Kalsarikänniketju

  • 5 245 997
  • 66 703

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
No joo, kai se on pakko tänne taas ilmoittautua.

Kossupullo alkaa olla surullisesti hymyillen reippaasti yli puolen välin. Häiritsevää on se, että blandikset pääsivät loppumaan. No, kohta vedetään kaakaota ja kossua - on varmasti hyvää.
 

DevLdr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saipa, Hifk, Vancouver C.
jeps joo

Pitkästä aikaa jotain sanottavaa.. tai oikestaan ei...
Vetelen himassa bissee minkä muulta ajan tappamiselta ehdin, eli vakavan laatuiset kalsarit hakusessa..
Duunipäivän jälkeen itäsuomen per... reikään takas hirveellä kiirellä junalla ja huomatakseen jälleen kerran, ettei täällä tapahdu mitään...
Mimmi Lontoossa lomalla ja kaverit ihan missä sattuu...
No joo keskiketterä maistuu ja kohta kai tutimaan...:) + jatkoaika tarjoaa viihdettä moneen makuun...
 

Jazze Cazza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
myös jatkaa ystävällisesti hän...

pakko oli pistäytyä katsomassa kuinka moni kunnioittaa kalsarikännejä edelleen..täällä päin kalsarit etenevät erittäin hyvin nalleja kaataessa ja Velvet Revolver taustalla...and how bout´u?
 
Suosikkijoukkue
ILVES
jatkanpa minäkin ketjua

Kotona ollaan ja ostamaani mäyristä tuhotaan hyvän muusiikin parissa. Mikä voisi olla parempaa? No ehkä nauttia kopasta vailla huolen häivää huomisesta työpäivästä. Onneksi on sentään iltavuoro.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Pitäisi ilmeisesti perustaa itselleni ihan oma kalsarikänniketju. Sen verran useasti ne kuuluvat illan ohjelmistoon nykyään. Mutta ei silti, erinomaisen maittavaa, kun ei baarin hintoja, tungosta ja röökin hajua tarvitse sietää. Seurakin on parempaa, itse itselleni jutellen.... riittävässä humalatilassa.
 
kuutti kirjoitti:
Ryyppään nalleja, syön suolapähkinöitä ja katson dvd:ltä Steve Zissoun vedenalaista maailmaa. Hyvä ilta ei vaadi paljon.

Elokuva oli parempi kuin muistin. Jatkuvaa neroutta dialogissa, tarinassa, kamera- ja musiikkivalinnoissa, ennalta-arvattomia tapahtumia ja samaan aikaan komediaa ja draamaa. Pakko jatkaa vähän kossulla ja kuunnella Tiktakkia. =)
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Toivottavasti tämä ei ole kovin suuri rikos ketjua kohtaan: Kävin sen verran baarissa, että sain ostettua lisää tupakkaa?

Täällä ainakin pyyhkii hyvin, Franz Ferdinand soi helvetin lujaa ja kossu maistuu. Ainahan se maistuu.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Täällähän sitä kalsareita taas vietetään.

Tosin kohta kalsarit joutaa nurkkaan,kunhan tuo sauna (taas) lämpiää.

Niin ja ihan olutta täällä hörpitään.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Oletteko koskaan kokeillut sellaista yhdistelmää kuin votka, maito ja O'Boy-kaakao? Siis ette. No sitä minäkin, eikä kannata aloittaakaan. Suhteellisen hirveä drinkki kyseessä on.

Mikä on muuten kamalin drinkki minkä olette onnistunut luomaan (ja juomaan)? Itselläni tulee mieleen Superwolfiksi ristitty sekoitus, johon tuli Viru Valge Vägev(80% votkaa) :iä ja Vargtassia suhteessa 50-50. Kyllähän sitä silloin joi, mutta selvään päähän tuota ei saa kukaan menemään.
 

jepujee

Jäsen
Suosikkijoukkue
PK-seudun joukkueet
Kerouac kirjoitti:
Mikä on muuten kamalin drinkki minkä olette onnistunut luomaan (ja juomaan)?

Gordon's Dry Gin & Tropic Omenamehu 50/50 suhteessa, Tonicin loputtua.
Ei kyllä pääse samalle viivalle GT:n kanssa. Suosittelen Giniä raakana vaihtoehtoisena juomana.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Tshihh. Tölkki auki, vähän korjaussarjaa, en todellakaan ole lähdössä baariin.

Alkaapahan taas tuntumaan paremmalta. Suosittelen.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kerouac kirjoitti:
Oletteko koskaan kokeillut sellaista yhdistelmää kuin votka, maito ja O'Boy-kaakao? Siis ette. No sitä minäkin, eikä kannata aloittaakaan. Suhteellisen hirveä drinkki kyseessä on.
Seuraavalla kerralla kun blandikset loppuu kannattaisi kokeilla yhdistelmää: Vodka, maito, sokeri ja kahvi. Muistuttaa jonkun verran Valkovenäläistä (= Vodka, maito ja kahvilikööri), mikä on ainakin allekirjoittaneen mielestä helvetin hyvä paukku.

Ja sitten itse asiaan, tällä kertaa vaikuttaa siltä että saan viettää iltaa parhaassa mahdollisessa seurassa (Jos en lähde kapakkaan). Onneksi televisiosta tulee tänään valioliiga pelien lisäksi Venäjä - Suomi ja puolenyön aikaan kaksi NHL-peliä peräkkäin. Sillä näyttää vähän siltä että kavereillani ei ole jano, tai ei ainakaan pitäisi olla jos on niin perseaukinen että ei pysty velkojaan maksamaan.

Edit: Edes legendaarinen: "Olutta on! minä tarjoan" tekstiviestit eivät toimi. No pitäköön tunkkinsa! täytyy pitää sitten kisastudio itse tai lähteä kapakkaan.
hmm...
 
Viimeksi muokattu:

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Sitä on nyt niin kylmä, että sallitaanko piireissä tänään repaleisten verkkareiden käyttö?

Valioliigaa ynnä jouluolutta. Sahtiakin olisi, mutta siitä seuraavaa paskanhajua ei kestä kirkumatta kukaan.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Vedin viisi puolilitraista tuon telkkaripelin aikana, nythän se aurinko vasta paistaakin!

Gagnen manitsemaa jouluolutta kyllä tekisi mieli, harmi kun olin päivällä kaupassa niin jumissa, etten tajunnut. No mennään näillä sitten.
 
Viimeksi muokattu:

laKu_a

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ai, kauheen kiva kun pitkästä aikaa pääsee kirjottelemaan tänne palstalle, ja vielä näin hienoon ketjuunkin.

Kuumetta on enää 38, ja valtsusta on haettu mäyris illan iloksi. Muut viettää kaupungilla pikkujouluja, mä juon yksin pimeessä 12 pulloo karhua. Ei paha.


Niin, kello on muuten vasta 7 ja mä oon jo juonu melkein kaikki, siistiä. Voi Video että kurkkuun sattuu.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Hienoa. Everton otti sitten naamaan oikein kunnolla.

Onneksi Tuiskun Antti on tarjonnut tunnin ajan mahtavaa viihdettä. Taidan minä sitä sahtiakin kohta maistaa. Kohta varisee, nimittäin pikkulinnut pensasaidoista. Metaanipäästöjä luvassa.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Nikke kirjoitti:
Mutta eikö mulle tosiaan löydy huomisaamuksi kuskia? Cosmo tai Shayne voisivat helppiä Blues-fania metsässä.
For whom the bell tolls, nimimerkkini on mainittu julkisesti, nyt alan leijumaan. Nähdä kalsarikänniketju ja kuolla. Tai syntyä kalsariketjukänniä varten.

Kuskiksi musta ei ole kyllä kenellekään, vaikka ajankin autollani Gardemeisteria nopeammat pohjat erikoiskokeella koti-lähikaupankaljahylly-koti.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Jouduin muuten nyt siirtymään Karjalaan (nestemäisesti, en fyysisesti), koska olen omat Sakuni jo juonut ja joku spede alikersantti on unohtanut jääkaappiini kyseistä huttua viisi (5) pulloa.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Olen taas tulossa ketjun henkeen mukaan. Vauhtia on haettu oluesta Karhu III (Porissa tehty ofkourse) ja Grant'sin viskistä. Ei mitään maailman parasta mutta omiaan vahvistamaan humalahakuisuutta tuon keskarin sekaan. Niitä rakkaita single malttejani en raaski tähän tarkoitukseen korkata.

Ai saatana. Tärkeä huomio tuli tehtyä. Verkkarit ovat vielä kalsareiden päällä. Mutta kuten sanoin. Olen tulossa. Älkää irvailko. Siis tähän ketjuun.

Mutta nyt lisää poppia, virvokkeita ja muuta sälää...
 

Aina Pata

Jäsen
En sitten tiedä vetääkö kalsarit vai ei, vauhtia ja kovaa otetaan jaloviinalla. Yhren tähren tietysti se kun laskee aika makeasti raakanakin.

Musiikkia randomia soittimelta ja muutenkin ihan ok fiilis, tai no ei mutta siitä pitää kirjoittaa kun jaksaa tonne naisasiat -ketjuun.

Hauskaa iltaa kaikilla viinanmausta pitäville.... ja muillekin.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Shayne kirjoitti:
Olen tässä tänä iltana vähän treenannut, että jaksaa sitten huomenna juoda kaljaa. Lounaalla ajattelin aloittaa ja aamiaisella lopettaa.
Hahaa, vittu koita ryhdistäytyä. Mulla on inside-tietoa, et sitten lopettanut.
 

Gagne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikenlaiset pörröiset maskotit, kahdella.
Sisko soitti ja sanoi tulevansa ukkonsa kanssa kylään. Ei siinä mitään, tulkoon. Kai niillä jotain tuliaisia on, meikäläisellä on huomenna meinaan synttärit.

Mikä tässä vituttaa on se, että tuo Ilveskissa alkoi samantien hössöttämään ja siivoamaan (ja vähän kiukuttelemaankin), vaikka sisko nimenomaan sanoi, että se tietää millaista täällä oikeasti on.

Istuisi eukko nyt vaan alas ja joisi vaikka punkkua. Väkivalta ei ole ratkaisu ongelmiin mutta alkoholi on.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Gagne kirjoitti:
Väkivalta ei ole ratkaisu ongelmiin mutta alkoholi on.
Loistava mietelause! Hattu kädestä ja koura päähän!

Tuo on melkein "sana viikonvaihteeksi", kuten entisespoolainen toverini "väkiviinaetikka-Sere" sanoisi.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Shayne kirjoitti:
Loistava mietelause! Hattu kädestä ja koura päähän!
Ja lepo. Nimittäin täällä. Tyydyn tarkkailemaan, sillä viime viikon voittoputki pakottaa ottamaan tilastotappion tähän. Mutta kyllä on hyvä tulla kotiin, tuttuun ja turvalliseen ketjuun.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Cosmo kirjoitti:
Ja lepo. Nimittäin täällä. Tyydyn tarkkailemaan, sillä viime viikon voittoputki pakottaa ottamaan tilastotappion tähän. Mutta kyllä on hyvä tulla kotiin, tuttuun ja turvalliseen ketjuun.
Hei, nyt sä pelaat väärin. Me katkotaan muiden putkia, omien ohella. Joviaali ilmiö, mutta silti vittuilevat meille. Pitäsisköhän VETÄÄ?

Tervetuloa muuten reissuiltas. Tuttuun ja turvalliseen. Tosin jos viikon leffaputkesi oireilee rosberg-tyylisinä keskieurooppaviiksinä, niin AJA!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös