Kalsarikänniketju

  • 5 207 884
  • 66 637

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ihan vähän vain synttäreiden kunniaksi. Tajusin, että nämä veli @nummenkallio tänne jättämät siiderit ovat sentään 5,5% kamaa eikä mitään ihan vettä. Tuntuu jopa vähän käyvän päähän.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Synttäripäiväkin päättyy kohta. Aika moni jatkislainenkin näkee facesta mitä lapset minulle kirjoittivat isin synttärikortteihin. Ja äitini kommentti siihen, että lasten suusta kuuluu totuus. (kehuja siis, isi on kaikkea mahtavaa). En ole siis kaikkea tehnyt väärin. Mutta huomenna taas töihin. Jatketaan juttua tässä ketjussa viikonloppuna.
 

Glove

Jäsen
Oottakaas vähän, otan nämä farkut pois jalasta.

No niin, yksi lonkero ja lasi viiniä on hyvä alku kalsarikännille. Ei noista kaapissa olevista juomista kyllä kovin känniin tule niin kai nää on kalsarisemikännit.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
kymppisäkki menny aika nopiaa, seittemän jälellä. Miten tua rouvakin muuttuu kokoajan nätimmäks...? Onneks mulla myäs kuulo huanonee sitä mukaa kun tinttaan.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Samahan tuo on juoda pois nuo jääkaapissa olevat lonkerot ja nauttia samalla musiikista. Yön NHL-kierroskin on siellä näköjään alkanut, tuskinpa mitään striimiä jaksaa ettiä.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Näin talvella pakko olla pitkät kalsarit mut kalsarit ne on nekin. Pikkuhiljaa alkaa pääsemään känösen puolelle. Ilmeisesti myös tämän päivän ensimmäinen ketjuun kirjoittanut kun tulee whatsuppiin tekstiä siihen tahtiin :)
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tuntu muten mukavalta että joku veli kyseli vointeja! Ei paljoo reaalielämässä ketään kiinnosta...
Mä oonkin tällainen softis. Halataan! Oli tavaramerkki kun join runsaasti alkoholia. Toki tykkään vieläkin halauksista. Ne on kivoja.

Jotkut heteromiehet ei tykkää kun halataan. Miksi?
@Czescku @banaaninviljelijä on eri maata. @Krepo ?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Mä oonkin tällainen softis. Halataan! Oli tavaramerkki kun join runsaasti alkoholia. Toki tykkään vieläkin halauksista. Ne on kivoja.

Jotkut heteromiehet ei tykkää kun halataan. Miksi?
@Czescku @banaaninviljelijä on eri maata. @Krepo ?
En ymmärrä moisia. Minä halaan kaikkia ja tykkään kun minua halataan. Ja myös ihan selvin päinkin.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
ja @vetti voit muuten parin viikon päästä testailla jokusella muullakin palstalaisella kun mainitsemasi. Sitten teet tilastoanalyysin kuinka moni vastaa halaukseen ja kuinka moni huitoo "helvetin homon" pois (no tunnet lähes kaikki entuudestaan)
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Mä oonkin tällainen softis. Halataan! Oli tavaramerkki kun join runsaasti alkoholia. Toki tykkään vieläkin halauksista. Ne on kivoja.

Jotkut heteromiehet ei tykkää kun halataan. Miksi?
@Czescku @banaaninviljelijä on eri maata. @Krepo ?
Mää oon kyllä umpihetero, mutta virtuaalinen hali täältäkin. Sitte läväytän sua virtuaalisesti avarilla persiille ja tokasen että "Janoinnäää, hehhheheehh."
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
ja @vetti voit muuten parin viikon päästä testailla jokusella muullakin palstalaisella kun mainitsemasi. Sitten teet tilastoanalyysin kuinka moni vastaa halaukseen ja kuinka moni huitoo "helvetin homon" pois (no tunnet lähes kaikki entuudestaan)
Ongelma lienee kun mulla on HIFK:n kuosia yllä kaikkien Lappeesta tulleiden seurassa. No, kyllä me silti halaamme. Ei noista tuntemistani kukaan huido pois. Muista ei niin väliksi.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
@vetti

Eihän tästä ny tuu oikeusjuttua häirinnästä...? Mä en jaksas niitä enää.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Pistetäänpä tähän väliin kevennys viime lauantaisesta whatsup keskustelusta tyttäreni kanssa (hän oli siis äitinsä luona silloin, ei täällä). Viikko sitten oli siis pikkujoulut ja todella moni tämän ketjun aktiivi tämän tietenkin nähnyt ihan oikeilla nimilläkin, mutta jaetaan nyt muidenkin iloksi:

[12.24, 19.11.2022] Isi: mikä ihme toi dino ilmapallo on? vähänkö ihmettelin yöllä ku kotiin tuli
[12.25, 19.11.2022] Tytär: Aa
[12.25, 19.11.2022] Tytär: Sain xxxlta sillon aamulla
[12.25, 19.11.2022] Tytär: Tosi upee
[12.31, 19.11.2022] Isi: ok. on kyl. mut ku kolmen jälkeen yöllä tulee aika lailla huppelissa kotiin ja sytyttää valot ni joku hemmetin dinosaurus nenän edessä
[12.32, 19.11.2022] Tytär: hah
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)

Liitteet

  • E440864F-EE20-48F8-9DD9-16EEA094304D.jpeg
    E440864F-EE20-48F8-9DD9-16EEA094304D.jpeg
    20,5 KB · kertaa luettu: 41

Glove

Jäsen
Iso hali kaikille.

On mulla kyllä yksi kaveri joka kännissä tykkää halata vähän liian läheisesti. Ei se oo kukaan teistä kun ei se ole jatkoajassa.

@Czescku selvitäpä tämä, kun sulla on noita kouluikäisiä lapsia, mitä me @nummenkallio n kanssa jutelitiin tuolla toisessa ketjussa. Tarjotaanko kouluruokailussa vielä maksaa?
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Iso hali kaikille.

On mulla kyllä yksi kaveri joka kännissä tykkää halata vähän liian läheisesti. Ei se oo kukaan teistä kun ei se ole jatkoajassa.

@Czescku selvitäpä tämä, kun sulla on noita kouluikäisiä lapsia, mitä me @nummenkallio n kanssa jutelitiin tuolla toisessa ketjussa. Tarjotaanko kouluruokailussa vielä maksaa?
Viesti välitetty lapsilleni. Eiköhän sieltä jompi kumpi kohta vastaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös