Kalsarikänniketju

  • 5 259 648
  • 66 714

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tarkistin juuri Canalin ohjelmataulukosta tilanteen. Kello 23 alkaa Little Britain USA:n jakso numero kolme ja sen perään jakso numero neljä. En todellakaan tiiä onko tässä jotakin mätää. Luultavasti on.

The only fag in town... Loistavaa settiä odotellessa ja vulgääriä joulua toivottaen U.

Selvä. Eli siis nämä on niitä jaksoja, mitä nämä suharit teki USAa varten. Olivat Conanin vieraanakin joku aika sitten asian tiimoilta.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Maailma muuttuu Mielikuvitushahmoni. Vitsit sikseen.

Sattui vain tarttumaan silmästöön tuo "suvaitsevaisuutta eskoseni". Tuo kun on sitaattina niin perin yleinen ("Eskoseni). Ja luullaan, että Nummisuutareissa olisi tällainen repliikki.

Nummisuutareissa EI puhuta ESKOSESTANI!

Ne luulee jotka Nummisuutareista jotain tietää, itse en oo koskaan kuullu/nähnyt, joten en tiedä asiasta mitään, joten sanon asian miten huvittaa. On helppoa olla tietämätön mulkku.

Se siitä, eteenpäin. Tiiätkö tiuke, olet ytimessä. Minäkin tykkään.
 

MarkusMaggot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaljaliigalaiset
Mä liityn kanssa tähän ketjuun, kun ei jaksa lähteä yksin ulos tänään. Enkä varmaan jaksa kovin pitkään täälläkään, ollut vähän huono uni viime aikoina muutamastakin syystä. Ihmiset ovat vittumaisia, kuten varmaan moni on huomannut. Nyt tätä elämän epäkohtaa käyn paikkaillen miedon keskioluen, parin omppusiiderin ja punkun voimalla. Parhautta!
 
Vanhin missä minä olen tuon Eskoseni nähnyt, on spede-vesku-helge-virtas jukka jne jne elokuvassa "noin seitsemän veljestä". Siinä elokuvan narraattori sanoo ihan lopuksi (vai oliko wilhelm itse) evp. linnanherran kaivaessa ojaa: "Maailma muuttuu, Eskoseni". Siihen linnaherra tokaisee: "Sasse!".

Joten luullakseni eskoseni sana on tullut kuin tullutkin kirjallisuudesta (joista tuossa yksi ruotsinkielinen nimimerkki kertoo), mutta koomikkojen suodattimen läpi.

Kippis.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jatketaan samalla linjalla Jossain on kai vielä joulu

Oli sitten Eskoseni, Eskoni, Eskottareni, Eskomobiilini, Eskomaraattorini, niin yhtälailla otetaan juomista.

edit. Kuuluisiko enemmän JA:n nykytila-ketjuun, mutta herranjumala sentään kun täällä keikkuu silmissä tommonen Laura Ruoholan perse-ketju. Vittu kaikkea sitä joutuu näin joulun aikaan kestämään.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
edit. Kuuluisiko enemmän JA:n nykytila-ketjuun, mutta herranjumala sentään kun täällä keikkuu silmissä tommonen Laura Ruoholan perse-ketju. Vittu kaikkea sitä joutuu näin joulun aikaan kestämään.

En halua ottaa osaa mihinkään ketjuun, missä arvotaan jatkoajan tasoa tällä hetkellä. Olen uusi, mutta pidän omalta osaltani huolen, etten höntyile, kuten iso osa KalPan pakeista. Sain varotuksen liiallisesta osallistumisesta KK-ketjuun, ja ymmärränkin sen. Mutta kirjottelen muuallekin, ettei tää ois ainoa.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Ei hätää, kunhan vaan et koske siihen Aulikki-tädin kotiviiniin.

Sitä aina ei huomaa juodessa, että joulu on kerran vuodessa.

Koitan pysytellä kaukana siitä, onneksi tuttavapiiriin ei kuulu Aulikki-tätiä.
Eikä pukkejakaan enää ole kuin reilut 40 tölkkiä. On muuten tujua tavaraa, ei taida 8% pitää kutiaan, tai sitten on tehtaalla solahtanut sekaan hiukan stolishnajaa. Stolishnajasta puheen ollen: Jope Ruonansuu-Juodaan vodkaa: http://www.youtube.com/watch?v=31Rcinl5SIE
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
edit. Kuuluisiko enemmän JA:n nykytila-ketjuun, mutta herranjumala sentään kun täällä keikkuu silmissä tommonen Laura Ruoholan perse-ketju. Vittu kaikkea sitä joutuu näin joulun aikaan kestämään.

Hmm.. Johanna-ketju?
Sorry vaan Eskomobiilini, mutta Laura on kuitenkin Laura.

Laulajatkin tietää, että: "Jos vastustaja tekee maalin, KalPa tekee kaks, loppuun asti taistellaan, mikään auta ei"

PalPa? No, palautetaan, jos siitä saa jotain.

Argh, kohta saa ensisiivut kinkusta. Sitten vielä kuorrutus. Oluttahan tässä kuluu, väistämättä, mutta ei se mitään, vai mitä Eskomobiilini?
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
En halua ottaa osaa mihinkään ketjuun, missä arvotaan jatkoajan tasoa tällä hetkellä. Olen uusi, mutta pidän omalta osaltani huolen, etten höntyile, kuten iso osa KalPan pakeista. Sain varotuksen liiallisesta osallistumisesta KK-ketjuun, ja ymmärränkin sen. Mutta kirjottelen muuallekin, ettei tää ois ainoa.

Sitä on liikkeellä. Toisaalta yleensä tässä ketjussa on ihan oikeeta keskusteluakin. Välillä aina roiskuu kun oikeen nousuissaan innostuu kommentoimaan kaikkea, mutta pääasiallisesti tässä ketjussa mielestäni keskustellaan ihan viksujakin.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Hmm.. Johanna-ketju?
Sorry vaan Eskomobiilini, mutta Laura on kuitenkin Laura.

No totta, Johanna-ketjua en laita pystyyn, koska keittäisin yli kuitenkin vähänväliä, luultavasti heti. Olisi ns. riskaapelia hommaa se.

Laura on Laura. Ota jere vähän bisseä, minä tarjoan sinun jääkaapista.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sitä on liikkeellä. Toisaalta yleensä tässä ketjussa on ihan oikeeta keskusteluakin. Välillä aina roiskuu kun oikeen nousuissaan innostuu kommentoimaan kaikkea, mutta pääasiallisesti tässä ketjussa mielestäni keskustellaan ihan viksujakin.

Olen samaa mieltä, että tässä ketjussa on ihan asiallinen meininki. Itse en tykkää ottaa kantaa sellasiin ketjuihin, missä kerta toisensa jälkeen arvuutellaan mihin suuntaan Jatkoaika on menossa. Jos joku haluaa sitä arvuutella, niin sillekin varmasti tila on, mutta en itse siitä niin kiinnostunut ole. Vaikka KalsariKänniKetjuun osallistunkin, niin lätkästä tykkään kuitenkin enemmän ja sinne kirjotankin, kunhan pelit vaan taas alkaa. Ison huomion laitan toki noille nuorten kisoille.

No otetaan uusi olut, ettei mene ketju pilalle.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tässä pitäisi hiljalleen hiljentää, jotta rituaalit huomenna suorittaa... Noh, pitäisi ja pitäisi..

Joo, tätä sattuu usein, kun tulee se hetki että pitäisi höllätä ja antaa sitten olla, niin tekosyitä ja valheita tulee hoettua itselleen, että vielä voi ottaa jokusen lisää kärsimättä siitä seuraavana aamuna. Aamulla sitten hokeekin kirosanoja ja litkii vettä yms juomia.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
PalPa? No, palautetaan, jos siitä saa jotain.

Ei, on se ihan kalapa ollunna. Voi tietysti olla, etten oo ymmärtäny kaikkia helsingistä tulevia muotivirtauksia ja siksi on jäänyt jotain huomaamatta. Voi olla muutenkin ohi liipasseita juttuja.

Saattaa olla myös se, että oon tänään ottanu molemmat joulun oluet samalla kertaa.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ette uskalla kuitenkaan vastata, niin laitan biisin Tapio, Juha Tapio: Ohikiitävää.

http://www.youtube.com/watch?v=Xp_g_NVBYHc&feature=related

Todella kaunis biisi. Ja seuraavaks laitan Kuopion tyttöö. Siinä teille lisää kärsittävää tähän ketjuun.

Voin kyllä sanoa, että löit kirveesi kiveen, nimittäin kun sattuu olemaan niin, että Juha Tapio on yksi niistä miesartisteista, jonka musiikkia tulee kuunneltua ja tämä kyseinen ohikiitävää ja aiemmin mainittu "kaksi puuta" on sentäs aika helmiä biisejä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ei, on se ihan kalapa ollunna.

Joulurauhaa, jatketaan sitten otteluketjussa ;-)
Monta kiloa kinkkua, juomatonta olutta ja muut nukkuu.. ilmeisesti kaikki hyvin täällä.
Jokusen johannan vois kyä kuunnella viälä...

Edit: just on se Juhan Tapio tuubissa, joten...
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voin kyllä sanoa, että löit kirveesi kiveen, nimittäin kun sattuu olemaan niin, että Juha Tapio on yksi niistä miesartisteista, jonka musiikkia tulee kuunneltua ja tämä kyseinen ohikiitävää ja aiemmin mainittu "kaksi puuta" on sentäs aika helmiä biisejä.

Monenmoinen on maku täällä. Hieno jos myös tykkäät tästä sällistä. Onhan niitä monenmoisia jannuja. Ja niistäkin todennäköisesti tykkään, jos puhutaan suomalaisista artisteista ja suomalaisesta musiikista. Lopsautetaan lisää niitä kuulolle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös