Kalsarikänniketju

  • 5 259 526
  • 66 714

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Murheellisten Laulujen Maa pauhaa taustalla ja KOFF maistuu. Hainpa tänään korillisen KOFFia.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mites täällä on näin helvetin hiljaista? Olenko yksin täälläkin?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kato Jercus perkele! Kippis!

Siers ja sillekkin. Mitens ny, kun Russiani loppus.., JOutuu kai tyytymään iihan valmiiksi lantrattuun votkaan, tai sitten olemaan oluessa. Ompas dilemma tänäänkin.
Olotila sallii jo fantasioinnin, joten kohta ilmoitetaan, että iiäfkoo sainaa huippusentterin, kaks lupaa pakiks ja meillä olis elämäkin..
Sitten mää heräsin.
Etelänhetelmän viljelijää nähty?
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mites täällä on näin helvetin hiljaista? Olenko yksin täälläkin?

Et. Piti taas tuossa mesetellä tuon tämän hetken hoidon kanssa. Perjantaina tiedossa tortilloja, saunomista ja muuta "kivaa".

Nyt kun nuo vähempiarvoiset asiat on hoidettu, niin jatkan Viron tuliaisten maistelua.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Et. Piti taas tuossa mesetellä tuon tämän hetken hoidon kanssa. Perjantaina tiedossa tortilloja, saunomista ja muuta "kivaa".

Loistavaa buddy! Muista ajatella etenkin itseäsi! Ota kaikki hyöty irti.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mulla lähes sama juttu kuin mobylla. Eli mesessä kuva auki ja luuri korvassa. Näin oikein pimpinkin.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Missä banaaneja viljellään? Mitä tekee Jercus? Taitaa porukka olla huonolla liikkeellä mukana.

Edit. Vetäkää ne mesenne perseeseenne. No, ehkäpä itsekin alennun joskus, etenkin nyt kun sinkku taas olen. Muija vei multa kaveritkin joten katkeruus lähinnä itseäni kohtaan on tällä hetkellä kova. En jaksa selittää tarkemmin mutta näin vaan kävi.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Missä banaaneja viljellään? Mitä tekee Jercus? Taitaa porukka olla huonolla liikkeellä mukana.

Porukka ei oikein taida olla tässä maailmassa, jote unohdetaan noi mscypet ja mecevirukset... ihmiset on vain tietämättömiä.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ajattelin itse tintata aamuun asti. Arsenaalia riittää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ajattelin itse tintata aamuun asti. Arsenaalia riittää.

Ai paha. Mun arsenaali loppuu kolmen kaljan kuluttua, mutta oikeastihan mun pitäis jo olla nukkumassa, kun nuo nahkavekkarit herättää mut kumminkin aamuvarhaisella. No, pistetään noi loput KOFFit naamaan ja mietitään sitten, mitä tekis. Ottaisiko kenties fairycolapaukun tai jotain, tosin on mulla useampi pullo erilaisia etikkoja kaapissa. Nam.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nöyrimmät ahistuksenii että nyt vasta ilmottauvun. Kakara läksi mummilaan ja Frouva teki opiskeluhommia koneella enkä sitten tohtinut ilmoittaa, että lähe meneen, mun tarvii päästä Kalsarikänniketjuun just nyt. Sen sikaan siivosin autotallia laskujeni mukaan noin kuudentoista oluen ajan.

Kerrohan mulle. Onko talli putsiskliin vai onko sitä siivottu ollenkaan niin ahkerasti kuin oluita?

Laitanpa tässä muuten linkin erääseen thaireggaebändin videoon. On muuten aivan tykki viisu. http://www.youtube.com/watch?v=WAdZzr0ysxg
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Kerrohan mulle. Onko talli putsiskliin vai onko sitä siivottu ollenkaan niin ahkerasti kuin oluita?

Kyllähän olutta kuluu helposti, jos tekee jotain. Me sohvaperunat tullaan helpommin känniin. Mökkiremontin aikana vedin jopa laatikollisen kaljaa päivässä ilman suurempaa känniä. Sitä paitsi kattoremppaa ei voi tehdä ilman pientä pöhnää. Tasapaino kohdallaan ja pelko poissa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kyllähän olutta kuluu helposti, jos tekee jotain. Me sohvaperunat tullaan helpommin känniin. Mökkiremontin aikana vedin jopa laatikollisen kaljaa päivässä ilman suurempaa känniä. Sitä paitsi kattoremppaa ei voi tehdä ilman pientä pöhnää. Tasapaino kohdallaan ja pelko poissa.

Hitto. Taisin siis tehdä Thaimaassa töitä ja oikein urakalla. Nimittäin normaali päiväannokseen kuului 2-5 puolen litran viinapulloa. Oon minä eri ahkera mies.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Seuraavan oluen otan Timo 'Hire' Hirvosen kunniaksi! Hieno pelaaja, hieno ihminen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hitto vie. Taidan ottaa nyt kuluvan oluen ihan itseni kunniaksi. Oon mää mielestäni sen luokan mies, ettei turhaan ainakaan olut alas kitusista mene. :)
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Hitto vie. Taidan ottaa nyt kuluvan oluen ihan itseni kunniaksi. Oon mää mielestäni sen luokan mies, ettei turhaan ainakaan olut alas kitusista mene. :)

Mä voin ottaa sun seurassa seuraavan eli sen mikä nyt lähtee niin sulle. Oothan sentään banaaninviljelijä vaikka banaanit on ihan vitun perseestä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mä voin ottaa sun seurassa seuraavan eli sen mikä nyt lähtee niin sulle. Oothan sentään banaaninviljelijä vaikka banaanit on ihan vitun perseestä.

Juu, itse en pysty syömään banaaneja, koska ne "polttavat" mun suuta. Itseni lisäksi olen tavannut yhden toisen henkilön, jolle banaanit tekevät saman homman. No, onneksi olut ei polta suuta.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Rupes tekemään vitusti mieli pillua. Harmi vaan että sitä ei juuri nyt ole tarjolla. Nälkäkin ois mutta mitään ei pysty syömään.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Rupes tekemään vitusti mieli pillua. Harmi vaan että sitä ei juuri nyt ole tarjolla. Nälkäkin ois mutta mitään ei pysty syömään.

Tätä ei kukaan usko. Mutta oon ollut selibaatiissa yli kaks viikkoa, eikä ees tee mieli tuheroa, eikä kyllä edes olis ees semmoista tarjolla. Eniten muuten vituttaa kaikki.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tätä ei kukaan usko. Mutta oon ollut selibaatiissa yli kaks viikkoa, eikä ees tee mieli tuheroa, eikä kyllä edes olis ees semmoista tarjolla. Eniten muuten vituttaa kaikki.

Mä oon ollut pillullisesti selibaatissa niin pitkään että en edes musita. Runkkaamistahan ei lasketa selibaatiksi, eihän? Muuten olisin ultras nymfo. Kaikki vituttaa. Tekis mieli mennä okentamaan mutta enpä taida jaksaa.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Hitto. Taisin siis tehdä Thaimaassa töitä ja oikein urakalla. Nimittäin normaali päiväannokseen kuului 2-5 puolen litran viinapulloa. Oon minä eri ahkera mies.

Tähän on tietty luonnollinen selitys. Siellä Thaimaassa on niin vitun kuuma, että kaksi pulloa viinaa pitää juoda jo nestetasapainon säilyttämiseksi. Vasta kolmannen pullon jälkeen tarvitsee mennä edes kuselle.

Kai se rynkytyskin työksi lasketaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös