Kalsarikänniketju

• 5 310 369
  • 66 757

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Noelille teretulemast! vaikka mähän siis en täällä kovinkaan usein ole.. ;) Jere ja Mielishän täällä pyörii..

Koittaa olla kohtelias ja osoittaa syyttävän sormen ihan muualle, mihin pitäis, mutta loistavaa biisiä tulee Noelilta...Kohtahan me tehdään susta kolmosen sentteri.

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta Eagerilla on pointtia, maaaaailman mukavimmat ihmiset löytyy ainakin mun mielestä just täältä ja just nyt!

Tämä on ihan totta. Ja Eagerilla on vielä kaikki jumalat puolellaan koska on syntynyt loistavanamahtavanapäivänä...eli, samana kun minä ;)

Mutta tää on oikeesti aika huoleton ja huumoripitoinen ketju, me like :)

Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
pitkästä aikaa tulee otettua osaa.

reseptinä tänään litran pullo jaloviinaa, cavalera conspiracy, sekä tarotin uusi dvd.

ai niin ja kämpässä on sen verran viileä että nämä on kalsarikännien sijaan pyjamakännit. okei haiskahtaa vähän homolta, mutta nää on niitä olosuhteiden pakosta tilanteita.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Vitt...laitat ne kaljat edellä ja katotaan sit tota tulevaisuutta uudelleen. Ihan uskomuspohjalta heitän että joku naispuolinen olis kivempi taakka kytätät näissä kulmissa.

Oot jäljillä oot jäljillä. Taitaa vaan käydä niin että eipä tässä hirveästi jää kaljoja läheteltävästi. Valitan. Kohta pitää aukaista valkkari ei tässä mukaan auta. Tai siis minä pihi mittää olisi lähetelly tullu vaan juomaan teikäläisen kaapit tyhjiksi ja lähtenyt takas. Olisit saanu maksaa vielä taksit ees taas. Herrasmies kun olen.

Millasia sydänsuruja sitä Helmiltä löytyy jos siis saa udella. Me välitämme vai mitä pojat. Luvataan että jos paljastat ne meille tässä ketjussa niin ei kerrota kenellekkään. Tää pysyy tän ringin välisenä ehdottomasti. Tehdään verivala. No joo jaksamisia sinne suuntaan vaan. Toivottavasti valkkari vie surut mennessään ja huomenna koittaa päivä uus ja aurinkokin sattuis paistamaan. Tuli muuten tässä mielen että noudatitkos sä sitä mun maagista valkkari vinkkiä?

Noel sä oot asian ytimessä selvästi. Pidetään vaan lippu korkealla ettei ulkopuolinen maailma tuu meitä myrkyttää samperi sentään.

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
Ja mä kuvittelin just sen Mielikuvistushahmon olevan jotenkin positiivinen... Mutta varmaan Helmen kanssa ollaan samassa kumiveneessä, pitkän suhteen jälkeen tyhjentämässä sitä alkujaan vuotanutta paattia, jolla ei Atlantin (Atlannin fuck miten se kirjoitetaan) yli olisi ikinä kuitenkaan päässyt. Positiivareita, positivismia eikä sitä filosofian suuntausta vaan toivetta paremmasta, miehet, kioitos!

Viimeksi muokattu:

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Millasia sydänsuruja sitä Helmiltä löytyy jos siis saa udella. Me välitämme vai mitä pojat. Luvataan että jos paljastat ne meille tässä ketjussa niin ei kerrota kenellekkään. Tää pysyy tän ringin välisenä ehdottomasti. Tehdään verivala. No joo jaksamisia sinne suuntaan vaan. Toivottavasti valkkari vie surut mennessään ja huomenna koittaa päivä uus ja aurinkokin sattuis paistamaan. Tuli muuten tässä mielen että noudatitkos sä sitä mun maagista valkkari vinkkiä?QUOTE]

Noh, valkkari-vinkkiä on kokeiltu ja hyväksi havaittu, kiitokset siitä!

Sydänsurut taas johtuu lähinnä siitä että olen sitoutumiskammoinen ja tunnevammainen niinkus tänään(kin) kuulin, ei vaan jaksa..

prkl, ton lainauksen kans..

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tämä on ihan totta. Ja Eagerilla on vielä kaikki jumalat puolellaan koska on syntynyt loistavanamahtavanapäivänä...eli, samana kun minä ;)

Kerran kun tuli puheeks taas tää vuoden paraspäivä niin pitääkin kysyä että mihin aikaan vuorokaudesta noin suurin piirtein oot syntynyt. Meikäläiselle eka parkaus osui yölle noin puoli kahden aikaan.

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerran kun tuli puheeks taas tää vuoden paraspäivä niin pitääkin kysyä että mihin aikaan vuorokaudesta noin suurin piirtein oot syntynyt. Meikäläiselle eka parkaus osui yölle noin puoli kahden aikaan.

loistavaa, mulla on aika tarkka 01.05 vähänkö ollaan guruja :))

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kesälomaa tässä lopetellaan, parin viikon reissun jälkeen odotellaan saunan lämpeämistä ja saman ajan Salkkarit on katsomatta. Kyllähän se niinkin on, että reissuilta on myös kiva palata kotiin.

Olvin mäyräkoira mikä oli uskollisesti pysynyt samassa 9.96e hinnassa oli noussut eurolla lähikaupassa, talouskriisi on siis selviö.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kesälomaa tässä lopetellaan, parin viikon reissun jälkeen odotellaan saunan lämpeämistä ja saman ajan Salkkarit on katsomatta. Kyllähän se niinkin on, että reissuilta on myös kiva palata kotiin

Ja kuinkas se Jere pelas

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
loistavaa, mulla on aika tarkka 01.05 vähänkö ollaan guruja :))

Niinhän me ollaan joo. Ei tätä vielä oikein täysin tajuakkaan, mutta ehkäpä huomenaamulla sitten jo ymmärtää asian koko suuruudessaan. Niin ja kiitokset muuten kiitoksista.

Mieliksellekkin kiitokset onnitteluista.

Nyt vain odottelemaan eri valtionjohtajien onnentoivotuksia.

Mites pernaveikon loma sujui?

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
TykkiJuti ilmoittautuu mukaan kals.känni tzempaloihin...muuten ihka ensimmäistä kertaa...=) kertokaas ihmiset missä mennään...

TykkiJutila

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kalle Rovanperä, KalPa, Leijonat, ManU, KuPS
ja winamppi heittää randomilla Popedan - Telakalle töihin...ja siellä siis olen...=)

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
M.O.T. ainakin linkittämiä biisejä on arvostettu, joka tietenkin omasta mielestäni kertoo vain POSITIIVISTA tän kejun tasosta! Ja kuten sanottua, tervetulleeksitoivotukset on olleet samaa luokkaa kuin Berban Manuun! Cheers mates, ja update kaappiin: 8 olutta 10 lonkeroa; tahti tiivistyy, I suppose.

Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jerehän ei juurikaan erottunut joukosta, mutta hoiti hommansa siinä mielessä mallikkaasti, että virheitäkään ei tullut.

Tunnelma mahtoi olla aivan persiistä koko hallissa, yhtäään ei ollu olutta tarjolla tai mitenkään saatavilla ja jos oli, se oli erittäin pahanmakuista. Kaikin puolin vittumainen reissu ilmeisesti?

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mielis tajusin just että jotain tästä illasta puuttuu ja sen myös uutta kaljaa hakiessa keksinkin eli teikäläisen haikuja ei olla vielä nähty. Eli pistäppäs yksi jos vain liikenee. Kiitos.

TykkiJutilalle myös wälkommenit. Ei täällä sen kummempia juomaa vaan kurkusta alas, musiikkia taustalle ja sitten jotain jauhantaa tänne jos siltä tuntuu. Simppeliä kuin Kerhon maalinteko, not.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy