Kalsarikänniketju

  • 5 236 951
  • 66 669
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kaljottelua ja ohessa kuuntelen diktaattori.fi-sivustolta Juha Vuorisen ja Jaajo Linnonmaan kahvihetkiä Suomipopin aamussa. Mahotonta läppää.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Hiljaista on täälläkin, mutta siitä viis. Tepsille kolme pistettä, piristää mukavasti näin mahdollisimman tavallista arkitiistaita kaljan lisäksi. Tästä on hyvä jatkaa eteenpäin, vaikka esitys ei tänään häävi ollut. Mutta kun vastustaja on täysi PASKA, niin seura vissiin tekee kaltaisekseen tai jotain?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Täällä ollaan ja kalja maittaa. Helvetin kova nälkä joten lisempää mallasta ennen pakastepizzan valmistumista. Muita mukana?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
No vittu nyin tässä minkä nyin ja niinedelleen ja mukavaakin on ja jeejee, mutta kun ei jaksa oikeen näppäillä vaan tulee keskityttyä omiin toimiinsa. Illanjatkoja.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
On se vaan niin vitun vaikeeta uskoa miten joku vitun Lady Gaga hallitsee jotain sinkkulistoja. Itse kuuntelen vaikka mieluummin mitä tahansa ja nyt otan lisempää olutta. Vitun kova nälkä. Yksi pakastepizza ei täytä paljoakaan näin karskin katin vatsaa joten jotain pitää taikoa kylkeen.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
6-pack tuli näköjään juotua ja sen on pakko riittää, kun huomenna pitäisi olla aamulla taas työharjoittelussa. Vielä olisi monta kuukautta edessä. Työpaikallani on pelkästään naisia, jotka käytännössä kaikki ovat alle 30v., huippuunsa treenattuja ja hyvännäköisiä. Voisi ihmetellä, että mitä minä miehenä siellä teen, mutta en paljasta. Villejäkin arvauksia saa heittää, mutta en kommentoi.

Eli 6-pack riittää, että olen edustuskunnossa, varsinkin kun työpisteemme on sijoiteltu niin lähekkäin, etten todellakaan kehtaisi mennä sinne viinanhajuisena. En pääse vähään aikaan repäisemään kunnon kännejä, kun ensi viikonloppuna olisin taas yötöissä (ellen sitten sunnuntaiaamuna töiden jälkeen n. klo 4.30 repäise), mutta ehkä se on hyvä pysytellä tällaisissa alle 7 alkoholiannoksen pikakänneissä. Toki itse kunkin on hyvä miettiä suhdettaan alkoholiin, itsekin mietin ja yleensä olen silloin kännissä.

Nettipokeria pelaan yllättäen. Tuli rahapöydässä kiva triplaus, kun pääsin pf all in -tilanteeseen KK:lla. Vastassa olivat QQ ja JJ ja käteni kesti. Häviö tuossa kädessä olisi hetken harmittanut, mutta olisin kuitenkin häviöstä huolimatta ollut tyytyväinen, että sain niin hyvät todennäköisyydet kolminkertaistamiseen. Tosin nythän voitin käden, joten fein.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Minä, Kate Bush ja Sisu-Viina. Näillä mennään ja ämmistä ei ole kuin harmia.
 

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
On se vaan niin vitun vaikeeta uskoa miten joku vitun Lady Gaga hallitsee jotain sinkkulistoja.

Älä mollaa mun kaukorakkautta!

Itse arvostan Lady Gagaa eli Stefani Germanottaa. Tämä 22-vuotias mimmi tekee itse biisinsä ja on siten aika poikkeuksellinen tapaus. Hänen lahjakkuuttaan voi arvioida näiden monien hittibiisien lisäksi vaikka tästä akustisesta versiosta.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
1. Toki itse kunkin on hyvä miettiä suhdettaan alkoholiin, itsekin mietin ja yleensä olen silloin kännissä.

2. Nettipokeria pelaan yllättäen. Tuli rahapöydässä kiva triplaus, kun pääsin pf all in -tilanteeseen KK:lla. Vastassa olivat QQ ja JJ ja käteni kesti. Häviö tuossa kädessä olisi hetken harmittanut, mutta olisin kuitenkin häviöstä huolimatta ollut tyytyväinen, että sain niin hyvät todennäköisyydet kolminkertaistamiseen. Tosin nythän voitin käden, joten fein.

Kakkoseen hyvin pelattu. Mutta ykköseen... Pitääkö tästä sulkea ikuisiksi ajoiksi pois KKK:sta? Isommat pojat päättäköön. Aika törkeä ajatus ilmoille kalsonkiketjussa.

Olutta on muutama maistettu. Ihan kiva toi KalPan voittokin. Kelpaa jatkaa tästä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Sanotaan vaikka näin että tähän väliin voisi heittää Rollareita ja paint it blackia, tietenkin vasta Wuthering Heightsin jälkeen. Johanna Kurkela on vähän sellainen on/off muija eli joskus iskee ja joskus ei. Eli Mielikuvitushahmo, voin kertoa että sulla ei ole enää syytä mustasukkaisuuteen. Ja InSideHockey (oliko tällainen lehti joskus? Tais joskus tulla postiluukusta) niin Gaga on ihan ok akka mutta ei mikään ihmeidentekijä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kakkoseen hyvin pelattu. Mutta ykköseen... Pitääkö tästä sulkea ikuisiksi ajoiksi pois KKK:sta? Isommat pojat päättäköön. Aika törkeä ajatus ilmoille kalsonkiketjussa.

Kyllähän aina itsekukin pohtii suhdettaan alkoholiin aina kun on kalsarikännit menoillaan, usein se jää pelkkään seksiin, mutta tiedä vaikka siitä joskus vielä kehkeytyy jonkinsortin suhde ja sillon kannattaakin jo miettiä mitä haluaa ennekaikkea itseltä, vitut muista siinä vaiheessa.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Johanna Kurkela on vähän sellainen on/off muija eli joskus iskee ja joskus ei. Eli Mielikuvitushahmo, voin kertoa että sulla ei ole enää syytä mustasukkaisuuteen.

Olen hyvilläni tästä. Minulleha se on aina ON/ON muija. Lady Gaga josta on kovasti ollut pöhinää viimeaikoina niin on myös ihan ok, ainakin musasta tykkään.

Mitää! Mitää!!?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kyllähän aina itsekukin pohtii suhdettaan alkoholiin aina kun on kalsarikännit menoillaan, usein se jää pelkkään seksiin, mutta tiedä vaikka siitä joskus vielä kehkeytyy jonkinsortin suhde ja sillon kannattaakin jo miettiä mitä haluaa ennekaikkea itseltä, vitut muista siinä vaiheessa.

Ei siis rangaistusta. Hyvä huomata.

WT - Angels
http://www.youtube.com/watch?v=VK9qfVQ4Z04

Tuosta vähän laulajasta vaktoo, kun kuitenkin ihastut siihen. Lähes hylännyt jo Johannan.

http://fi.wikipedia.org/wiki/Sharon_den_Adel

Tähän näkyy mahtuvan kaikki, eli vielä Nightwish - Amaranth

http://www.youtube.com/watch?v=GdZn7k5rZLQ&NR=1
 
Viimeksi muokattu:

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Kakkoseen hyvin pelattu. Mutta ykköseen... Pitääkö tästä sulkea ikuisiksi ajoiksi pois KKK:sta? Isommat pojat päättäköön. Aika törkeä ajatus ilmoille kalsonkiketjussa.

Olutta on muutama maistettu. Ihan kiva toi KalPan voittokin. Kelpaa jatkaa tästä.
Saa kai sitä pohtia, että olenko minä isäntä ja alkoholi renki vai toisinpäin? Ja samalla voi myös pohtia alkoholin terveyshaittoja. Itseni tuntien tulen vielä roikkumaan tässä ketjussa useaan kertaan, elleivät sitten moderaattorit halua potkia minua ulos kuormittamasta tätä Jatkoajan keskustelufoorumia.

Ja erittäin hyvin pelasit JWC:ssä. Itse tulin Porvoosta asti seuraamaan peliä ja kirjasin lähes kaikki tehopisteet ylös (muutama "haamumaali" tuli tulostaululle ja sitten en myöskään saanut kaikkia tehopisteitä ylös). Sinä pääsit hyville pisteille. Tämä tältä erää toivottavasti osaltani tämänvuotisesta JWC:stä ja tämän illan KKK:sta. Juokaa huolella perseet olalle ja nauttikaa känneistä. Öitä!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kertokaas pojat mistä vitusta johtuu tämä pohjaton nälkä mille ei tule loppua mitenkään? Maha kurisee kuin mahatautisen perse ja on valtava nälkä vaikka kokoajan mählyää kaikenlaista. Tämä ei ole ensimmäinen kerta vaan näitä "piikkejä" tulee muutamia vuodessa. Kysyn siksi tätä tässä ketjussa koska odotan asiantuntevia ja nimenomaan mahdollisemman fiksuja vastauksia.

Ja nyt lissää kaljaa punttiin ja youtubesta soimaan hieno Olvin mainos missä on mahtava taustasoundi. Olvi on muuten ihan vitun hyvää kaljaa nyt kun sitä on tässä pitkästä aikaa tullut KOFFin ohessa maisteltua ja kun oikein ajattelee tämän maapallon epäoikeudenmukaisuuksia ja Maria Mutolan kauneutta. Nyt musa kansion arpomana revolution in paradise. Pete Wentzille terveisiä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Luulin, että sä oot supermies täällä.

Ankelit laitoin ihan vain sun vuokses.

Tässä tulee Memories sitten mun vuokseni.

http://www.youtube.com/watch?v=bhzJO34SCoc&feature=related

Vittu kuule tiuke, et oo vielä oppinu ketjun tavoille näämmä, täällä herroja on ne jotka kehtaa olla herroja. Mää en viiti kun siitä tulee kiusallista julkisuutta ja modet vittuilee. Mut hyvä musa on sit hieno homma. Tään laulajan korkeet äänet vetää kyllä hiljaseksi.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Saa kai sitä pohtia, että olenko minä isäntä ja alkoholi renki vai toisinpäin? Ja samalla voi myös pohtia alkoholin terveyshaittoja. Itseni tuntien tulen vielä roikkumaan tässä ketjussa useaan kertaan, elleivät sitten moderaattorit halua potkia minua ulos kuormittamasta tätä Jatkoajan keskustelufoorumia.

Ja erittäin hyvin pelasit JWC:ssä. Itse tulin Porvoosta asti seuraamaan peliä ja kirjasin lähes kaikki tehopisteet ylös (muutama "haamumaali" tuli tulostaululle ja sitten en myöskään saanut kaikkia tehopisteitä ylös). Sinä pääsit hyville pisteille. Tämä tältä erää toivottavasti osaltani tämänvuotisesta JWC:stä ja tämän illan KKK:sta. Juokaa huolella perseet olalle ja nauttikaa känneistä. Öitä!

JWC-asiasta sen verran, että se oli mukavaa yhdessä oloa ja ajanvietettä. Harmittelen vieläkin sitä, etten päässyt illanviettoihin mukaan. Erittäin mukava oli tutustua uusiin samanhenkisiin ihmisiin, vaikkakaan en kovinkaan monen enemmän jutellut. Oli hieno olla mukana.

Saa toki miettiä alkoholin vaikuttelua, minulla oli tarkoitus lähinnä humoristisesti torpata tuollainen ajattelu, kuten olen oppinut tässä ketjussa. Varmasti mietimme sitä, kukin tahollamme mihin toimenpiteisiin ryhdymme, jos ryhdymme.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vittu kuule tiuke, et oo vielä oppinu ketjun tavoille näämmä, täällä herroja on ne jotka kehtaa olla herroja. Mää en viiti kun siitä tulee kiusallista julkisuutta ja modet vittuilee. Mut hyvä musa on sit hieno homma. Tään laulajan korkeet äänet vetää kyllä hiljaseksi.

Ehkä ne hymiöt ois auttanu, mutta ei juuri oo tapana ollu käytellä. Mutta opettelemassa tässä vasta ollaan, KK-ketjun tavoille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös