Mielikuvitushahmo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Hyvä, hyvä sä niin osaat. Mä avasin nyt ton valkkarin että pääsen samalle taajuudelle tai jotain ;)
Asiaa! Oot kova juomaan viinejä?
Hyvä, hyvä sä niin osaat. Mä avasin nyt ton valkkarin että pääsen samalle taajuudelle tai jotain ;)
Asiaa! Oot kova juomaan viinejä?
Siis, tykkään viineistä ja olutta juon harvemmin.
Laittaisitko taas jotain hyvää musaa, kun mun aivot on tuolla yhdyssanaketjussa ;))
Mä avasin nyt ton valkkarin että pääsen samalle taajuudelle tai jotain ;)
Who'll stop the rain Toivottavasti kelpaa, jos ei nii katotaan muita sitten. Jerkkus tais nukahtaa saunaan?
Missä ketjussa on vinkunaa kk:sta? Täähän on ainoa Jatkiksen ketju missä jengi harvemmin "vetelee ranteita auki", siksihän minäkin tästä porukasta tykkään.
No ei, kun Jatkoaikaa lukee. Kuitenkin, jos arvioi sitä mille ketjulle olisi voinut sen syntyhetkellä veikata pitkää ikää, niin KKK:n huima suosio on yllättänyt minut. Alkuunhan siellä käytiin keskustelua siitä, onko kalsarikännäys edes hyväksyttävää muille kuin totaaliluusereille. Vaati melkeinpä siviliirohkeutta tunnustaa ottavansa kalsareita.
Onko Helmi ja Mielari joku pariskunta niinku livenä joku pariskunta niinku vai niinku?!?! *pikkurillipystyssä*
Tällästä on Sekakaisten itkujen ketjussa, mutta sehän on aika pliisua, sisäänpäinlämpenevää ja muutenkin säälittävää, joten jäänee aika huomioitta. Meillähän on kuitenkin faneja, joten hoitakoon he banderollit. Tosin, suuri ja mahtava Mielikuvitushahmohan menee ja poistaa banderollit, kun muut ei näe kentälle...
Voi hupsu!! Meen tiskaamaan ja annan Helmin vastata.
Ympärilleni katsoessani näen vain oman peilikuvani, eli joko minulla on vitun ruma muija tai asun yksin ja tossa on peili.
Jumaleisson onko Mielis ihan itse Virmanen? No nyt alko pelottaa tai siis naurattaa..
Musaa kehiin..
Jumaleisson onko Mielis ihan itse Virmanen? No nyt alko pelottaa tai siis naurattaa..
Kiitos, ilta on mennyt mukavasti kalsareissa. Ja mitä tulee Karhujen alkuperään, niin ei ole varmaa tietoa asiasta.Mites on muuten Eino_Miehen ilta mennyt? Niin ja löytyykö teikäläiseltä tietoa mun päivän polttavaan tiedontarpeeseen Karhujen pullottamista koskien?
Hei perkele, eipäs nyt villiinnytä siellä, jollakin on tuo IFK tuolla vasemmalla vielä.
Tilanteessa, jossa on jo kertaalleen epäilty virmalaksi, näen asiakseni kumota yhden juoman selittelemättä. Kiitos.
Kai tänne jo uskaltaa... Takana hikinen viinipullo ja leijonan puolikas. Kaljaa kaapissa riittävästi. Pink Floydin Wish You Were Here soi taustalla ja kynttilät palaa, onko tämä jo liikaa?
Sä taidat asua yksin ;) Lepo vaan kaikille, Mielis on vapaa ;)
Well, kiitos Jere#3 kun otit keltanokan mukaan! Mutta taisi 9kk:n suhde just palaa loppuun kuin Euroshopperin tuikku. Eli ei naista vaivaamassa tätä iltaa.
mä oon pitkien ja perusteellisten pähkäilyjen jatkumona tullut siihen tulokseen että sä oot masan ja penan jokin välimuoto, sulla kyllä löytyy ottajia, kantsii varmaan soitella nhl:ät läpi jne...
ja musiikki sais olla jotain rauhaisempaa..
Koskaan, siis: KOSKAAN KUKAAN ei oo voinut saada moista ryöpytystä osakseen.
Penan ja Masan risteytys...nyt duunaria lyödään ja raskaasti, tai sitten tää oli painostustaktiikkaa muuttaa musiikkilinjaa.
No ei se mitään, tässä rauhallista: Drive
Saatto hypätä pykälää liian pliisuun. Mut katotaan sitte taas jos meni vitulleen.
Niin ja teremoron Noel!
Jihuuu!!! Täältä tullaan Mielis. Mä karistan tän huolettoman poikamies elämiseni heti kun vaan lähetät osoitetta minne mää kaljani kannan. Muuttoa odotellessa avaan uuden kaljan ja isken Avanged Sevenfoldia soimaan.