Kalsarikänniketju

  • 5 237 819
  • 66 669

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Sä taidat asua yksin ;) Lepo vaan kaikille, Mielis on vapaa ;)

Jihuuu!!! Täältä tullaan Mielis. Mä karistan tän huolettoman poikamies elämiseni heti kun vaan lähetät osoitetta minne mää kaljani kannan. Muuttoa odotellessa avaan uuden kaljan ja isken Avanged Sevenfoldia soimaan.

Noelille vaan wälkommenit ja tere tulemast joukkoon tummaan. Toi sun miljööshän kuulostaa vallan mielyttävältä kunhan et vaan palokuntaa työllistä.
 

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
Well, kiitos Jere#3 kun otit keltanokan mukaan! Mutta taisi 9kk:n suhde just palaa loppuun kuin Euroshopperin tuikku. Eli ei naista vaivaamassa tätä iltaa.

EDIT: just Biltemasta ostamani optinen palovaroitin valvoo iltaa. Ja täällähän on Jatkoajan paras uusien ihmisten vastaanotto! Thanks Mates!
 
Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Well, kiitos Jere#3 kun otit keltanokan mukaan! Mutta taisi 9kk:n suhde just palaa loppuun kuin Euroshopperin tuikku. Eli ei naista vaivaamassa tätä iltaa.

Kehoittaisin siinä tapauksessa siirtyvän Dark side of the mooniin ja laittavan enemmän olutta kylmään? Levyjähän riittää, mutta paljon on olutta? Lava, vai peräti kaksi...
Ja aina on asiallisille, asiasta nauttiville tilaa! Minäkin olen aika rookie täällä, mutta pärjäilen silti...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
mä oon pitkien ja perusteellisten pähkäilyjen jatkumona tullut siihen tulokseen että sä oot masan ja penan jokin välimuoto, sulla kyllä löytyy ottajia, kantsii varmaan soitella nhl:ät läpi jne...

ja musiikki sais olla jotain rauhaisempaa..

Koskaan, siis: KOSKAAN KUKAAN ei oo voinut saada moista ryöpytystä osakseen.
Penan ja Masan risteytys...nyt duunaria lyödään ja raskaasti, tai sitten tää oli painostustaktiikkaa muuttaa musiikkilinjaa.

No ei se mitään, tässä rauhallista: Drive

Saatto hypätä pykälää liian pliisuun. Mut katotaan sitte taas jos meni vitulleen.

Niin ja teremoron Noel!
 

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
Puoli lavaa olutta löytyy ja sama määrä tuota laivalonkeroa. Pakko niillä on pärjätä tai sitten apuja antaa reilu puolikas Jack D. Jota siis valitettavasti jäillä on pakko höystää. Mutta tällä hetkellä kuuntelussa täällä:

G'NR One In a Million

Ei siis video, kun eivät hirveästi livenä tuota esittäneet (kerran ainakin), mutta biisi kuultavisssa linkistä. Ja mun mielestä Noelin linkitys oli täydellistä!
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koskaan, siis: KOSKAAN KUKAAN ei oo voinut saada moista ryöpytystä osakseen.
Penan ja Masan risteytys...nyt duunaria lyödään ja raskaasti, tai sitten tää oli painostustaktiikkaa muuttaa musiikkilinjaa.

No ei se mitään, tässä rauhallista: Drive

Saatto hypätä pykälää liian pliisuun. Mut katotaan sitte taas jos meni vitulleen.

Niin ja teremoron Noel!

Biisi on loistava ja antaa lisäsykettä mun sydänsuruille joita huuhdon tällä valkkarilla menemään.
lisää please!!!

Noelille teretulemast! vaikka mähän siis en täällä kovinkaan usein ole.. ;) Jere ja Mielishän täällä pyörii..
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jihuuu!!! Täältä tullaan Mielis. Mä karistan tän huolettoman poikamies elämiseni heti kun vaan lähetät osoitetta minne mää kaljani kannan. Muuttoa odotellessa avaan uuden kaljan ja isken Avanged Sevenfoldia soimaan.

Vitt...laitat ne kaljat edellä ja katotaan sit tota tulevaisuutta uudelleen. Ihan uskomuspohjalta heitän että joku naispuolinen olis kivempi taakka kytätät näissä kulmissa.
 

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
Mutta Eagerilla on pointtia, maaaaailman mukavimmat ihmiset löytyy ainakin mun mielestä just täältä ja just nyt!

Ja Drive teki hyvää tähän väliin.
 
Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Noelille teretulemast! vaikka mähän siis en täällä kovinkaan usein ole.. ;) Jere ja Mielishän täällä pyörii..

Koittaa olla kohtelias ja osoittaa syyttävän sormen ihan muualle, mihin pitäis, mutta loistavaa biisiä tulee Noelilta...Kohtahan me tehdään susta kolmosen sentteri.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta Eagerilla on pointtia, maaaaailman mukavimmat ihmiset löytyy ainakin mun mielestä just täältä ja just nyt!

Tämä on ihan totta. Ja Eagerilla on vielä kaikki jumalat puolellaan koska on syntynyt loistavanamahtavanapäivänä...eli, samana kun minä ;)

Mutta tää on oikeesti aika huoleton ja huumoripitoinen ketju, me like :)
 
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Varjotuuli
pitkästä aikaa tulee otettua osaa.

reseptinä tänään litran pullo jaloviinaa, cavalera conspiracy, sekä tarotin uusi dvd.

ai niin ja kämpässä on sen verran viileä että nämä on kalsarikännien sijaan pyjamakännit. okei haiskahtaa vähän homolta, mutta nää on niitä olosuhteiden pakosta tilanteita.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Vitt...laitat ne kaljat edellä ja katotaan sit tota tulevaisuutta uudelleen. Ihan uskomuspohjalta heitän että joku naispuolinen olis kivempi taakka kytätät näissä kulmissa.

Oot jäljillä oot jäljillä. Taitaa vaan käydä niin että eipä tässä hirveästi jää kaljoja läheteltävästi. Valitan. Kohta pitää aukaista valkkari ei tässä mukaan auta. Tai siis minä pihi mittää olisi lähetelly tullu vaan juomaan teikäläisen kaapit tyhjiksi ja lähtenyt takas. Olisit saanu maksaa vielä taksit ees taas. Herrasmies kun olen.

Millasia sydänsuruja sitä Helmiltä löytyy jos siis saa udella. Me välitämme vai mitä pojat. Luvataan että jos paljastat ne meille tässä ketjussa niin ei kerrota kenellekkään. Tää pysyy tän ringin välisenä ehdottomasti. Tehdään verivala. No joo jaksamisia sinne suuntaan vaan. Toivottavasti valkkari vie surut mennessään ja huomenna koittaa päivä uus ja aurinkokin sattuis paistamaan. Tuli muuten tässä mielen että noudatitkos sä sitä mun maagista valkkari vinkkiä?

Noel sä oot asian ytimessä selvästi. Pidetään vaan lippu korkealla ettei ulkopuolinen maailma tuu meitä myrkyttää samperi sentään.
 

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
Ja mä kuvittelin just sen Mielikuvistushahmon olevan jotenkin positiivinen... Mutta varmaan Helmen kanssa ollaan samassa kumiveneessä, pitkän suhteen jälkeen tyhjentämässä sitä alkujaan vuotanutta paattia, jolla ei Atlantin (Atlannin fuck miten se kirjoitetaan) yli olisi ikinä kuitenkaan päässyt. Positiivareita, positivismia eikä sitä filosofian suuntausta vaan toivetta paremmasta, miehet, kioitos!
 
Viimeksi muokattu:

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Millasia sydänsuruja sitä Helmiltä löytyy jos siis saa udella. Me välitämme vai mitä pojat. Luvataan että jos paljastat ne meille tässä ketjussa niin ei kerrota kenellekkään. Tää pysyy tän ringin välisenä ehdottomasti. Tehdään verivala. No joo jaksamisia sinne suuntaan vaan. Toivottavasti valkkari vie surut mennessään ja huomenna koittaa päivä uus ja aurinkokin sattuis paistamaan. Tuli muuten tässä mielen että noudatitkos sä sitä mun maagista valkkari vinkkiä?QUOTE]

Noh, valkkari-vinkkiä on kokeiltu ja hyväksi havaittu, kiitokset siitä!

Sydänsurut taas johtuu lähinnä siitä että olen sitoutumiskammoinen ja tunnevammainen niinkus tänään(kin) kuulin, ei vaan jaksa..

prkl, ton lainauksen kans..
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Tämä on ihan totta. Ja Eagerilla on vielä kaikki jumalat puolellaan koska on syntynyt loistavanamahtavanapäivänä...eli, samana kun minä ;)

Kerran kun tuli puheeks taas tää vuoden paraspäivä niin pitääkin kysyä että mihin aikaan vuorokaudesta noin suurin piirtein oot syntynyt. Meikäläiselle eka parkaus osui yölle noin puoli kahden aikaan.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kerran kun tuli puheeks taas tää vuoden paraspäivä niin pitääkin kysyä että mihin aikaan vuorokaudesta noin suurin piirtein oot syntynyt. Meikäläiselle eka parkaus osui yölle noin puoli kahden aikaan.

loistavaa, mulla on aika tarkka 01.05 vähänkö ollaan guruja :))
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kesälomaa tässä lopetellaan, parin viikon reissun jälkeen odotellaan saunan lämpeämistä ja saman ajan Salkkarit on katsomatta. Kyllähän se niinkin on, että reissuilta on myös kiva palata kotiin.

Olvin mäyräkoira mikä oli uskollisesti pysynyt samassa 9.96e hinnassa oli noussut eurolla lähikaupassa, talouskriisi on siis selviö.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kesälomaa tässä lopetellaan, parin viikon reissun jälkeen odotellaan saunan lämpeämistä ja saman ajan Salkkarit on katsomatta. Kyllähän se niinkin on, että reissuilta on myös kiva palata kotiin

Ja kuinkas se Jere pelas
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
loistavaa, mulla on aika tarkka 01.05 vähänkö ollaan guruja :))

Niinhän me ollaan joo. Ei tätä vielä oikein täysin tajuakkaan, mutta ehkäpä huomenaamulla sitten jo ymmärtää asian koko suuruudessaan. Niin ja kiitokset muuten kiitoksista.

Mieliksellekkin kiitokset onnitteluista.

Nyt vain odottelemaan eri valtionjohtajien onnentoivotuksia.

Mites pernaveikon loma sujui?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös