Kalsarikänniketju

  • 5 213 064
  • 66 655

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Keski-ikäiset kalsarit eli pari lasia viiniä kylpytakissa. Reilun viikon päästä muutto ja saa vihdoin ja viimein oman saunan. Sitten laitan pari olutta parvekkeelle kylmään ja menen löylyihin.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Keski-ikäiset kalsarit eli pari lasia viiniä kylpytakissa. Reilun viikon päästä muutto ja saa vihdoin ja viimein oman saunan. Sitten laitan pari olutta parvekkeelle kylmään ja menen löylyihin.
Missä tässä on kyse känneistä?
Itselläni Puman tjsp verskat, alla ehkä Black horset tai Tokmannin halppikset, kuulokkeet (Razor) päässä ja



Aijjuuh, pöydällä näkyy S-kaupan halvinta paskaa sekä K-Menua, tyhjiä enemmin kuin laki sallii!!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
No ei oikein missään, nukkumaan jo menossa. Täytyyhän sitä tähänkin ketjuun joskus yrittää kirjoittaa.
Plussaa, että olet yli ppg-tahdissa vaikka pikkurilli pystyssä kun maistelet viiniä, Chiantia?
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Mitenkä se muiden palstalaisten lauantai-ilta menee? Täällä seurataan RoKin ja Kärppien pelejä ja molemmat tappiolla. Musiikki on sentää hyvää.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Mitenkä se muiden palstalaisten lauantai-ilta menee? Täällä seurataan RoKin ja Kärppien pelejä ja molemmat tappiolla. Musiikki on sentää hyvää.
Tokmannin perusbullkkia, telkussa änäriä, vastasin juuri ihan päi vittuun mahtavaan visailuun. Tekis mieli soittaa eksälle vuosien takaa... Aijjuuh olen kännissä(yllättyneet yllättykööt) ja pian etin juutuupista jotain mikä kiinnostaa itseäni.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tokmannin perusbullkkia, telkussa änäriä, vastasin juuri ihan päi vittuun mahtavaan visailuun. Tekis mieli soittaa eksälle vuosien takaa... Aijjuuh olen kännissä(yllättyneet yllättykööt) ja pian etin juutuupista jotain mikä kiinnostaa itseäni.
Onneksi poistin exän yhteysteidot eron aikaan niin ei tule otettua yhteyttä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Onneksi poistin exän yhteysteidot eron aikaan niin ei tule otettua yhteyttä.
Liian pitkä juttu kertoa, mutta nykyään hän taitaa olla enemmin vittuuntunut muhun kuin mä ikihä :D
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Mitenkä se muiden palstalaisten lauantai-ilta menee? Täällä seurataan RoKin ja Kärppien pelejä ja molemmat tappiolla. Musiikki on sentää hyvää.
Niin, tämä ei ole peruslauantai, vaan päivä, jona jatkui Putous, Levyraati palasi ja itsehän olen humalassa.
 

Sörkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Sörkä taitaa edelleen olla elossa.

Huomenna on pekkanen joten viisaasti avasin baarikaappini kun pääsin kotiin.

Musaa ja alkoholia.

Mahtavuutta!
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tämä ei ole enää tiistai vaan tämä on keskiviikko. Tsiisus mä vihaan niitä mainoksia!!
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Perjantaisauna, musiikkia ja kylmää juomaa, ai että. Swallow The Sun on tähän asti soinut, mutta saapa nähä mitä sitä vielä päätyy kuuntelemaan.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
On se kumma kun Marko Annala ja Mokoman veljet lähtivät menemään maailmalle maailman 25. Onnellisemmasta kaupungista Lapoeenrannasta. Lappeen poikia ovat he kuitenkin.
Itse asun todella onnellisena Lappeenrannassa. Kerroinko jo, että Lappeenranta on tutkimuksen mukaan maailman kaikista kaupungeista 25.onnellisin!!!!






Meikäläinen on aina tykännyt käydä Lappeenrannan hösselinösselifestareilla. Monta hyvää kaveria on kotoisin sieltä. Oon tykännyt kyllä käydä joskus Joensuussakin, mutta Mikkeli oli liikaa asua. Yhdyn seuraan ja kalsareilla.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Oulun onnellisuussijoitusta en tiedä, mutta tulee sieltä teiltä suunnalta hyvää musiikkia, Stam1na, Mokoma ja Viikate muutamia mainitakseni.
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Oulun onnellisuussijoitusta en tiedä, mutta tulee sieltä teiltä suunnalta hyvää musiikkia, Stam1na, Mokoma ja Viikate muutamia mainitakseni.
Vohooi perkele. Taas muistin keskustelun. Anteeksi, ihan järjetöntä meininkiä yksityiselämä, niin ei ole oikein pystynyt keskittymään mihinkään. Vastailen vielä.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Vohooi perkele. Taas muistin keskustelun. Anteeksi, ihan järjetöntä meininkiä yksityiselämä, niin ei ole oikein pystynyt keskittymään mihinkään. Vastailen vielä.
Joo, pitää pahoitella,että tuli sanottua Oulusta, vaan tulevat kaakosta, LPR, Lemi,Kouvola suunnalta. Tuli mokattua.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kattokaa YLE2:Sta!! Tä sankari menee tutimaan!!
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Huomenna tulee urheilua 10:40 alkaen Yle areenasta, niin pitänee painua unille. Miesten 20km perinteisellä SM- hiihdossa starttaa päivän. Yhdistettyä, lentopalloa ja tennistä muuten.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös