Kalsarikänniketju

  • 5 240 932
  • 66 676

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyllä kulta, tiskaan oitis ja pyyhin pölyt posliinikissoista...

Kyllä sä vaan oot niin ihku :) Mut mä tein jo ton kaiken, ihan itte.

Missä ketjussa on vinkunaa kk:sta? Täähän on ainoa Jatkiksen ketju missä jengi harvemmin "vetelee ranteita auki", siksihän minäkin tästä porukasta tykkään.

Hifk:n ketjussa on enimmäkseen hirveetä itkuraivokitinäpostauksia etten tappion jälkeen viitsi edes lukea niitä ekoja viestejä..
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kyllä sä vaan oot niin ihku :) Mut mä tein jo ton kaiken, ihan itte.

Missä ketjussa on vinkunaa kk:sta? Täähän on ainoa Jatkiksen ketju missä jengi harvemmin "vetelee ranteita auki", siksihän minäkin tästä porukasta tykkään.

Helvata, oot kyllä toimelias ja ihku kanssa, ei jää muuta hommaa kun elää symbioosissa sohvan kanssa. Ihan totta tuo että tään ketjun parasta antia on se, että elellään ja lätistään niitänäitä älyttömyyksiä ilman säröjä.

Hmm..rupes vaikuttamaan aika hippi-touhulta.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Jospa se metin nuoripari pääsisi samoille aaloille ja saataisiin sitä musiikkia tarjolle. Niin tai siis että kun jos vaikka koska kunnes vai kyllähän youtube täällä pauhaa, mutta vaihtoetoja vaihtoehtoja lissää tahtoo hän.

Kourujärvelle sen verran että vieläkö Porissa pullotetaan niitä Karhuja edes pikkasen? Eikö ne siirtänyt sitäkin osasatoa Keravalle? Tekevätkö sitten vain omat Karhunsa vai? Valaiseppas tietämätöntä. Joku muukin toki saa en kiellä. Täällä Hyvinkäällä myyvät luonnollisesti maantieteellisistäsyistä johtuen vain Keravalla pullotettuja nalleja tai näin olen ainakin asian todennut. Ei ole porilaisia enää silmiin osunut.

Niin ja mielis se totuus paljastuu vihdoin ja sisäinen hippis oottaa vallan. Nyt vain Greanpeacen jäsenkorttia hankkimaan ja villapaitoja kaapista kaivamaan. Sut on käräytetty.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Väliraportin aika. Ilta on noin puolessavälissä, ainakin mitä tulee oluttölkkien jäljelläolevaan määrään. Juutuuppi pauhaa mitä erilaisempaa musiikkia, musiikin ikähaitarin ollessa varhaisesta 1950-luvusta aina 2000-luvun alkupuoliskolle saakka. Nyt kuitenkin taidan korkata lisempää mallasta ja jatkaa musiikin kuuntelua, surffailua ja turhanpäiväisten viestien postaamista erinäisille keskustelupalstoille. Hyvä meininki.
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Mä avasin nyt ton valkkarin että pääsen samalle taajuudelle tai jotain ;)

Kannattaa Helmi kulta nyt harkita tarkkaan mitä sanot. Se on kuule aika pelottaa jos saavuttaa saman tason kuin Mielis. Niin ja ei millään pahalla meitin hippiä kohtaan, rakkaudella vain. Kukkasia ja aurinko ja sitä rataa vaikka pimeää ja synkkää onkin. Myrskyn jälkeen on pouta sää...

Mites on muuten Eino_Miehen ilta mennyt? Niin ja löytyykö teikäläiseltä tietoa mun päivän polttavaan tiedontarpeeseen Karhujen pullottamista koskien?
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Missä ketjussa on vinkunaa kk:sta? Täähän on ainoa Jatkiksen ketju missä jengi harvemmin "vetelee ranteita auki", siksihän minäkin tästä porukasta tykkään.

No ei, kun Jatkoaikaa lukee. Kuitenkin, jos arvioi sitä mille ketjulle olisi voinut sen syntyhetkellä veikata pitkää ikää, niin KKK:n huima suosio on yllättänyt minut. Alkuunhan siellä käytiin keskustelua siitä, onko kalsarikännäys edes hyväksyttävää muille kuin totaaliluusereille. Vaati melkeinpä siviliirohkeutta tunnustaa ottavansa kalsareita.

Tällästä on Sekakaisten itkujen ketjussa, mutta sehän on aika pliisua, sisäänpäinlämpenevää ja muutenkin säälittävää, joten jäänee aika huomioitta. Meillähän on kuitenkin faneja, joten hoitakoon he banderollit. Tosin, suuri ja mahtava Mielikuvitushahmohan menee ja poistaa banderollit, kun muut ei näe kentälle...
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällästä on Sekakaisten itkujen ketjussa, mutta sehän on aika pliisua, sisäänpäinlämpenevää ja muutenkin säälittävää, joten jäänee aika huomioitta. Meillähän on kuitenkin faneja, joten hoitakoon he banderollit. Tosin, suuri ja mahtava Mielikuvitushahmohan menee ja poistaa banderollit, kun muut ei näe kentälle...

Jumaleisson onko Mielis ihan itse Virmanen? No nyt alko pelottaa tai siis naurattaa..
Musaa kehiin..
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Hei perkele, eipäs nyt villiinnytä siellä, jollakin on tuo IFK tuolla vasemmalla vielä.

Tilanteessa, jossa on jo kertaalleen epäilty virmalaksi, näen asiakseni kumota yhden juoman selittelemättä. Kiitos.
 

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
Kai tänne jo uskaltaa... Takana hikinen viinipullo ja leijonan puolikas. Kaljaa kaapissa riittävästi. Pink Floydin Wish You Were Here soi taustalla ja kynttilät palaa, onko tämä jo liikaa? Mutta 30 tulossa mittariin ja kaljamaha on vain seuranain. Ei vaan, se masenteluista, jatketaan mukavammissa merkeissä.

T: Kalsarikännineitsyt
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei perkele, eipäs nyt villiinnytä siellä, jollakin on tuo IFK tuolla vasemmalla vielä.

Tilanteessa, jossa on jo kertaalleen epäilty virmalaksi, näen asiakseni kumota yhden juoman selittelemättä. Kiitos.

mä oon pitkien ja perusteellisten pähkäilyjen jatkumona tullut siihen tulokseen että sä oot masan ja penan jokin välimuoto, sulla kyllä löytyy ottajia, kantsii varmaan soitella nhl:ät läpi jne...

ja musiikki sais olla jotain rauhaisempaa..
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kai tänne jo uskaltaa... Takana hikinen viinipullo ja leijonan puolikas. Kaljaa kaapissa riittävästi. Pink Floydin Wish You Were Here soi taustalla ja kynttilät palaa, onko tämä jo liikaa?

Mitenniin? Ainoa vaan, mikä mietityttää, on se, että mihin sijoitit vaimon? Ettei siis ole häiriötekijä... kesken nautinnon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös