Kalsarikänniketju

  • 5 259 616
  • 66 714
Märsti ei siis ole sama kuin mörsmö. Märsti on näet aina joko oranssia tai valkoista. Märsti ei myöskään ole vaaleanharmaata, joten sinne ne irstaat ajatukset märstistä. Voiko mörsmö olla vaaleanharmaata eritettä?

Caramba! Meksikonhärkää S-Etukortilla! Ja kaikki märstit päälle. Kuinka muuten pidät turvavälit? Ettei vain tulisi kyyditettävistä mörsmöä?

Piparit on muuten perseestä. Ei maistu meikäläiselle. Muistan kyllä kun pentuna söin raakaa piparimärstiä. Isä tullut ei. Taidanpa olla vähän liian mörsmöissäni...

Ei taida olla samaa tavaraa. Ruman näköistä Scheissea joka tapauksessa.

Mörsmö voi olla kuitenkin lihapateeta, jota noista kolariuhreista silloin tällöin saattaa tulla. Tiedä häntä.

Yours truly alkaa olla kohta allekirjoituskamaa. Sen verta tuo viski&olut on tehny tehtävänsä. Pipari on OK, torttu se on vielä parempaa. Jouluna.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Huh huijaa. Just pääsin töistä ja olon kotoasussteessa. Päivä vähän venähti, kun piti käydä ostamassa dödöä itelle, että haisee kohtuulliselle. Kerättiin samalla rahaa Pietarin katunuorille...huor...miseen. Nyt alkaa joulupukin saattohoito, hömps. Kohta hikimaja ja tärpättiä, hys....sälä. Kuusi seisoo vinossa eteisessä pitäskö huutaa timberit ennen kuin....
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Miksi mä en heti tajunnut mainita videolinkkeihin omaa kännykän soittoääntäni.. Voi luoja tuosta tulee nuoruuden muistoja mieleen. Samahan se soi siellä nykyäänkin. Nyt tuota on kuullut niin paljon, ettei se enää herätä niin suuria tunteita, mutta siltikin tämä on sitä mitä rakastaa. Kiitos ja anteeksi. Kuopiosta videota...

http://www.youtube.com/watch?v=NvvkWEBA-pk

Älkää lyökö, ainakaan kovaa...
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mikäs tässä ollessa. Hain laatikollisen KOFFia joista sihahtaa kohta ensimmäinen auki. Vielä muutama Karjala tuhottavana ennen momentumia. Kattelen tässä Urheilukanavalta kun Servette teurastaa Sultun Zürichia. Tilanne tällä hetkellä 7-0 toisessa erässä. Lions on sysipaska.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Mukana taas, tosin vain lievä humala tarkoituksena. Pari päivää painetu töitä pikku kuumeessa ja nyt rentoudutaan viiden päivän vapaalle. Nautintajuomana Virolaista Double bockía, että on hyvää! Huomenna appivanhempien luo syömään ja istumaan iltaa, tänään pieni rentoutuminen hyvän oluen parissa.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Suvaitsevaisuutta eskoseni, suvaitsevaisuutta...

Muuten: repliikki Nummisuutareissa menee näin:

- Maailma muuttuu Eskoni. (Ei Eskoseni Uleåb. huom.)

En ymmärrä, miten koko whitun hela maailma on siinä käsityksessä, että maailma muuttuu Eskoseni?!

Klo 23 alkaa Canalilta Little Britain -"putki". The computer says "no..." Sitä odotellessa, Koffia kitaten:

U
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Täällä sitä ollaan. Kämppää on puunattu sopivan rennolla tahdilla pitkin päivää ja maisteltu leijonaa. Leijonaa Pepsi colalla siis. Tiedä vaikka laittaisi vielä glögiversionakin drinkin pari ennen kuin käy unten maille.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tempasepa kirja kouraan ja tarkista. Kivi kirjoitti: "Maailma muuttuu Eskoni."

Tuhannet kerrat on Kiveä lainattu väärin.

Niin varmasti onkin, mutta minä käytin tuota "Eskoseni" ilmausta ihan muutenvaan vailla viittauksia Kiviin ja kantoihin. Eli en lainannut ketään, koska vedin hatusta ja olen melko omavarainen, paitsi rahallisesti. Oluttakin sattuu olemaan ja se on hyvä, ettäs tiedät Uleåborgirini.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Onko ne jotain uusia jaksoja, siis Suomessa ei näytettyjä? Noi nimittäin on ihan ykkösluokkaa.

Muijalta (joka on selvinpäin) yritin vähän kuulostella mistä on kysymys. Hän minulle kertoi, että Canalilta alkaa tulla Little Britainia.

Tarkistin juuri Canalin ohjelmataulukosta tilanteen. Kello 23 alkaa Little Britain USA:n jakso numero kolme ja sen perään jakso numero neljä. En todellakaan tiiä onko tässä jotakin mätää. Luultavasti on.

The only fag in town... Loistavaa settiä odotellessa ja vulgääriä joulua toivottaen U.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Oluttakin sattuu olemaan ja se on hyvä, ettäs tiedät Uleåborgirini.

Maailma muuttuu Mielikuvitushahmoni. Vitsit sikseen.

Sattui vain tarttumaan silmästöön tuo "suvaitsevaisuutta eskoseni". Tuo kun on sitaattina niin perin yleinen ("Eskoseni). Ja luullaan, että Nummisuutareissa olisi tällainen repliikki.

Nummisuutareissa EI puhuta ESKOSESTANI!

Anyways, I wants no fight holmes, a'ight?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Niin varmasti onkin, mutta minä käytin tuota "Eskoseni" ilmausta ihan muutenvaan vailla viittauksia Kiviin ja kantoihin. Eli en lainannut ketään, koska vedin hatusta ja olen melko omavarainen, paitsi rahallisesti. Oluttakin sattuu olemaan ja se on hyvä, ettäs tiedät Uleåborgirini.

Teillä on ihan hyvät nuo suosikit, mutta tuskin ne pärjää. Toisin on mulla, kun on varmat menestyjät. Kaiken maailman Kärpät ja Johanna Kurkelat, no tykkään mä ainakin Johannasta. Sie Johanna voisit kuunnella rangaistuksena KalPan maalilaulun. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös