Kalsarikänniketju

  • 5 236 859
  • 66 669

Gauntlet

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Detroit Red Wings, Liverpool
Fuck että vinkuu korvissa. Miksi piti mennä tuskassa tunkemaan päätä kajariin..häh..? No tänään täytyy olla neiti ja ottaa earit messiin. Ei hemmetti mitä tissivakoa oli tarjolla noilla festareilla. Ihan kiusallaan mimmit pitää rintojaan melkeinkuin paljaina. EN valita! Nyt otan kaikki irti tästä päivästä tapahtui mitä tapahtuu..
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vanha kunnon Five Fifteen soimaan ja pari kaljaa kehiin. Kohta ulkosalle katsomaan naurettavan vähäpukeisia naisia ja sitten kotiin penthousen terassille katselemaan lisää vähäpukeisia, ellei jopa alastomia naisia.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Guitar Hero Metallica käy koko ajan vaikeammaksi soittaa. Lieneekö sitten syynä Crowmoor ja Koff. Anyways liityn remmiin.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hyvää iltaa kaikille osallistujille. Olen tullut takaisin ja noussut työsatulaan taas kerran. Joten otanpa uudelle duunille ja parantuneelle mielenterveydelle.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ehtoota vain teille siellä internetissä. Näin tänään Nallikarissa tissit, tuheron ja melan. Nyt sitten punkkuloissani tässä olen oleskellut neljän (pm.) jälkeen. Siinäpä se päiväni, toistaiseksi.

Että tuota.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Ehtoota vain teille siellä internetissä. Näin tänään Nallikarissa tissit, tuheron ja melan. Nyt sitten punkkuloissani tässä olen oleskellut neljän (pm.) jälkeen. Siinäpä se päiväni, toistaiseksi.

Että tuota.

Sinähän jätit mainitsematta sen kuohuttavimman näyn minkä rannalla kohtasit! Rikosoikeuden väitöskirjan.

Vade retro satanas.

Hui kuinka järkytyin kun mainitsit moisen teoksen, sain sieluuni syvän verisen haavan jota ei edes alkoholi kykene puhdistamaan.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sinähän jätit mainitsematta sen kuohuttavimman näyn minkä rannalla kohtasit! Rikosoikeuden väitöskirjan.

Vade retro satanas.

Hui kuinka järkytyin kun mainitsit moisen teoksen, sain sieluuni syvän verisen haavan jota ei edes alkoholi kykene puhdistamaan.

Vai on itse valon arkkienkeli - Lucifer, myöhemmin Saatana - sinua vastassa. Tuskin hän on kuin anoppini. Leveät ovat siivet ja niiden lämpöön on mukava nukahtaa. Mutta missä on huominen?
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Vai on itse valon arkkienkeli - Lucifer, myöhemmin Saatana - sinua vastassa. Tuskin hän on kuin anoppini. Leveät ovat siivet ja niiden lämpöön on mukava nukahtaa. Mutta missä on huominen?

Huominen on tulossa, myötä iloisen anopin joka aamuseitsemältä sinut herättää, kesken kauneimpien aamu-unien känisten vaatien kahvia.

Anoppi, anoppi voisitko mennä pois.
Anoppi, anoppi etkö jo kuolla vois.

Kahvia juodessa anoppi toteaa: Uleå voisitko ryhdistäytyä.
Jätä kalsarikännäily ja mene hoitoon, ota itseäsi niskata kiinni ja ole mies.

Anoppi, anoppi voisitko mennä pois.
Anoppi, anoppi etkö jo kuolla vois....
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Ei kai täsä muutakaan tekemistä taida olla, kun vetää KK:t.
Viikon päästä onneks ollaan tähän aikaan jo Tallinnassa.
5 päivän ränni ja Olut-festarit alkaa. Here we go Õllesummer 2009!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Muutaman olusen vois ottaa ja on jo otettukin. Lentopallua siikailtu ja vähän vedoillakin tienattu Brasilian voitolla. Musiikkia vois laittaa ja ottaa erän pokeria.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Kahvia juodessa anoppi toteaa: Uleå voisitko ryhdistäytyä.
Jätä kalsarikännäily ja mene hoitoon, ota itseäsi niskata kiinni ja ole mies.

Anoppi, anoppi voisitko mennä pois.
Anoppi, anoppi etkö jo kuolla vois....

Koskaan ei hän voi minua moittia/
2006 olin Ruotsissa, äänestin Lordia
Kuuntelee hän iskelmää.

On se minusta pahasta.
Mutta ehkä rahasta
Kuuntelen Yölintua
Simo Silmua

Syys on ruskaa
Anoppi on tuskaa
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Koskaan ei hän voi minua moittia/
2006 olin Ruotsissa, äänestin Lordia
Kuuntelee hän iskelmää.

On se minusta pahasta.
Mutta ehkä rahasta
Kuuntelen Yölintua
Simo Silmua

Syys on ruskaa
Anoppi on tuskaa

Iskelmä on Evilistä, elämän tuska inhimillistä.
Anoppi haluaa tyttärensä parasta, sinä haluat omaa rakasta.
Sinun ja anopin mielipide-erot suuria, ehdottaisin universaalin rakkaudenkielen kuuria.

Sukuviha on perseestä, miksei voitais vain nauttia isosta perheestä.
Olen vain ihminen, ja siksi en ehkä sinun mieleesi, mutta olen vain ihminen.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Täällä näköjään pikku Göstä Sunqvistit on vallanneet tantereen. Kyllä teistä vielä suurmiehiä tulee uskokaa vaan. Niin ja anopit on perseestä vaikkei meikäläiselle niitä onneksi vielä ole siunaantunutkaan.

Mutta siis tässä sitä tissutellaan ja iltaa vietetään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Iskelmä on Evilistä, elämän tuska inhimillistä.
Anoppi haluaa tyttärensä parasta, sinä haluat omaa rakasta.
Sinun ja anopin mielipide-erot suuria, ehdottaisin universaalin rakkaudenkielen kuuria.

Sukuviha on perseestä, miksei voitais vain nauttia isosta perheestä.
Olen vain ihminen, ja siksi en ehkä sinun mieleesi, mutta olen vain ihminen.

Tytär on kaunis/
sanon hänelle "Ich liebe dich!"

Anoppi voisi olla kaunis/
päässään permantti

Silti mietteeni palaavat
tiettyyn juttuun/
ohittaa se anopinkin.

Das Ding an Sich.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Rikosoikeuden väitöskirja. Nyt on sekin osaltani täälläkin mainittu. Simpsonin paradoksia siitä vieläkin vähän mietin, ei liity siihen piirrossarjaan. Jäi se väikkäri juhannuksena 2004 kesken, niin tänään luin sen loppuun. Murhaaja selvisi siinä lopussa, aika kännissä se olikin ollut.

Otin justiinsa 1,5 h tirsat, nyt vissiin jaksaa taas heilua. Ehkä.

Tilulilulii.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Gaizka Mendieta, rehulettien aatelistoa jopa jumala sillä saralla. Teistä kukaan tuskin edes tietää kuka Gaizka on..
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Gaizka Mendieta, rehulettien aatelistoa jopa jumala sillä saralla. Teistä kukaan tuskin edes tietää kuka Gaizka on..

Mies joka oli Valencian aikoinaan keskikentällä pitelemätön, huorasi uransa lopun Middlesboroughissa lahjakkaiden jalkapalloilijoiden hautausmaassa. Gaizka olit maaginen, toivottavasti 'boro maksoi tarpeeksi.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Minä keksin pyörän. Onko vastaansanomista?
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kuka tekee mitään pyörällä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös