Kalsarikänniketju

• 5 309 512
  • 66 757

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olen pahoillani, voiko joku laittaa linkin sinne ketjuun minne sai kirjottaa myös ne jotka kävi baarin puolella ennen uusia kalsareita?

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mikäli pidät kiinni vaatimuksestasi lyödä rintaani seipään, olen pakoitettu vaatimaan A-oluen ennen ko. tapahtumaa.

Sitkeästä ja vakaumuksellisesta toiminnasta ehdotan BB:lle kunniajäsenyyttä KK-ketjussa. Sitkeästi loppunasti ja tinkimätön linja. Kunnioitettavaa.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Helmi! Ota yhteyttä, ehkä saamme vielä juttumme toimimaan. Annan virheesi anteeksi. Joo hitto kun nyt ei leikkaa. Jos joku tulee tiskaamaan ja siivoamaan niin saa nakkipaketin palkinnoksi. Ja nyt unohdetaan kaikki helvetin rangaistukset. Koostamme yhteenvedon vuosikokouksessa missä päätetään seuraamukset yms. Hitto. Tappelu,tappelu! Käyt sä vittuu hää..

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Täysin avuton juomari, voitteko KKK-yhdyskunta antaa anteeksi tämän törttöilyn? Puhtaasti baarin puolelta tänne tultu, vaikka vahvasti ajattelu on kalsarimainen?

Ymnmärrän kyllä jos joudun jonkin karmean Youtube-videon kattomaan..

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Parahin Raatelurakki

Ikävä kyllä en tule laskemaan jalkaani jaffa-areenaan, jos Jokerit pelaavat siellä sillä hetkellä.

Tarjoamasi oluen otan toki mielelläni vastaan Nordiksella tai muussa valitsemassasi juottolassa. Mikäli pidät kiinni vaatimuksestasi lyödä rintaani seipään, olen pakoitettu vaatimaan A-oluen ennen ko. tapahtumaa.

Oletin että olet Lakimies. Mikäli näin ei ole, olen pahoillani. koska sotkin sinut iis, o Bill Gatesin, matti Vanhasen. Molemmat miehet ovat oikeastaan surkeita pellejä.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Nyt on tullut se hetki, kun Azul kiittää, kuittaa ja alkaa siirtyä unten maille. Kauniita unia kaikille ja palataan taas!

Neely#8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Ai jai,olutta otetaan,netissä surffaillaan ja katotaan la-chi matsia töllöstä!Siis yksin,emäntä köllöttää!

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mitä ikinä pyydättekään, niin johtokunta ei suostu. Ei missään tapauksessa.

Sitähän mä vittu olen koittanut sanoa. Mukavaahan on kulla, että korkeimman oikeuden jäsenet on samaa mieltä.
No, perskule, mitäs mielis muuta...

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Sitähän mä vittu olen koittanut sanoa. Mukavaahan on kulla, että korkeimman oikeuden jäsenet on samaa mieltä.
No, perskule, mitäs mielis muuta...

No kuule jere, tässä mitään ihmeempää, kunhan vähän musaa kuuntelen ja otan rennosti. Sain tossa myös terveisiä naiselta joka ei ollut johanna.

Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Mahtuuko joukkoon? Tänään maukas voitto omassa pelissä, joten itsensä voi jälleen palkita. Tavoistani poiketen juo KOFF:a tällä kertaa. Syvät anteeksi pyyntöni. Lupaan tulla ensi kerralla Everstin kera. Mikä meininki täällä on?!

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ei ollut tarkoitus ottaa tänään mitään mutta tässä tavaroiden pakkaamisen yhteydessä rupesi janottamaan perkeleesti. Vein tyhjät kaljatölkit kauppaan ja sain niillä mäyräkoiran Nallea. On noista tyhjistäkin näköjään jotain iloa. Nyt pitäis aloittaa pyykinpesu. Muita mukana?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, roskapankissa ensin vetelin pohjia ja nyt sitten himassa hieman jatkan. Eilen en ottanut kuin vain viisi kaljaa ja toissapäivänäkin juominen piti harmittavasti keskeyttää, joten täksi päiväksi jäi hieman rästiin se ottamisen tunne. Torstaina oon viimeksi ottanut vähän reilummin. Tosin eilen se krapula kesti ilta kasiin asti, jos siis ei mitään krapulan jälkeistä heikkoa oloa tms. lasketa mukaan. Noh, viru valgeaa tässä hieman maistelen. Vois melkein ostaa jotain puolukoita tai muita vastaavia juttuja että sais tähän jotain makua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy