Sen jälkeen kun polttivat puoli Rovanientä en ole toivonut yhdellekään saksalaiselle ihmiselle, joukkueelle, instituutiolle, yhtiölle tai valtiolle mitään hyvää - koskaan, ikinä, missään. Luojan kiitos ne pelaa niin vitun epäesteettistä futista, ettei tee huonoa toivoa niille huonoa.Nyt Evil rupeet ihan halvatun äkkiä toivomaan sakemannien voittoa!
Jerelle hyvää "nimpparia"!
Ei sitte menty tänään baariin...
Perkleen italiaanot että hävisivät..fuck!!""!
...kauniita naisia pikku minihameissaan kävelee jatkuvasti kadulla kämpän ohi..
Ja viitsitkö arvon Suuri Blue J heittää vaikka yyveellä sen sun osoittees.... Täällä ei mene kuin prätkiä, jotka käy mun hermoille, kun en tiedä, että mistä taikois rahaa sellaiseen omaan... Kävi taas vähän polttelemaan, kun olin toisen fillarilla ajelemassa...
Ihminen, homo sappi, on lentänyt aikojen alusta. Minä ensimmäisen kerran ravintola Kämpistä vuonna 1952.Veljeni lensi syytönnä tukhomalaisbaarista alle tunnissa.
Miksi kaikki Olvin kehittämät tuotteet ovat aivan poikkeuksellisen pahanmakuisia? Tämä on objektiivinen fakta, älkäämme siis turhaan keskustelko faktan todenperäisyydestä, vaan sitä, että miksi näin on.
Miksi kaikki Olvin kehittämät tuotteet ovat aivan poikkeuksellisen pahanmakuisia?
Eipäs homotella neljän lapsen isää. Just nussinkin, ja naista. Ihan itselle vihittyä sitäpaitsi.Lonkeroista en sano mitään kun en niitä juo. Homot juo.
Miksi kaikki Olvin kehittämät tuotteet ovat aivan poikkeuksellisen pahanmakuisia?
Lonkeroista en sano mitään kun en niitä juo. Homot juo.
Lonkeroista en sano mitään kun en niitä juo. Homot juo.
Eipäs homotella neljän lapsen isää. Just nussinkin, ja naista. Ihan itselle vihittyä sitäpaitsi.
Voi, etenkin Olvin sellaisella onkin parempi se auto pestä, pesunesteet ja Lasolit kannattaa mieluummin vaikkapa sitten juoda.Vichyä, voiko sillä pestä auton?
Aika nopeasti korjattu tässä kunnossa, eikö? Nyt jos puhaltaisin niin 2,68 promillea olisi suunnilleen. Ja tämä on ammattilaisen arvio.Opetellaanpa nyt kuitenkin ensin siellä testiosiossa lainaamaan oikein, ettei tule sitä kuuluisaa penalttia, kö?
Jatkoja tänne. Olvisteillekin, jotka Santuillanne elvistelette.
Aika nopeasti korjattu tässä kunnossa, eikö? Nyt jos puhaltaisin niin 2,68 promillea olisi suunnilleen. Ja tämä on ammattilaisen arvio.
Mulla ei ole koskaan ollut sellaista. Ikinä en ole saanut palkkaa muusta kuin työstä. Ja yli viikon tekemättä työtä olin viimeksi 2002. Sellaista se on se pätkätyöläisen elämä.My pro brother, ja te muut myös. Se on nimittäin sillä lailla että meikäläisellä alko loma nyt. Tahi ainakin se aika vuodesta kun saa palkkaa siitä että saa maata aamulla lahnana petissä ja puhelinvittuilu alkaa tavallista myöhemmin.