Kalsarikänniketju

  • 5 209 418
  • 66 652

Spire

Jäsen
Eikö ketään muu kalsaroi? Punaviiniä ja olutta, sillai sivistyneesti tietty, mutta kuitenkin humalassa. Kuuntelen Jean Michel Jarren Oxygenea, joka nyt on tietty lajityyppinsä merkkialbumeja
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mää sammuin jo aikasin. Kaappi täynnä pööpöä. Mitä mulle on tapahtumassa, onko Uncleman tulossa vanhaks...?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Spykedeliaa tuli vietettyä yö. Hawkwindia, varhaista Floydia, Kingston Wallia, Hidria Spacefolkia…. Ja ihan ilman sieniä, pelkällä keskioluella.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao

PeteX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Töölön Vesa/Jokerit, Leeds Utd, Only Oranje

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tässä tulee hirmuinen Rölli
On mulla Malmilla tölli
Ja siellä mä juopottelen
Ja sieltä mä hiippailen

Mä varjoissa hiiviskelen
Ja lapsia säikyttelen
Ja se on vasta mukavaa
Kun kaikkia pelottaa

En ole minä määkivä lammas
Suussani yksi iso hammas
Ja sillä mä irvistelen
Ja kaikkia säikyttelen

Tilipitappi tippitappi
tilipitappi tippitappi
tilipitappi tippitappi taa
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Huppista keikkaa, napsahti taas. Nyt vedetään herrasmiesmäisesti, sellaisella zen-otteella. Ei provosoiduta. Hitto, mie olen 49-vuotias maisterismies, ei minun tarvitse ottautua työttömien ikiteinien huuteluun.
 

pepsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukka Seppäsen pelipaikaton fantasia
Jaahas, kohta on pullo punkkua kumottu. Eiköhän tässä vielä pari paukkua mene, varsinkin kun pääsee nauttimaan primetimen NHL:stä ns. köyhien kanavilta.

Kiva nähdä veli @Evil vääntämässä pitkin palstaa! Nimenomaan vääntämässä, totuttuun tapaan. Tosin joka viestin lopussa todetaan kuinka ollaan muuttuneita miehiä eikä provosoiduta. Pakko se on uskoa!
(Ja tämä oli oikeasti rakkaudella todettu. On oikeasti kiva nähdä!)
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jaahas, kohta on pullo punkkua kumottu. Eiköhän tässä vielä pari paukkua mene, varsinkin kun pääsee nauttimaan primetimen NHL:stä ns. köyhien kanavilta.

Kiva nähdä veli @Evil vääntämässä pitkin palstaa! Nimenomaan vääntämässä, totuttuun tapaan. Tosin joka viestin lopussa todetaan kuinka ollaan muuttuneita miehiä eikä provosoiduta. Pakko se on uskoa!
(Ja tämä oli oikeasti rakkaudella todettu. On oikeasti kiva nähdä!)
Ken katsoo, näkee.

Ellei ole sokea, silloin ei näe.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei kyllä paljon huvita tuo. Kuvottavaa paskaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Jos olet aikuinen niin mietipä ihan ite. Omilla aivoilla.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Jos tuo ylläoleva nyt minuun liittyi niin: fyysisesti aikuinen kyllä, henkisesti siinä ja siinä. Kuten näkyy.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: ace

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo eka loiventelin kolme päivää ja nyt oon joku 5-6 päivää pitänyt vaan tyhjäkäyntiä päällä, 11-16 kaljaa illassa. Sattui vaan kolme tärkeää juttua samalle viikolle, tai no yks niistä peruuntui.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Joo eka loiventelin kolme päivää ja nyt oon joku 5-6 päivää pitänyt vaan tyhjäkäyntiä päällä, 11-16 kaljaa illassa. Sattui vaan kolme tärkeää juttua samalle viikolle, tai no yks niistä peruuntui.
Sattui puolisen tusinaa tärkeää juttua perjantaille. Sen kunniaksi avasin Zenato Amarone Classico della Valpolicella Riservan ja veistin lautaselle manchegoa ynnä 3-vuotiasta goudaa. Näitä särveksin. Luonnollisesti isopesäisestä lasista ja tuntitolkulla dekantoituna.
 

Frank McKee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, T. Arima
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös