Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 331 216
  • 66 666

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Nyt vähän jallua lauantai-illan ratoksi. Kippis!

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Hirmuisesti ei voi kitata, kun huomenna töitäkin on. Sivistyneesti viiniä tässä voi silti makustella.

Kummasti tuo alkoholi houkutteli taas, kun Kisapuistossa vieraili. On kyllä mystinen paikka tuo, kun poikkeuksetta tuolla käynnin jälkeen janottaa, vaikkei mennessä tuollaisia tuntemuksia olisi ollenkaan

Vahva tunne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Hirmuisesti ei voi kitata, kun huomenna töitäkin on. Sivistyneesti viiniä tässä voi silti makustella.

Kummasti tuo alkoholi houkutteli taas, kun Kisapuistossa vieraili. On kyllä mystinen paikka tuo, kun poikkeuksetta tuolla käynnin jälkeen janottaa, vaikkei mennessä tuollaisia tuntemuksia olisi ollenkaan
Joskus sinne kaukoitään tulen, ja toivon teitä fiksuja SaiPaukkoja ja -akkoja mukaan. Hieno on kaupunki, käynyt oon. Vaan hallissa en koskaan käyskennellyt. Se asia korjataan.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Joskus sinne kaukoitään tulen, ja toivon teitä fiksuja SaiPaukkoja ja -akkoja mukaan. Hieno on kaupunki, käynyt oon. Vaan hallissa en koskaan käyskennellyt. Se asia korjataan.
Lappeenranta on kyllä oikein hieno ja mukava kesäkaupunki. Muutaman kerran käynyt ja aina jäänyt hyvä fiilis paikasta (kaveri asuu siellä). Kesällä viimeistään pitää mennä taas käymään ja nauttimaan satamassa pari tuoppia kera vedyn.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Kaikkea se sinäkin @Krepo olet mennyt lupailemaan. Olisit nyt luvannut olla vaikka munasiltasi niin kävisi vähemmän luonteen päälle.

No toisaalta olihan puniskin meidän kanssa SaiPa-huivi kaulassa Porissa matsia katsomassa.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Kaikkea se sinäkin @Krepo olet mennyt lupailemaan. Olisit nyt luvannut olla vaikka munasiltasi niin kävisi vähemmän luonteen päälle.

No toisaalta olihan puniskin meidän kanssa SaiPa-huivi kaulassa Porissa matsia katsomassa.
Jos osaisin kuvan laittaa, niin laittaisin fiilis kuvan puniksen kämpiltä. Puniksella SaiPa huivi päällänsä tuossa.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Miksei saman tien matsista? Piti vähän kuvaa rajata, mutta kai tuossa keltamustaa näkyy kaikilla.

Liitteet

• 20211106_165836.jpg
    20211106_165836.jpg
    815,7 KB · kertaa luettu: 105
Suosikkijoukkue
KalPa, KuPS, ManU, BM, RM, PuhtiPois
Olen viihtynyt olympialaisten liveseurannan ketjussa mutta, koska olen hidas, en ole heittänyt väliin omia henkevyyksiä - muut ovat osuneet ensin. Harvinaisen koukuttavaa seurattavaa täällä omassa kuplassa. Välillä on pitänyt roikkua radion varassa mutta siellä esim. Yle on parhaimmillaan. Milloin jatkoaika.radio.com avataan?

Glove

Jäsen
Hei. Olen uusi täällä, sain itseäni vihdoin niskasta kiinni ja uskaltauduin seuraanne. Historiani on märkä, kalsareita olen vuosia käyttänyt, viinaa juonut aina.

Ostin taas tällaisen likööripullon (kerma) ja ajattelin vetää sen tälläkin kertaa yläkautta. Minibaarissa myös olutta, valkkaria ja vodkaa. Kiitos.
Paljonko siinä kermaliköörissä on sokeria? Tulee tuplahumala kun on yhtä aikaa sokerihumalassa ja alkoholin aiheuttamassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy