Kalsarikänniketju

  • 5 259 526
  • 66 714
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kova valmistautuminen käynnissä illan Ässät-JYP tv-matsiin. Kaljaa maistelen hiljalleen. JYP-henkisten palstaveljien kanssa sovittu paikka mihin menemme katsomaan ja tunnelmaa luomaan. Lisäksi loma jatkuu vielä sunnuntaihin asti. Ei paha.
Jonkunhan se on portsarin hommia hoidettava, joten bumtsibum vaan sullekin. Off you go.

Niin, tässä kun totesin tuota olutta olevan aika nokko vielä jäljellä, päätinkin päästää ne tölkkiparat pälkähästä. Olut tykkää siitä, että sitä juodaan!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen tässä pian viinipullon tyhjentänyt kitusiini. Käyttäjänimetön on affena, sanoisi Hietanen.

Kaverini tulee klo 19.40 hakemaan, siihen mennessä täytynee hakea lisätäydennystä. Ei paljoa mutta sopivasti liikaa.

Kumma putki näin alkuviikosta, jopa. Ei ole tapanani. Noh, viikonloput ovat amatöörien aikaa. Sitä paitsi, voimassaoleva tyttökaverini täyttää tänään vuosia. Onhan se hyvä tekosyy.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kappas, meillähän on siis sama vaimoke!

Otan sille, sekä sen toisen puoliskon syntymäpäivän kunniaksi. Kippis!
Kippis! Myös ammoinen valmentajani täyttää tänään vuosia, josta häntä jo päivällä onnittelinkin.

Vaan katsohan, lienemmeköhän napalankoja!? Tosin tässä minun tapauksessani osiossa "naisasiat" on asiasta selvitystä sen verran, että samasta tapauksesta tuskin on kyse. 28.8.2008 tuota asiaa siellä selvitinkin. Köh.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kippis! Myös ammoinen valmentajani täyttää tänään vuosia, josta häntä jo päivällä onnittelinkin.

Vaan katsohan, lienemmeköhän napalankoja!? Tosin tässä minun tapauksessani osiossa "naisasiat" on asiasta selvitystä sen verran, että samasta tapauksesta tuskin on kyse. 28.8.2008 tuota asiaa siellä selvitinkin. Köh.
Jos samasta on kyse, saat pitää... *ttu mikä show tänäänkin yksistä helkutin ruusujen lähettämisestä neidille.

Otanpa Koffin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Jos samasta on kyse, saat pitää... *ttu mikä show tänäänkin yksistä helkutin ruusujen lähettämisestä neidille.

Otanpa Koffin.
Et kait nyt sentään puutarhalinjalle lähtenyt?! Lienetkö ulkoministerin uraa harkinnut?! Neitoni tykkää kuulemma kovasti ruusuista, mutta ajattelin, etten vedä kaikkia ässiä hihastani vielä tässä vaiheessa, vaan pidän matalan linjan, sitten kun aikaulottuvuus on edennyt, niin ostan se kaktuspuskan. Ei tule sanomista: "Silloin sinä nuorempana vielä ostit.."

Aivan. "Mitäs pahaa olet tehnyt, kun nyt tälläista ostit..".

Niin tai näin, aina väärin päin.

Ja nyt baariin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Käväsin tänään kaupassa. Kuljin miehekkäästi ohi kaljalavojen. Isoveli tuli sitten käymään ja ajattelin, notta hää katsoo kersoja hetken ja käyn ostamassa muutaman oluen läheisestä S-marketista. No, kun en millään jaksanut irtotölkkejä raahata, niin päädyin sitten lavalliseen KOFFiin.

Pitäneekin vetäistä pää kunnolla täyteen, sillä huomenna on iltapäivällä ex-vaimon kanssa tappelu lastenvalvojalla. Jos sitä vaikka krapulassa vain sitten suostuisi kaikkiin ehtoihin, mitä akat siellä mun pään menoksi keksii. Ihan vesiselvänä ja krapulattomana siitä tulee kumminkin saatananmoinen sota.

Aamen
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jaa, taidankin tästä laittaa pikkuhiljaa monologin päälle, kun ei täällä liikehdintää näy. Lisää vaan kaljaa ja vitutusta suuremmaksi.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
-Mitäpä banaaninviljelijä, ei oo aikoihin nähtykään?

-Mitäpä tässä. Kenkää hiertää enemmän kuin lääkäri sallii.

-Ai jaa, taitaa siis olla ongelmia tulevaisuuden suhteen??

-Juu, eritoten huominen aiheuttaa pirusti ihottumaa.

-Niin joo, todennäköisesti ex-akkas vie tuhkatkin pesästä. Aika vittumaista.

-Joo, älä muuta virka veliseni.
 

sidney

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans,KalPa sekä HIFK
No perhana, pakko kai se on kaveria jeesata. Mukana siis ollaan. Ex-vaimoke tuossa viimeisiään pakkailee joten saan siis juoda ihan rauhassa:D
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No perhana, pakko kai se on kaveria jeesata. Mukana siis ollaan. Ex-vaimoke tuossa viimeisiään pakkailee joten saan siis juoda ihan rauhassa:D

Jaa, että sitä ollaan samassa veneessä minun kanssa. Välillä tuntuu, että kaikki tässä ketjussa on samassa venhossa. No, eipä siihen mikään auta, ei edes kalja, tämä jumalainen juomaelämys vailla vertaa.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Tossa tovi sitten aukesi ensimmäinen ja useampi vielä edessä päin. Ideana olisi siis katsella Chämppäriä telkusta. Mikäs tässä musiikki pauhaa, lenkillä on käyty ja fiilis on hyvä.

Mites bantsku se sun Thaimaan? reissus meni? Kai sait pillua ja viinaa tarpeeksi? Siinäpä ne kaksi hyvän poikamiesloman peruselementtiä ovatkin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mites bantsku se sun Thaimaan? reissus meni? Kai sait pillua ja viinaa tarpeeksi? Siinäpä ne kaksi hyvän poikamiesloman peruselementtiä ovatkin.

Ensimmäiset 10 päivää oli ihan vitunmoinen monsuunisade ja jopa kylmä. Pilluu otin kuutena iltana peräjälkeen kolmelta eri koneelta, mutta sit mää hokasin, ettei se ollut mun juttu. Huomasin näet, että oon sen verran tunteellinen ihminen, että näemmä tarvin vähän tunnetta siihen mukaan. Joo, säälittävää, mutta totta.

Viinaa kyllä tuli juotua enemmänkuin tohtori määrää ja tulipa sitä höpöheinääkin polteltua (ekaa kertaa eläissäni). Ja taisin muuten saada tuliaisena salmonellankin, joten ei tarvi ihan vielä persettä työpaikalle raahata.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça

Hommahan meni sitten niinkuin pitikin noin pääpiirteissä. Olisit nyt jonkin lomaromanssin iskenyt päällensä niin olisi riittänyt sutinaa loppuun asti. Itselläni ei onneksi nämä yhdenillanjutut ilman sen kummempia tunteita tuota ongelmaa. Kaiketi olen sitten tunnevammainen paskiainen, mutta kaikkea ei voi saada.
 

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jaaha, ei pitäny olla tänään tänne asiaa, mutta pakko se on pienet kalsarit vetää, kun Lindgrenin sopimus tähän ajoi. Ei tätä selvinpäin muuten kestä. Aamulla töihin, ihan sama, syy on ainakin vitun hyvä..
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hommahan meni sitten niinkuin pitikin noin pääpiirteissä. Olisit nyt jonkin lomaromanssin iskenyt päällensä niin olisi riittänyt sutinaa loppuun asti. Itselläni ei onneksi nämä yhdenillanjutut ilman sen kummempia tunteita tuota ongelmaa. Kaiketi olen sitten tunnevammainen paskiainen, mutta kaikkea ei voi saada.

Ehkä suurin ongelma oli kumminkin siinä, että loppujen lopuksi ne on kumminkin huoria, vaikka oppaiksi niitä sanotaankin. Yritin kyllä silmä kovana katsella, olisko siellä missään fallenaisia, joita panna, mutta kun ei ole turistikausi meneillään, niin eipä niitä siellä sitten näkynytkään. Niistä kun ei olisi tarvinnut maksaa mitään.

Mutta jotta ei ihan aiheesta eksytä, niin kaljaa riittää.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
No on se jo kumma. Eilen tänne tuppas viestejä vaikka kuinka, vaikka äijät joikin fairya colalla, vaan tänään näyttää olevan aivan liian hiljaista. Loppuko pojilta fairy kesken? Jatkan yksinpuhelua, jossa on kyllä se hyvä puoli, että kaikki viestit on mun mielestä ensiarvoista tavaraa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
No on se jo kumma. Eilen tänne tuppas viestejä vaikka kuinka, vaikka äijät joikin fairya colalla, vaan tänään näyttää olevan aivan liian hiljaista. Loppuko pojilta fairy kesken? Jatkan yksinpuhelua, jossa on kyllä se hyvä puoli, että kaikki viestit on mun mielestä ensiarvoista tavaraa.
Niin, spämmerille se postcount on se juttu... itse panostan laatuun...

Sitten kun kaikki toivutte tuosta, pyyhkikää kyyneleet ja vaihtakaa puhdasta alle, nyt juodaan taas!
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Niin, spämmerille se postcount on se juttu... itse panostan laatuun...

Sitten kun kaikki toivutte tuosta, pyyhkikää kyyneleet ja vaihtakaa puhdasta alle, nyt juodaan taas!

No spämmeriksi en itseäni tunnusta. Yritän vaan saada jonkin sortin keskustelua aikaiseksi, kun puhelimeen ei kukaan vastaa, nukkuvat kaiketi, eikä seinien kanssa juttelu ole oikein tavoittelemisen arvoista.

Jos saaneen tiedustella, mitähän arvon zampooni juo tällä kertaa, toivottavasti et kumminkaan fairya. Itsehän juon tuota S-marketista kannettua Koffia.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Äläs nyt, onhan tuo tavallaan pittoreskia että HPK:n mies täällä huhuilee yksikseen tyhjille käytäville eikä älyä että kaikilla muilla on peli tänään seurattavana.

Jaa siitäkös se kaikki johtuu. Katos kun Hämeen hitaat pelaa vain kerran viikossa, etteivät väsy ihan turhaan ja jää aikaa imeä kaljaa kitusiin. Perhanan FF, sinäkin alat mulle...
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Tässä futista seuratessa ehdi tänne nonstoppina päivitellä. Valitan. Fairya tuolla olisi ja colaakin löytyy eli no hätä. Täytyy kokeilla joskus shermi´s totia vai mitä lie. Kovimmassa hädässä tiedä millainen helmi olisi tai sitten menee henki. Tiedä sitä, joten pysytään tutuissa ja turvallisissa litkuissa vaan. Onkos Shermiä muuten näkynyt tänään?

Mitä ne zampoonidriverit tällä vittuilee. Shaatana. Lanaa sitä jäätä vaan. Kele. Hah ja pah! Mutta juodaan vaan.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
On toisinaan vähän hankala ilmoittautua kun on aamusta asti kaljaa juonut. Tosin mikäpä voisikaan olla parempi tapa viettää tiistai-iltaa.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Äläs nyt, onhan tuo tavallaan pittoreskia että HPK:n mies täällä huhuilee yksikseen tyhjille käytäville eikä älyä että kaikilla muilla on peli tänään seurattavana.
Ei tässä ole muillakaan pelejä seurattavana... mutta oikeassa olet kyllä, tämähän on kuin aidoin eläinkoe. "Pannaan apina pois laumastaan, neljän seinän sisään, monitorista katsellaan mitä tapahtuu. Nyt saa osoitella sormella ja nauraa."

Ai niin, mitäs vittua, kaikenmaaliman punkkumiehiä.

banaanivillelle: tässähän mennään perinteisesti ystäväni Santun siivittämänä kohti uusia nöyryytyksiä. Silloin tällöin, kuvaan astuu toinen luotettava ystäväni täällä hevonvitunperseessäollessani; Jaegermeister! Mitä muutakaan aikuinen mies -keskellä ei niin vitun mitään- tarvitsisi?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös