Nakkikastike
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Minä, Kate Bush ja Sisu-Viina. Näillä mennään ja ämmistä ei ole kuin harmia.
Minä, Kate Bush ja Sisu-Viina. Näillä mennään ja ämmistä ei ole kuin harmia.
On se vaan niin vitun vaikeeta uskoa miten joku vitun Lady Gaga hallitsee jotain sinkkulistoja.
1. Toki itse kunkin on hyvä miettiä suhdettaan alkoholiin, itsekin mietin ja yleensä olen silloin kännissä.
2. Nettipokeria pelaan yllättäen. Tuli rahapöydässä kiva triplaus, kun pääsin pf all in -tilanteeseen KK:lla. Vastassa olivat QQ ja JJ ja käteni kesti. Häviö tuossa kädessä olisi hetken harmittanut, mutta olisin kuitenkin häviöstä huolimatta ollut tyytyväinen, että sain niin hyvät todennäköisyydet kolminkertaistamiseen. Tosin nythän voitin käden, joten fein.
Kakkoseen hyvin pelattu. Mutta ykköseen... Pitääkö tästä sulkea ikuisiksi ajoiksi pois KKK:sta? Isommat pojat päättäköön. Aika törkeä ajatus ilmoille kalsonkiketjussa.
Johanna Kurkela on vähän sellainen on/off muija eli joskus iskee ja joskus ei. Eli Mielikuvitushahmo, voin kertoa että sulla ei ole enää syytä mustasukkaisuuteen.
Kyllähän aina itsekukin pohtii suhdettaan alkoholiin aina kun on kalsarikännit menoillaan, usein se jää pelkkään seksiin, mutta tiedä vaikka siitä joskus vielä kehkeytyy jonkinsortin suhde ja sillon kannattaakin jo miettiä mitä haluaa ennekaikkea itseltä, vitut muista siinä vaiheessa.
Saa kai sitä pohtia, että olenko minä isäntä ja alkoholi renki vai toisinpäin? Ja samalla voi myös pohtia alkoholin terveyshaittoja. Itseni tuntien tulen vielä roikkumaan tässä ketjussa useaan kertaan, elleivät sitten moderaattorit halua potkia minua ulos kuormittamasta tätä Jatkoajan keskustelufoorumia.Kakkoseen hyvin pelattu. Mutta ykköseen... Pitääkö tästä sulkea ikuisiksi ajoiksi pois KKK:sta? Isommat pojat päättäköön. Aika törkeä ajatus ilmoille kalsonkiketjussa.
Olutta on muutama maistettu. Ihan kiva toi KalPan voittokin. Kelpaa jatkaa tästä.
Tässä ketjussa rankaisun hoitanee ne, jotka on auktoriteetteja, mää vaan nautin musasta.
Toi Within Temptationin Angels-video muuten säväytti ekankerran ihan kunnolla. Ihan mahtava.
Luulin, että sä oot supermies täällä.
Ankelit laitoin ihan vain sun vuokses.
Tässä tulee Memories sitten mun vuokseni.
http://www.youtube.com/watch?v=bhzJO34SCoc&feature=related
Saa kai sitä pohtia, että olenko minä isäntä ja alkoholi renki vai toisinpäin? Ja samalla voi myös pohtia alkoholin terveyshaittoja. Itseni tuntien tulen vielä roikkumaan tässä ketjussa useaan kertaan, elleivät sitten moderaattorit halua potkia minua ulos kuormittamasta tätä Jatkoajan keskustelufoorumia.
Ja erittäin hyvin pelasit JWC:ssä. Itse tulin Porvoosta asti seuraamaan peliä ja kirjasin lähes kaikki tehopisteet ylös (muutama "haamumaali" tuli tulostaululle ja sitten en myöskään saanut kaikkia tehopisteitä ylös). Sinä pääsit hyville pisteille. Tämä tältä erää toivottavasti osaltani tämänvuotisesta JWC:stä ja tämän illan KKK:sta. Juokaa huolella perseet olalle ja nauttikaa känneistä. Öitä!
Vittu kuule tiuke, et oo vielä oppinu ketjun tavoille näämmä, täällä herroja on ne jotka kehtaa olla herroja. Mää en viiti kun siitä tulee kiusallista julkisuutta ja modet vittuilee. Mut hyvä musa on sit hieno homma. Tään laulajan korkeet äänet vetää kyllä hiljaseksi.
Ehkä ne hymiöt ois auttanu, mutta ei juuri oo tapana ollu käytellä. Mutta opettelemassa tässä vasta ollaan, KK-ketjun tavoille.
Vitut! Hymiöt ei ois auttanu mitään. Oisin silti heittäny saman setin, yhtä humoristisella asenteella.
Eli nou hätä. Anna palaa!
Kova on tie opetella maan tavoille, mutta tietä eteenpäin.