Kalsarikänniketju

  • 5 259 648
  • 66 714

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Enpä jaksa selata ketä paikalla. Ei muutenkaan ole jaksanut sössöttää täällä pariin päivään. Ei ole jaksanut mitään. Elämä on vähän karminut, junou.

Nyt meni rouva Evil duunipaikan pikkujouluun ja Evil himself vetää persettä olalle oikein kutkulleen. Real ottaa daijuun tänään ja tunnelma nousee. Peter Gabriel on nero.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Vittu tahtis! Mitä niljakasta Barcassa on? Mitä täh häh? Kyllä sä sinne sähkötuoliin vielä pääset! No joo mielipide- ja kannatuseroja kaiketi. AFI soi edelleen ja KOFF virtaa. Ulkonakin on niin saatanan hieno joulukuinen keli eli usvaa ja loskaa, joten hienoa olla sisällä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Real on se niljakas. Francon fasistikavereita. Bilbao on paras mutta Barcaa symppaan.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vittu tahtis! Mitä niljakasta Barcassa on?

Kyseenalainen separatistiseura... No ei vaan, yleensä en noita Euroopan suurseuroja diggaile, sympatiat kallistuvat mieluummin niiden vähän pienempien puoleen. Mestareiden liigaan esim. kaipaisi perinpohjaista tuuletusta, etteivät aina ne Bayernit, Manut, Barcat, Realit ja Juvet siellä jylläisi.
 

tuplapukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
24tölkkiä Koffia&6Tölkkiä Hollandia nimistä olutta.. Eiköhän tolla listalla jo jonnekkin saakka päästä. Lähden väijymään ystäväni luokse Tps-Jokerit taistoa joten KK ketjuun palaan tuossa pelin jälkeen. Kuitenkin laitetaan tälläistä musaa teille tarjolle..
Rhapsody
Dragonforce
Hogfathjala er music video

Ilmoittaudun täten tämän illan kalsariin; Rakilla on aivan helevetin hyvä maku kännibiisien suhteen; Dragonforce soi myös mulla aamulla töihin mennessä, toi on niin kunkkubiisi ettei mitään rajaa, pakko kuunnella lujaa. Mulla on menossa Karjala ja sitten taas jäykkää viinaa sen jälkeen. Huomenna saa nukkua niin pitkään kuin huvittaa, tavallisuudesta poiketen
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minä en kannata kumpaakaan Klassikon osapuolta. Petterisihvosmaisesti vain totean, että ei ole järkeä kannattaa mitään joukkuetta, se vie vain nautinnon pelistä. Parempi voittakoon, tai käy mulle 4-4 -tasapelikin. Jospa se tämä fiilis itsellänikin nousisi, kun pääsee kunnon peliä katsomaan.

Mulla on muuten varmasti tämän ketjun rumimmat housut jalassa. Sellaiset mustat ihonmyötäiset.. mitkä ne on... kuin pyöräilyshortsit mutta nilkkoihin asti. Otin kaapista vain ekat jotka sattui pimeässä huoneessa käteeni ja nämä tarttuivat matkaan. Olen la-illan tyyliguru.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Parempi varmaan siirtyä kirkkaisiin

Toistolla kun mennään niin sitten se vituttaakin kun kaadat sen kossupullos (tai mitä juotkin) sinne lattialle eikä toista ole. Meidän rähmätassujen paranee siis pysyä ihan miedoissa niin vahingot pysyy vähäisempinä. Mutta kohta suuri peli alkaa ja aina yhtä hieno Barca-hymni kajataa ilmoille, joten see you later.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tässä Bacardia tissutellessa tuli rustailtua joulukortit samalla. Joululaulut kuuntelussa, ah oikea tunnelma. Seuraavaksi vedän tonttulakin päähän. Vain lumi puuttuu maasta.

Eka kotivoitto syyskuun jälkeen on tosiasia. Kippis!
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
pitkäveto rivistä puuttuu vielä yksi merkki, kun KalPa ja JYP ottivat päivän selvät voittonsa. Nyt odotellaan, että Kloten ja Rintasen Kimmo ottavat selvän voiton liigajumbosta Ambri-Piottasta

Näinhän siinä kävi, että Kloten voitti liigajumbon 4-3 .. Kimmo "Hero" Rintaselle 1+2 ..Sillehhän voisi melkein lonkeron ottaa!!

Hieno mies. Ja pitkävetokin tosiaan napsahti oikein :)
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Pakko ottaa kuppia kyllä JYPin voiton kunniaks oikeen kunnolla. Pienet sulle, Antti Virtanen!
Ja erittäin lämmittävää on myös Hjokereitten tappio. Ja varsinkin kun se tapahtuu täällä Turkkuses. Vitun hyvää kotimatkaa pellet!

Cheers ja kulauskin vielä päälle.
 

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Terve, meikäläinen on taas pitkästäaikaa kännissä, edellisen kerran olin kännissä syyslomalla mutta olen amislukioyhdistelmässä joten se minulle sallittakoon vai mitä häh? Täytyy sanoa että tämä toisen asteen koulutusaika on ollut elämäni parasta aikaa tähän saakka olen tutustunut uusiin ihmisiin, mm. pyhtääläisiin vaikka olen kotkalainen, koska olen kotkan ammattikoulussa amislukiossa.

PS Jalassani on farkut mutta otan ne kohta pois koska tämähän on kalsarikänniketju, kunhan ensin käyn röökillä eli tupakalla.
 
Viimeksi muokattu:

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mitäs tässä kiitos kysymästä. Keskiviikkona oli toisaan ainejärjestön pikkujoulut ja palattuani olin kuulemma maannut kuin raato 13 tuntia. Hauskaa siis on oletettavasti ollut. Vielä tänäänkin on hieman ollut hatara olo.

Mites sinulle?

Olit liian hidas tai minä liian nopea. Nukkumatti ehti siis paikalle ennen sinua.

Ahkera liikunta alkaa tuottaa tulosta, parhaassa tapauksessa saan kaikki joulukilot pois jo ennen joulua.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Aijjuu, ja nyt on menossa sivu 666 - the number of the beast!

Mitäs palstaveljille kuuluu näin... ööö... tänään?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kalapakkii mäni voittammaan. Ei kerrota liikaa pelistä niin ei mene tää otteluketjuksi. Minulta hyvin maisteltu ja koitetaan vähän vielä maistella.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
El Clasico on kyllä aina hieno, nyt laskee arvoa kun Van Nistelrooy ei oo mukana. Manu nähkääs. Mut onhan toi todella hieno ottelu aina. Realin puolella aina noista, vaikka Realin kannatuskin on jääny vähiin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
laskee arvoa kun Van Nistelrooy ei oo mukana.
ManUhan nyt on melkein yhtä perseestä kuin Real, ja toivottavasti se saatanan hevonen ei ikinä enää laske kaviotaan jalkapallokentälle, piste.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Alkoholia ja El Clasicoa, entäpä teille?

Lasi on täynnä Rottaa ja oliivi-ciabattan päällä on light-philadelphiaa, koska aitoa ei ollut kaupassa. Tämän päivän puuhastelulla tosin on vähän varaa mässätäkin.

Kiukuttaa kun ei ole (toimivaa) läppäriä, pitää yrittää istua tuolilla.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös