Kalsarikänniketju

• 5 310 313
  • 66 757

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Mä avasin nyt ton valkkarin että pääsen samalle taajuudelle tai jotain ;)

Kannattaa Helmi kulta nyt harkita tarkkaan mitä sanot. Se on kuule aika pelottaa jos saavuttaa saman tason kuin Mielis. Niin ja ei millään pahalla meitin hippiä kohtaan, rakkaudella vain. Kukkasia ja aurinko ja sitä rataa vaikka pimeää ja synkkää onkin. Myrskyn jälkeen on pouta sää...

Mites on muuten Eino_Miehen ilta mennyt? Niin ja löytyykö teikäläiseltä tietoa mun päivän polttavaan tiedontarpeeseen Karhujen pullottamista koskien?

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Missä ketjussa on vinkunaa kk:sta? Täähän on ainoa Jatkiksen ketju missä jengi harvemmin "vetelee ranteita auki", siksihän minäkin tästä porukasta tykkään.

No ei, kun Jatkoaikaa lukee. Kuitenkin, jos arvioi sitä mille ketjulle olisi voinut sen syntyhetkellä veikata pitkää ikää, niin KKK:n huima suosio on yllättänyt minut. Alkuunhan siellä käytiin keskustelua siitä, onko kalsarikännäys edes hyväksyttävää muille kuin totaaliluusereille. Vaati melkeinpä siviliirohkeutta tunnustaa ottavansa kalsareita.

Tällästä on Sekakaisten itkujen ketjussa, mutta sehän on aika pliisua, sisäänpäinlämpenevää ja muutenkin säälittävää, joten jäänee aika huomioitta. Meillähän on kuitenkin faneja, joten hoitakoon he banderollit. Tosin, suuri ja mahtava Mielikuvitushahmohan menee ja poistaa banderollit, kun muut ei näe kentälle...

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tällästä on Sekakaisten itkujen ketjussa, mutta sehän on aika pliisua, sisäänpäinlämpenevää ja muutenkin säälittävää, joten jäänee aika huomioitta. Meillähän on kuitenkin faneja, joten hoitakoon he banderollit. Tosin, suuri ja mahtava Mielikuvitushahmohan menee ja poistaa banderollit, kun muut ei näe kentälle...

Jumaleisson onko Mielis ihan itse Virmanen? No nyt alko pelottaa tai siis naurattaa..
Musaa kehiin..

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Hei perkele, eipäs nyt villiinnytä siellä, jollakin on tuo IFK tuolla vasemmalla vielä.

Tilanteessa, jossa on jo kertaalleen epäilty virmalaksi, näen asiakseni kumota yhden juoman selittelemättä. Kiitos.

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
Kai tänne jo uskaltaa... Takana hikinen viinipullo ja leijonan puolikas. Kaljaa kaapissa riittävästi. Pink Floydin Wish You Were Here soi taustalla ja kynttilät palaa, onko tämä jo liikaa? Mutta 30 tulossa mittariin ja kaljamaha on vain seuranain. Ei vaan, se masenteluista, jatketaan mukavammissa merkeissä.

T: Kalsarikännineitsyt

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hei perkele, eipäs nyt villiinnytä siellä, jollakin on tuo IFK tuolla vasemmalla vielä.

Tilanteessa, jossa on jo kertaalleen epäilty virmalaksi, näen asiakseni kumota yhden juoman selittelemättä. Kiitos.

mä oon pitkien ja perusteellisten pähkäilyjen jatkumona tullut siihen tulokseen että sä oot masan ja penan jokin välimuoto, sulla kyllä löytyy ottajia, kantsii varmaan soitella nhl:ät läpi jne...

ja musiikki sais olla jotain rauhaisempaa..

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kai tänne jo uskaltaa... Takana hikinen viinipullo ja leijonan puolikas. Kaljaa kaapissa riittävästi. Pink Floydin Wish You Were Here soi taustalla ja kynttilät palaa, onko tämä jo liikaa?

Mitenniin? Ainoa vaan, mikä mietityttää, on se, että mihin sijoitit vaimon? Ettei siis ole häiriötekijä... kesken nautinnon.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Sä taidat asua yksin ;) Lepo vaan kaikille, Mielis on vapaa ;)

Jihuuu!!! Täältä tullaan Mielis. Mä karistan tän huolettoman poikamies elämiseni heti kun vaan lähetät osoitetta minne mää kaljani kannan. Muuttoa odotellessa avaan uuden kaljan ja isken Avanged Sevenfoldia soimaan.

Noelille vaan wälkommenit ja tere tulemast joukkoon tummaan. Toi sun miljööshän kuulostaa vallan mielyttävältä kunhan et vaan palokuntaa työllistä.

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
Well, kiitos Jere#3 kun otit keltanokan mukaan! Mutta taisi 9kk:n suhde just palaa loppuun kuin Euroshopperin tuikku. Eli ei naista vaivaamassa tätä iltaa.

EDIT: just Biltemasta ostamani optinen palovaroitin valvoo iltaa. Ja täällähän on Jatkoajan paras uusien ihmisten vastaanotto! Thanks Mates!

Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Well, kiitos Jere#3 kun otit keltanokan mukaan! Mutta taisi 9kk:n suhde just palaa loppuun kuin Euroshopperin tuikku. Eli ei naista vaivaamassa tätä iltaa.

Kehoittaisin siinä tapauksessa siirtyvän Dark side of the mooniin ja laittavan enemmän olutta kylmään? Levyjähän riittää, mutta paljon on olutta? Lava, vai peräti kaksi...
Ja aina on asiallisille, asiasta nauttiville tilaa! Minäkin olen aika rookie täällä, mutta pärjäilen silti...

Suosikkijoukkue
mä oon pitkien ja perusteellisten pähkäilyjen jatkumona tullut siihen tulokseen että sä oot masan ja penan jokin välimuoto, sulla kyllä löytyy ottajia, kantsii varmaan soitella nhl:ät läpi jne...

ja musiikki sais olla jotain rauhaisempaa..

Koskaan, siis: KOSKAAN KUKAAN ei oo voinut saada moista ryöpytystä osakseen.
Penan ja Masan risteytys...nyt duunaria lyödään ja raskaasti, tai sitten tää oli painostustaktiikkaa muuttaa musiikkilinjaa.

No ei se mitään, tässä rauhallista: Drive

Saatto hypätä pykälää liian pliisuun. Mut katotaan sitte taas jos meni vitulleen.

Niin ja teremoron Noel!

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
Puoli lavaa olutta löytyy ja sama määrä tuota laivalonkeroa. Pakko niillä on pärjätä tai sitten apuja antaa reilu puolikas Jack D. Jota siis valitettavasti jäillä on pakko höystää. Mutta tällä hetkellä kuuntelussa täällä:

G'NR One In a Million

Ei siis video, kun eivät hirveästi livenä tuota esittäneet (kerran ainakin), mutta biisi kuultavisssa linkistä. Ja mun mielestä Noelin linkitys oli täydellistä!

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koskaan, siis: KOSKAAN KUKAAN ei oo voinut saada moista ryöpytystä osakseen.
Penan ja Masan risteytys...nyt duunaria lyödään ja raskaasti, tai sitten tää oli painostustaktiikkaa muuttaa musiikkilinjaa.

No ei se mitään, tässä rauhallista: Drive

Saatto hypätä pykälää liian pliisuun. Mut katotaan sitte taas jos meni vitulleen.

Niin ja teremoron Noel!

Biisi on loistava ja antaa lisäsykettä mun sydänsuruille joita huuhdon tällä valkkarilla menemään.
lisää please!!!

Noelille teretulemast! vaikka mähän siis en täällä kovinkaan usein ole.. ;) Jere ja Mielishän täällä pyörii..

Suosikkijoukkue
Jihuuu!!! Täältä tullaan Mielis. Mä karistan tän huolettoman poikamies elämiseni heti kun vaan lähetät osoitetta minne mää kaljani kannan. Muuttoa odotellessa avaan uuden kaljan ja isken Avanged Sevenfoldia soimaan.

Vitt...laitat ne kaljat edellä ja katotaan sit tota tulevaisuutta uudelleen. Ihan uskomuspohjalta heitän että joku naispuolinen olis kivempi taakka kytätät näissä kulmissa.

Noel#93

Jäsen
Suosikkijoukkue
ManU
Mutta Eagerilla on pointtia, maaaaailman mukavimmat ihmiset löytyy ainakin mun mielestä just täältä ja just nyt!

Ja Drive teki hyvää tähän väliin.

Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy