Kalsarikänniketju

  • 5 207 773
  • 66 637

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Iso hali kaikille.

On mulla kyllä yksi kaveri joka kännissä tykkää halata vähän liian läheisesti. Ei se oo kukaan teistä kun ei se ole jatkoajassa.

@Czescku selvitäpä tämä, kun sulla on noita kouluikäisiä lapsia, mitä me @nummenkallio n kanssa jutelitiin tuolla toisessa ketjussa. Tarjotaanko kouluruokailussa vielä maksaa?
Uskalletaanko siellä koulussa enää maksaa tarjota?

En muista, onko setä @Czescku tätä täällä kertonut, mutta tyttöjen kaveri oli joskus heillä kylässä, ja sitten kun ruuaksi oli sianlihaa, tyttö sanoi, ettei voi syödä. Syyn varmaan tiedätte kaikki.

Setä @Czescku oli sitten vastannut tähän ryhdikkäästi, että meillä ei nyt valitettavasti ole muuta.

Tätä olen ihaillut aina.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Iso hali kaikille.

On mulla kyllä yksi kaveri joka kännissä tykkää halata vähän liian läheisesti. Ei se oo kukaan teistä kun ei se ole jatkoajassa.

@Czescku selvitäpä tämä, kun sulla on noita kouluikäisiä lapsia, mitä me @nummenkallio n kanssa jutelitiin tuolla toisessa ketjussa. Tarjotaanko kouluruokailussa vielä maksaa?
En oo @Czescku, mutta kyllä ainaki meillä oli jauhemaksapihvejä peruskoulussa 2001-10 aikana.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Nyt loppuu kalsarointi. Pitää lähteä palstatoverin eli toisen tämän viikon synttärisankarin kanssa synttärikaljalle (nummiksen siis).
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
kokkailua ja tyttäriä sekä kouluruokaa kalsarikänniketjussa? Missä musa? Edes @Johnny B. Goode yritä.
Voi ystävä hyvä. Sulla on lapset kylässä, kokkailette ja hyvä buugi. Mitä muuta tarvii kun Kokkelivekkulit?

 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät

Glove

Jäsen
Nyt loppuu kalsarointi. Pitää lähteä palstatoverin eli toisen tämän viikon synttärisankarin kanssa synttärikaljalle (nummiksen siis).
Happy birthday happy birthday to you two.

En minäkään ole @Czescku @nummenkallio @Glove @Skruf - mut kokkailua ja tyttäriä sekä kouluruokaa kalsarikänniketjussa? Missä musa? Edes @Johnny B. Goode yritä puolihölmöilläs.
Tässä sulle biisi joka tehtiin jo ennen minun syntymääni (ja sinun) mutta silti sen tietää edelleenkin suurin piirtein kaikki ja joka ikinen.



 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Iso hali kaikille.

On mulla kyllä yksi kaveri joka kännissä tykkää halata vähän liian läheisesti. Ei se oo kukaan teistä kun ei se ole jatkoajassa.

@Czescku selvitäpä tämä, kun sulla on noita kouluikäisiä lapsia, mitä me @nummenkallio n kanssa jutelitiin tuolla toisessa ketjussa. Tarjotaanko kouluruokailussa vielä maksaa?
Asia selvitetty. Vastaus "ei kai?". Johon vastasin että tietäisitte jos tarjottaisiin.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
En minäkään ole @Czescku @nummenkallio @Glove @Skruf - mut kokkailua ja tyttäriä sekä kouluruokaa kalsarikänniketjussa? Missä musa? Edes @Johnny B. Goode yritä puolihölmöilläs.
Tähän vielä sen verran voisin listä, että oon yrittäny laajentaa omaa musiikkimakua tänä vuonna, ja tuntuu että onnistunu ihan hyvin kun on löytynyt: Puhelinseksi, Alice in videoland, The Interrupters, nyt muutamia sanoakseni. Mutta sieltähän tulee kohta spotify wrapped ja eiköhän siellä ainaki biiseissä ole suosituimpina ne tutut Sentencedin biisit...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kännissä ollaan. En tosin kalsari-, mutta menköön.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Muutama olut, viskiä, jalkapalloa ja jääkiekkoa. Mikäs tässä.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Vähän lohtua Kärppien tarjoamaan häviöön? ;)

Vakavasti, niin tuo kuulostaa oikein hyvältä ja huomennahan te pääsettä janoamaan tasoitusta.
Oli kieltämättä kirvelevä tappio. Huomenna sitten revanssi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös