No, Tammeforssissa ottaa myös ifk kyytiä. Elikkä, ilmoittadu tänne "suurseurojen" mahalaskua katsellen.Ryyppään jo valmiiksi vitutukseen. 19.30 alkaa nöyryytys Turkuhallissa.
No, Tammeforssissa ottaa myös ifk kyytiä. Elikkä, ilmoittadu tänne "suurseurojen" mahalaskua katsellen.Ryyppään jo valmiiksi vitutukseen. 19.30 alkaa nöyryytys Turkuhallissa.
Ryyppään jo valmiiksi vitutukseen. 19.30 alkaa nöyryytys Turkuhallissa.
Rakki, mitäs sulla on listalla tänään? Etkai nyt vaan meinaa antaa periksi ja lopettaa kalsarointia? Joten, julkaiseppas se ostoslista?Heh mielelläni tarjoaisin jotain muuta, mut nyt ei pysty.. Mutta lohduksi tarjoan tälläistä:TPS
Rakki, mitäs sulla on listalla tänään? Etkai nyt vaan meinaa antaa periksi ja lopettaa kalsarointia? Joten, julkaiseppas se ostoslista?
Homman nimiähän on El Clásico, joten nyt ei todellakaan sovi lähteä yhtään mihinkään. Ottelun aiheuttamaa tutinaa olen tässä rauhoitellut. Pokeria, mussaa, Uutisvuoto ja sauna siinäpä niitä ennen H-hetkeä.
Aivan samainen on minunkin iltani kulku. Ja olipas hyvä kun tuosta matsista mainitsit, olen sitä tässä jo viikon odotellut ja nyt meinasi unohtua!Homman nimiähän on El Clásico, joten nyt ei todellakaan sovi lähteä yhtään mihinkään. Ottelun aiheuttamaa tutinaa olen tässä rauhoitellut. Pokeria, mussaa, Uutisvuoto ja sauna siinäpä niitä ennen H-hetkeä.
Luulisi, että Lauantain kääntyessä iltaa kohti täällä olisi enemmänkin säpinää? Mistäs moinen.. Onko pikkujoulu lauantai verottanut osallistujien määrää?
Olet hieno ihminen *niisk*.
Niin ja Suomi pelaa salibandyn loppuottelussa!!! Jihuu! Josko tällä kertaa Ruotsi kaatuisi tai no hope so...
Mikä se olis miehisin viina mitä olla voi? Ite sanon et kossu raakana.
milläs fiiliksellä porukka on täällä liikneteessä? itse perus köffiä törpöttelen ja juon itseni mukavaksi!
Onko kalsarikännietiketin vastaista käydä kattoon pikaisesti joku keikka ja tulla sitten kotiin jatkamaan kalsarikännäilyä?