Sä olet kyllä mokannut sen verran pahasti, että ehkä neuvottelu olisi paikallaan.
Niinpä niin, eihän korppi korpin silmää noki...
Jos mä laitan sulle Jergus yv:llä siivun Lagavulinia tulemaan, onko meillä sitten rauha maassa?
Sä olet kyllä mokannut sen verran pahasti, että ehkä neuvottelu olisi paikallaan.
Jos mä laitan sulle Jergus yv:llä siivun Lagavulinia tulemaan, onko meillä sitten rauha maassa?
BB apua, mua kiristetään!
tonnista.
Sellainen huolimaton pusu Mainstreetillä olis ihan hyvä.... No, ok mutta ilman jäitä.
Jäiden käyttäminen on viskinraiskausta, ei mullakaan tässä ole kuin lasi ja viskiä.
Viskilahjus lähetetty, saanko nyt anteeksi?
Vaatisin omaan rangaistukseen vedoten jonkinasteista SinäTube rankomista, sillä amatöörinä ja ensikertalaisena omasta rikkomuksesta sain kovahkon rankaistuksen. Joten vaadin, vaikkakin Azul nainen onkin, valinnaisesti Dimmu Borgirin tai Venomin biisin kuuntelua. Biisi olkoon vapaavalintainen. Itä-Suomen hovioikeusmetodin ei tulisi antaa saada valtaa KKK:ssa.
Vaadin rangaistuksen pysyttämistä vviskin virtuaali siivuina Jere#3:lle.
Nainen minun makuuni. En jaksa jakaa ymmärrystä ihmisille, jotka laittavat jäitä viskiin ja samalla pilaavat sen maun. Elämän vedestä kuitenkin puhutaan.
Azulin asiamiehenä vastaan tähän;
Rangaistuksesi oli oikea suhtainen, sillä olethan narrimulkku joita kaikki vihaavat.
Esitän Azulin vapauttamista lisärangaistuksista, koska Azul on nuori rikkomuksen tekijä, Azul on palvellut KKK:ta ansiokkaasti ja viimeiseksi Azul on kuuma kissa. Kuumia kissoja ei ole varaa menetää KKK:n kirjoittajista.
Ketään ei tuomita. Piste. Jatketaan ja keskitytään olennaiseen.
Ketään ei tuomita. Piste. Jatketaan ja keskitytään olennaiseen. Eikös? Hitto kun meni muisti eilisestä. Ottiko se Helmi mut takas vai miten siinä kävi?
Ai eikö? Kai mä sitten saan takaisin sen lahjuksena annetun siivun Lagavulin 16:sta?
Ja Jergukselle oikein paljon onnea, 500 on nyt mennyt rikki.
Menin perskule juomaan sen jo. Miten mää voin korvata tän sulle; huolimattomalla pusulla...
Ja minä taasen vaadin yleisen oikeustajun mukaista YT rankomista. Varsinkin sen takia että lakimies yrittää BB ominaisuudessa aukoa päätään ja olla rikollinen.
Vaadin KKK:KOta velvoittamaan nimimerkkiä Raatelurakki suorittamaan minulle 0,5 tölkkiä keskiolutta korvauksena vastineen kirjoittamisesta aiheutuneena ajan hukkana laillisene korkoineen tämän viestin lähettämisestä lukien.
Ei täällä kiristetä. Sanktiot määräytyvät KKK-KO:n humalaisten jäsenten senhetkisten mielipiteiden perusteella.
Lepo.
Nimimerkki Raatelurakin perusteettoman syytöksen johdosta olen siis menettänyt 0,5 tölkin edestä iloa keppanasta. Vaadin tämän menetyksen korvaamista korkoineen.
Nyt sillä on söötti kuva Lennusta ja itsestään vauva-asussa. Mä haluan kanssa - sitten joskus, jos naimisiin menen.
No, missäs susta olis ensihätään nähtävissä kuva vauva-asussa ja miten siihen tilanteeseen päästäs, että voitaisiin ulkoiluttaa sua vauva-asussa? Muutenhan samanlaisen kuvan saaminen on aika mahdotonta.
Arvoisa Beagle-Boy suhtaudun sinuun kuten muihinkin vampyyreihin, eli vaarna rintaan ja henkiltä. Mutta mikäli satumme tapaamaan Jaffalassa, lupaan tarjoilla oluen sinulle. Sen jälkeen tarjoilen vaarnaa yms..