6-pack tuli näköjään juotua ja sen on pakko riittää, kun huomenna pitäisi olla aamulla taas työharjoittelussa. Vielä olisi monta kuukautta edessä. Työpaikallani on pelkästään naisia, jotka käytännössä kaikki ovat alle 30v., huippuunsa treenattuja ja hyvännäköisiä. Voisi ihmetellä, että mitä minä miehenä siellä teen, mutta en paljasta. Villejäkin arvauksia saa heittää, mutta en kommentoi.
Eli 6-pack riittää, että olen edustuskunnossa, varsinkin kun työpisteemme on sijoiteltu niin lähekkäin, etten todellakaan kehtaisi mennä sinne viinanhajuisena. En pääse vähään aikaan repäisemään kunnon kännejä, kun ensi viikonloppuna olisin taas yötöissä (ellen sitten sunnuntaiaamuna töiden jälkeen n. klo 4.30 repäise), mutta ehkä se on hyvä pysytellä tällaisissa alle 7 alkoholiannoksen pikakänneissä. Toki itse kunkin on hyvä miettiä suhdettaan alkoholiin, itsekin mietin ja yleensä olen silloin kännissä.
Nettipokeria pelaan yllättäen. Tuli rahapöydässä kiva triplaus, kun pääsin pf all in -tilanteeseen KK:lla. Vastassa olivat QQ ja JJ ja käteni kesti. Häviö tuossa kädessä olisi hetken harmittanut, mutta olisin kuitenkin häviöstä huolimatta ollut tyytyväinen, että sain niin hyvät todennäköisyydet kolminkertaistamiseen. Tosin nythän voitin käden, joten fein.