuten selvää piilovittuilua ilmassa. Tosimies ei kato peiliin, mutta ei kai tosimieskään saatana sukkahousuja päähänsä vedä? Tosin yhtään tuota "Kommentaattori":n mainitsemaa niksiä väheksymättä.

Vetää kyllä tosipaikassa (esim. pankkiryöstö).

No ei nyt sentään, mutta pakko on kirjoittaa kun näppis on tulessa. Niksikin tuli spontaanisti kun sielu irtoaa ruumiista ja on vain pakko luoda (p**kaa).

Okei, tämä Luoja tai oikeammin "luoja" lähtee luomaan unia. Kiitos ja anteeksi. Keskustellaan taas huomenna.
 

-Niks-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit.
Hyi vittu mikä olo ihan oikeasti, joskus viiden aikaa vähäksi aikaan nukkumaan mutta vitunkaan hyötyä ollut. Vieläkin pieni hömpsä päällä ja joutuu lähtemään kävelemään neljä kilsaa hallille kun ei autolla voi lähteä.

Mukavia kaukalopallo hetkiä saakeli!
 

Veijari

Jäsen
Nyt on niin ahdistava päivä takana (hautajaiset), että pakko hiukan rentouttaa aivoja ja vetäistä konjakkikalsarit.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ei oo kyllä meikäläisellä yhtään uskottavuutta, tiskasin ja siivosin kämpän, vaikka täällä pystyi vielä jotenkin liikkumaan, eikä kaikkia astioitakaan ollut vielä käytetty.

Yritän paikkailla tilannetta juomalla hiukan olutta.
 

Staffan

Jäsen
Suosikkijoukkue
DIF Hockey
Kukkuu, anyboody here?

Ei ole dipsomaanin elo herkkua, ei.

Aloitus pe klo 14.45,
tiltti la klo 07. jotain
ja ylös la klo 20.00.

Nyt nautittuna vajaa levy Koffia ja katse on kaihoisa kohti viinakaapissa makoilevaa 1.0 Absolutia.

Nooh. Juodaan nämä ja katsellaan joskos sitä heräilisi seuraavan kerran maanantain puolella.

ps. Thank God että on olemassa pizza-lähettejä. Muuten joutuisi ulkoistamaan itsensä ja menisi koko hyvä sessio hukkaan.

POTEROIDAAN!!
 

scholl

Jäsen
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Täällä! Mitä tiarkoittaa poterointi?

Entä mitä tarkoittaa levy koffia?

Se on kuitenkin kulunut mitä ilmeisemmin parissa tunnissa.

Schollin pitäisi ajaa parta. Muuten ei hyvä heilu.
 

Staffan

Jäsen
Suosikkijoukkue
DIF Hockey
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Täällä! Mitä tiarkoittaa poterointi?

Jaa. Fiddu mä tiedä. Luulisin että tarkoitin sillä kaivautumista omiin poteroihin. Siis niihin ampumamonttuihin. Eli kalsongit jalassa ollaan, ovea ei aukaista ja puhelimeen ei vastata. Ollaan poterossa.

- Se, että tuo ei auennut, ei haitta. ei se auennut mullekaan. Tässä nyt on voinut tulla semanttisesti ja muutoinkin ns. sekavaa.

Pena maksaa sakot!
 

Staffan

Jäsen
Suosikkijoukkue
DIF Hockey
scholl kirjoitti:
Entä mitä tarkoittaa levy koffia?

Se on kuitenkin kulunut mitä ilmeisemmin parissa tunnissa.

.

Levy, l. laatta on 24 purkin pahvinen, avonainen pakkausalusta, ei kuitenkaan nk. salkku malli jota myydään marketeissa.

Ja kyllä, kylmä olut on erinomainen herättäjä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
usko kirjoitti:
Jaa. Fiddu mä tiedä. Luulisin että tarkoitin sillä kaivautumista omiin poteroihin. Siis niihin ampumamonttuihin. Eli kalsongit jalassa ollaan, ovea ei aukaista ja puhelimeen ei vastata. Ollaan poterossa.

- Se, että tuo ei auennut, ei haitta. ei se auennut mullekaan. Tässä nyt on voinut tulla semanttisesti ja muutoinkin ns. sekavaa.

Pena maksaa sakot!

Vot! Luulin poteroinnin olevan jotain paikallista slangia, eihän noita armytermejä erkkikään enää musta.
 

Staffan

Jäsen
Suosikkijoukkue
DIF Hockey
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Vot! Luulin poteroinnin olevan jotain paikallista slangia, eihän noita armytermejä erkkikään enää musta.

Niin. Häpeäkseni täytyy tunnustaa että olen ilmeisesti osapuilleen samoilta kulmilta kotoisin kuin nimim. scholl.

Joten en tod. näk. käytä muuta slangia kuin tätä venäläis-ruotsalaista originaalia.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
usko kirjoitti:
Niin. Häpeäkseni täytyy tunnustaa että olen ilmeisesti osapuilleen samoilta kulmilta kotoisin kuin nimim. scholl.

Joten en tod. näk. käytä muuta slangia kuin tätä venäläis-ruotsalaista originaalia.

Minäpä puhun tällä hetkellä karjalaa ja kuuntelen Popedaa. Olenko Junttiurpo?
 

Staffan

Jäsen
Suosikkijoukkue
DIF Hockey
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Minäpä puhun tällä hetkellä karjalaa ja kuuntelen Popedaa. Olenko Junttiurpo?

Päin vastoin. hyvä jätkä.

Tai mistä minä tiedän. Kunhan et hakkaa lapsia ja maksat verosi;-)

Junttiurpo on henkinen tila, ei asuinpaikka.

Joten Piis, evripadi!
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
usko kirjoitti:
Päin vastoin. hyvä jätkä.

Tai mistä minä tiedän. Kunhan et hakkaa lapsia ja maksat verosi;-)

Junttiurpo on henkinen tila, ei asuinpaikka.

Joten Piis, evripadi!

Eihän tämmösestä hintelästä luikusta oo muuhun ku huutelemaan ikkunasta ohikulkijoille hävyttömyksiä, jos penskoja olis niin se hakkaamishommahan menis varmaan toisinpäin, "iskä antaa viikkorahat nyt tai iskä ottaa turpareissun..". Verotkin perkele maksan kun oon vielä rehellinen duunarinössökin.
 
Viimeksi muokattu:

Staffan

Jäsen
Suosikkijoukkue
DIF Hockey
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Aina käsittääkseni.

Kalsarit on jatkumo.

Toisaalta, anoppi on Tapiolasta...

No totta helvetissä!

Muutoin, onko kukaan joskus maistellut italialaista katkeroa nimeltään Averna?
Sain ko. potun lahjaksi ja olen katsellut sitä epäluuloisesti parin viikon ajan. Kokemuksia? kannattaako korkata vai laitanko kiertoon?
Nimim. Onnea uuteen kotiin!!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
usko kirjoitti:
Kalsarit on jatkumo.

Toisaalta, anoppi on Tapiolasta...

No totta helvetissä!

Muutoin, onko kukaan joskus maistellut italialaista katkeroa nimeltään Averna?
Sain ko. potun lahjaksi ja olen katsellut sitä epäluuloisesti parin viikon ajan. Kokemuksia? kannattaako korkata vai laitanko kiertoon?
Nimim. Onnea uuteen kotiin!!

Vittu senkun annat mennä vaan, kerrot sitten huomenna krapulaketjussa miten kävi ja kaikilla muilla on sitten kivaa, eiksjuu?

Ainiin ja minulla ei ole mitään havaintoa kyseisestä juomasta, mutta hyvää se varmasti on...köhköh.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Mutta missä Shayne ja Sosmo?
Ei vai kelpaa kalsarikännit Bluesin voiton jälkeen? Pitää olla siellä Studio 51:ssä nuoleskelemassa Gussea. Ei jeesus! Pettymys, suuri.
 

Staffan

Jäsen
Suosikkijoukkue
DIF Hockey
Mielikuvitushahmo kirjoitti:
Meinasiko palaa matto, vai koko talo?

Sekä että.

Matot on sinänsä aivan ylimainostettuja rytkyjä.

Jos nyt harrastemielessä tippuu vähän tuhkaa sinne ja tänne, niin suotta siitä hermostumaan. Materiaahan tuo.

Ilmoitin tuossa justiin paremmalle puolisokolle että jos ei tuo irrelevantti motkotus hiivu, niin setä lähtee Sveaborgiin piknikille.

Stana.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
usko kirjoitti:
Sekä että.

Matot on sinänsä aivan ylimainostettuja rytkyjä.

Jos nyt harrastemielessä tippuu vähän tuhkaa sinne ja tänne, niin suotta siitä hermostumaan. Materiaahan tuo.

Ilmoitin tuossa justiin paremmalle puolisokolle että jos ei tuo irrelevantti motkotus hiivu, niin setä lähtee Sveaborgiin piknikille.

Stana.

Niin, minulle matoksi kelpaa vain itse käsin tapettu karhu tai dinosaurus. Mitä jos sanot puoliskolle että teleporttaa itsensä vaikka nukkumaan?

Onko Sveaborg olemassa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös